Jump to content

West

Użytkownik
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Dobra

About West

Informacje

  • Imię
    West
  • Lokalizacja
    Trójmiasto

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Próbowałem innej mikstury, ale nie byłem zadowolony. Leży mi na półce 0,5l takiego miksu i chyba muszę komuś dać w "prezencie".
  2. Najczęściej mikrofibrami, ale zdarza się, że gąbka lub mikrofibrową rękawicą. Nie należy używać rękawic z wełny- zakleja się.
  3. Jako, że mam zarówno ONR oraz ECH2O muszę Wam powiedzieć, że przy myciu rinsless ECH2O nie ma podjazdu do ONR. ECH2O jako waterless jest bardziej gęsty/tłusty, natomiast przy myciu rinsless mi nie podszedł. Za to ECH2O jako QD po myciu ONR spisuje się bardzo fajnie. U mnie te dwa środki używane są regularnie, ale ONR jako rinsless wash, lubrykant do glinki, QD i płyn do mycia szyb a ECH2O jako waterless wash oraz QD. Mój taki zestaw optymalny na ogarnięcie auta to: ONR, suszenie i jako wspomagacz suszenia SSW. Świetnie się to sprawdza, jestem w stanie umyć auto i zabezpieczyć w godzinę. Jeżeli robię auto komuś z rodziny albo znajomemu (wash and wax) to wrzucam po myciu ONR jeszcze Clay mitt od ADBL a jako lubrykant służy mi Opti Car Wax który służy mi jako lubrykant. W taki sposób ogarniam auto bardzo szybko. Oczywiście, ta metoda komuś kto nie miał styczności z takim procesem może się to wydawać ryzykowne ale musicie na słowo mi uwierzyć, że bałaganu na lakierze nie zrobimy. Warto też wspomnieć, że to normalnie używane auta, więc nawet jeżeli jakieś mikro zarysowania powstaną to nikt nie zauważy i pretensji mieć nie będzie. Natomiast robiłem takich myć na moim czarnym uni dziesiątki i przy wykupie w salonie latali z telefonami, że dwuletni lakier a w takim stanie.
  4. Dzięki za cynk, znam produkt ale nie wiedziałem, że ma w składzie to co mnie interesuje. Temat cały przeczytałem dotyczący środków do mycia felg - było nie było na bieżąco bo jestem na forum 10 lat. Natomiast akurat tej kluczowej informacji nie wyczytałem. Stąd nowy temat.
  5. Cześć! Mam do Was pytanie, szukam środka do mycia felg po którym nie będę mieć rdzawego nalotu na tarczach hamulcowych. Czy w naszym kraju są dostępne takie środki? Widzę, że na aucie na którym używam wszelkiego rodzaju środków do deironizacji jako podstawowego środka do mycia felg stan tarcz i zaciskow jest tragiczny. Na nowym aucie nie użyłem ich ani razu i sytuacja jest o wiele lepsza. Z zagranicznych produktów P&S Brake Duster Wheel and Tire Cleaner posiada w składzie inhibitory korozji, na kanale YT Matta z OG widzę, że używa i chwali. Nie zależy mi na efekcie krwawienia. Na ten moment używam APC do mycia felg. Będę wdzięczny za jakaś podpowiedź.
  6. Nie zauważyłem żeby ECH2O brzydko pachniało. Chociaż ja używam go tylko jako QD.
  7. Od mniej więcej dwóch lat myję moje auta ONR. Przetestowałem kilka różnych wariantów, od mycia gąbką, rękawicą z mikrofibry po ręczniki z mikrofibry. Pierwsze auto na którym się uczyłem to czarne uni, więc można powiedzieć, że mogłem podczas nauki narobić bałaganu, na szczeście tak nie było. Z racji braku odpływu w garażu ta metoda bardzo mi pomaga kiedy na dworze wysoka temperatura i palące słońce lub deszcz a zimą mróz. Generalnie schemat zawsze taki sam, wracając z pracy zahaczam o bezdotyk, używam prawie zawsze tylko ostatniego programu do odbicia z auta najgrubsze go syfu. Reszta mycia już przy użyciu ONR. Za każdym razem najpierw oprysk a potem mycie właściwe, samej techniki nie ma co opisywać bo na YT jest wszystko czego trzeba. W tym rodzaju mycia koła robię na końcu. Najbardziej lubię myć przy użyciu mikrofibr. Wrzucam do roztworu 10 mikrofibr 40x40cm, mikrofibrą myje tak żeby składając ją mieć 8 części które zawsze obracam na czyste. Po zabrudzeniu fibry wrzucam ją do innego wiaderka. W chłodniejsze dni potrafię umyć całe auto i dopiero wtedy suszyć. Kiedy jest cieplej myje partiami i robię marginesy żeby przy wycieraniu do sucha nie zaciągnąć syfu. Ogólnie bardzo polecam, niezależnie od warunków możemy umyć auto. Cenowo też wychodzi to bardzo dobrze, no i fakt, że ONR super myje szyby.
  8. Proszę o dodatnie do grupy: wojciech_zawadzki@wp.pl
  9. Czekam z zamówieniem od tygodnia, dacie radę dodać?
  10. Cześć, Proszę o dodatnie do grupy rabatowej: wojciech_zawadzki@wp.pl
  11. Testowałem dziś usuwanie waterspotów, ale takich konkret - użyłem produktu 4Detailer Principal Wheel Cleaner. Efekt bomba - nie dość, że usunąłem nim dwumiesięczne ślady po płynie do spryskiwaczy (Sonax Xtreme) to jeszcze zjadł wszystkie waterspoty od tych które były w miarę świeże ale też takie które już mocno się wżarły. Aplikowałem prosto z butelki (nie rozrabiałem) na fibrę i przecierałem, następnie wymyłem demineralizowaną wodą.
  12. Gardor, rotacją na miękkim finiszowym padzie. Obroty max 900obr/min. Oczywiście auto umyte kwaśnią pianą, kwaśnym szamponem, potem Velox Care (usunął trochę), następnie CP Essence Plus. Wszystko zeszło, dodatkowo usunąłem lekkie ryski na ceramice (Kisho Si-811) i podbiło szklistość. Na koniec wrzuciłem zamiast Kisho X-03 QDka od Tac System - Quartz Max (swoją drogą zajebisty QDek, może nie mist&wipe ale kropelki poezja). Ogólnie mogłem jechać do studia gdzie robili ceramikę ale wycena 700zł brutto za usunięcie kamienia to lekkie przegięcie więc działałem we własnym zakresie.
  13. Możesz jeszcze spróbować Polytop Velox Care, u mnie pomógł chociaż nie w 100%, trochę waterspotów zostało. Natomiast Carpro Essence Plus zrobił najlepszą robotę, i jest naprawdę przyjemny w pracy - docieranie bajka.
  14. MRC36706 opłacone za 400zł w środę. Do dziś brak kontaktu.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.