Moderator Domel Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2018 7 minut temu, West napisał: Bardzo proszę o pomoc pokaz foty
West Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Na ten moment już za późno, przeleciałem auto wilgotną mikrofibrą i "firanka" się zmyła. Natomiast pojawi się po następnym myciu.
zibi-M Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Jak już lecisz mokra mikrofibra to ja bym dodał coś do lepszego poślizgu. Np echo2 od CP które fajnie wspomaga osuszanie i dobrze usuwa waterspoty.
West Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Jest to chropowaty osad koloru mlecznego. Dziwne, nigdy wcześniej tego nie miałem, trochę jak kamień. Co ciekawe auto mi nie wyschło podczas mycia, cały czas je podlewałem. Najgorsze, że dziś pierwszy raz używałem nowej piany i szamponu. Może to któreś z nich.
Pajko Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Podstawa - myjesz w cieniu ? Bo jeżeli na słońcu to nawet podlewanie nic nie da
West Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Był cień, lakier delikatnie ciepły bo przestawiłem auto ze słońca w cień na jakieś 15 minut przed pianą.
Pajko Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Myślę że tu możesz doszukiwać się błędu
West Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Czyli to zaschnięta piana? Jak się tego pozbyć, zauważyłem, że podlanie tego UQD Megsa trochę pomaga.
Moderator BiałyGTi Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Nie sadze ze to piana . Tym bardziej ze po pianie leciales szamponem i rekawica. Ja przypuszczam ze szampon megsa cos zostawia. Moze to byc ze lakier nadal cieply a moze to byc ze cos sie wytraca. Następne mycie umyj innym szamponem jak masz
Pajko Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Nie wiem co to , ale wiem że na czarnym uni trzeba się przyłożyć do tak prostej czynności jak mycie . Ja bym na twoim miejscu umył auto jeszcze raz ale w pełnym cieniu i na zimny lakier nie lekko ciepły itp po prostu zimny . I nie dopuścić do wysychania czy to piany czy szamponu . Pre wash - płukanie - dwa kubły - suszenie czy to dmuchawą czy ręcznikiem . Myślę że będzie dużo lepiej .
Tomas-sg Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2018 I trzymaj się zaleceń producenta co do dozowania szamponu Niedawno sam się przekonałem że więcej nie znaczy lepiej.
Zani Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Masz dedykowany detailer do powłoki kisho , mam kisho si-901, jak powłoka tego wymaga używam właśnie kisho x-03.
West Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Natomiast jest to sprawa dość ciężka do realizacji żeby po każdym myciu w celu pozbycia się mazów itp używać właśnie Kisho X-03. Kisho X-03 zostało zastąpione Kisho Top24 i Top24 Plus, myślę, że niedługo w PL. Z tego co czytam to ma to być rasowy QD.
Zani Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Po każdym myciu nie ma sensu , raz na 3-6 miesięcy . ja zamiast dmuchawą osuszam delikatnie ręcznikiem tylko przykładając go do lakieru , pózniej master blaster i wydmuchuje wodę z zakamarków , następnie doduszam drugim ręcznikiem i jestem zadowolony . Co trzy miesiące x-03 i jest super .
West Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Wątpię żebym przy mojej twardej wodzie podołał suszeniu po myciu bez użycia QD za każdym razem.
West Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Umyłem dziś auto, w załączeniu przesyłam zdjęcie tej "firanki" którą mam na lakierze. Normalne mycie tego nie usunęło. Zastanawiam się jeszcze nad środkiem POLYTOP Velox Care czyli dawnym POLYTOP Aqua Verde. Może on to ruszy. Swoją drogą jestem w szoku ile mikrorysek przybyło od korekty, a obchodzę się z autem jak z jajkiem.
Kostek88 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2018 2 godziny temu, West napisał: Umyłem dziś auto, w załączeniu przesyłam zdjęcie tej "firanki" którą mam na lakierze. Normalne mycie tego nie usunęło. Zastanawiam się jeszcze nad środkiem POLYTOP Velox Care czyli dawnym POLYTOP Aqua Verde. Może on to ruszy. Swoją drogą jestem w szoku ile mikrorysek przybyło od korekty, a obchodzę się z autem jak z jajkiem. To jest od suszenia dmuchawą. Za szybko suszysz wodę i robi się mocny osad, te kreski to tam którędy poszły większe krople i nie odparowały tak szybko jak mniejsze, które zostawiły zwapnienie. Najlepiej będzie Ci z takim lakierem lekko osuszać lakier ręcznikiem i jak jeszcze jest wilgotny element na szybko pluszem z jakimś detailerem.
West Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Dramat, tyle pierdzielrnia jest przy czarnym lakierze, że przeklinam ten dzień kiedy konfigurowałem auto. Poprzednie miałem srebrne... raz chociaż chciałem auto z czarnym lakierem... Pół biedy gdybym miał wosk i jechał jakimś tanim QD po myciu, ale Kisho X03 kosztuje 135zl za 100ml. I na szybkie akcje też średnio się nadaje. Czy ten osad ruszy ten wspomniany wcześniej Polytop?
kier Opublikowano 15 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2018 Wydaje mi się, że po korekcie lakieru najlepiej oddać na jakieś specjalistyczne mycie, zakończone położeniem powłoki ochronnej. Teraz są przecież popularne powłoki ceramiczne czy kwarcowe. Fakt, trochę kosztują, ale sporo ludzi się na nie decyduje, bo dosyć dobrze zabezpieczają lakier i blachę. Mówi się o nawet kilkuletniej ochronie. Takie powłoki robią np tutaj: https://car-spa.pl/oddzial/carspa-gdynia/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się