Moderator krd Opublikowano 12 Grudnia 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Witajcie serdecznie! Dziś mamy zaszczyt wspólnie z Justyną przedstawić naszą ostatnią pracę przy dość nietuzinkowo zmodyfikowanym samochodzie. Mianowicie jest to VW Rabbit MK5 z AirRide. Także auto może stać jak koza, a po wciśnięciu przysisku mieć spas na tzw. piczy kłak. Auto po przygodach, jak każde używane; w pięknym czerwonym kolorze Tornado Red. Lakier stracił swój dawny blask i stąd prośba właściciela o pomoc w przywróceniu właściwego wyglądu. Samochód zasadniczo nie jeździ zimą w ogóle, jest oczkiem w głowie właściciela na zlotach latem Tak się prezentował po przyjeździe. Przed zimą został wyglinkowany. Smoły nie było, ale glinka zostawiła niezłe spustoszenia na lakierze (to za chwilkę). Mimo wszystko został spryskany Prickbortem i po paru minutach IronXem. Dalej spianowany pianą aktywną, tutaj 200ml K2 Bora Plus i 800ml wody w lancy pianującej PA. Z racji swoich dużych, polerowanych rantów koła trzeba było co chwilę spłukiwać wodą by nie postały żadne wżery z chemii. Wszelkie detale nadwozia zostały wypędzelkowane. Dalej auto zostało spłukane. I umyte na 2 wiadra szamponem 4nano Ultra Violet i futrzakiem CarPro. Tym samym szamponem oraz Washpudlem od SV umyliśmy koła. A nadkola rękawicą Chemical Guys. Następnie samochód został osuszony i wjechał do garażu na inspekcję. Jak widać lakier dość mocno zniszczony, zdjęcia do końca tego nie oddają, ale poza wielkimi hologramami od agresywnej glinki powierzchnie przecinała siatka bardzo głębokich rys. Lakier bardzo twardy, dopiero po 3ech, 4ech, a nawet po 5 przejazdach coś tam schodziło. Z czarnym piano na słupkach drzwi było dużo łatwiej Chyba najbardziej zmasakrowany był dach... Ale po bodajże 3ech przejazdach mocnymi kombinacjami się poddał Tutaj 50/50 z drzwi kierowcy. Prawy tylny błotnik przed, po i 50/50. Błotnik prawy przód. I lusterko. Lampy i klapa tył. Coś tam zaczyna wyglądać I znów Piano Black, tym razem na zderzaku z przodu. Korekta skończona, czas na mycie. Auto zostało spianowane z dwóch Glorii, w każdej 60ml K2 Bory Plus i litr wody. Umyte ręcznie wełniakiem CarPro i szamponem Duragloss 901 w dużym stężeniu. Następnie opłukane i wysuszone wjechało na finish. Koch Antihologram i czerwony pad Urban. Auto było na bieżąco wymywane z past za pomocą benzyny ekstrakcyjnej. Jak widać z dobrym skutkiem. Następnie cleaner- Zymol HDC. Tam gdzie można było wypracowany na rotacji niebieskim 3M, a tam gdzie nie było dojścia ręcznie. Potem wosk, wybór padł na Zymola Glasura. Nałożone grubo dwie warstwy, dla pewności dotarty jeszcze później Field Glazem od Zymola. Pod maską nie było za bardzo co robić Wysmarowane podszybie i plastik na zderzakiem Meguiarsem Trim Detailerem oraz uszczelki Seal Feedem od SV. Felgi zostały odtłuszczone i zabezpieczone Sonaxem PolymerNetshield. A oponki Swissvax Pneu. Przednia szyba została maszynowo oczyszczona Gtechniq G4 i zaimpregnowana G3. Na pozostałe szyby trafiła NW od Autolandu. I tak to wygląda finalnie. Niestety pogoda do końca nie dopisywała, słońca nie było, ale przynajmniej nie padał deszcz. Dziękujemy za dotrwanie do końca i mamy nadzieję, że dobrze się wam oglądało. Do zobaczenia przy następnym projekcie...
ZANDAR Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Jest mega Nic dodać, nic ująć.
soll Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Rewelacyjnie prezentuje się Królik. Wasz duet spisał sie jak zawsze świetnie $iemi będzie przeszczęśliwy
Paviarotti Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Super relacja plus świetne auto To ori wersja USA czy mod?
Moderator psemo Opublikowano 12 Grudnia 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Fajny rodzynek Wam się trafił. Efekty końcowe PS. Są jakieś fotki wnętrza?
Moderator krd Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 psemo, we wnetrzu nic nie robilismy, fotki sa, ale pogladowe. Jednak auto nie jest jeszcze skonczone w srodku, wiec moge pokazac tylko bagaznik
sebba75 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Piękna praca i efekt końcowy ostatnie zdjęcie, śliczna gleba
Maniek8888 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Nałożone grubo dwie warstwy a zawsze myślałem, że im mniej tym lepiej
Moderator krd Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Maniek8888, Glasura tak klade i jedna warstwa potrafi pol roku kropelkowac i odprowadzac wode Zreszta nie mowimy tu o mega grubej warstwie, zamiast 3g na auto jak to mozna zrobic, idzie 5-7g i jest dobrze
Sucre Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Jak zawsze relacja na poziome a sama praca to ekstraklasa Mam pytanie co do lania irona na niespłukanego pricka, ma to sens?? Według mnie prick zostawia taką maź na lakierze że iron nic tam nei zdziała, aha i zawsze nie ogarniam mycia na dwa wiadra przed korektą
kiaad Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 auto i praca extra :-) a te "piano" dało by rade ręcznie pocisnąć ? jeśli tak to czym ? u mnie w rooomsterku od nowości fatalnie wygląda :-(
bati Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autko użytkownika $iemi Jest kawał dobrego golfa
Aivars Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 masaaaakra, idealny jest ! Gratuluje efektu Mozecie cos wiecej napisac o tej pianie K2 Bora Plus? Jakos budzetowka bedzie ok?
tevenet Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 Piękna robota Ile czasu łącznie zajęły prace?
Damiano01459 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 Mega auto, praca również na bardzo dobrym poziomie .
mihnova Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 Praca na poziomie, efekt końcowy super, bardzo mi się podoba, nie ma się do czego przyczepić - no może poza nie do końca wyszorowanymi oponami przed nałożeniem dressingu, ale to szczegół Co do samego auta, robi wrażenie szczególnie jak "leży" ale grill bez znaczka beznadziejnie wygląda zostawione wycięcie w masce no chyba że będzie zaspawana przyszłości to się obroni
/miodu/ Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 KRD jak Ci się pracowało połączeniem czerwony urban i antihologram? Moim zdaniem fajnie się nią pracuje, szybciej pastę można było wypracować w porównaniu do czarnego finiszowego wafla, a wykończenie na bardzo dobrym pozimie. Spodobał mi się ten pad.
Pan Miyagi Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 To może zanim KRD odpowie to i ja wrzucę swoje grosze. Kończyłem 3 samochody tą kombinacją (red urban + koch antihol.) i muszę powiedzieć, że byłem bardzo zadowolony z rezultatów - szybko i bez trudu osiągnąłem rezultat. Przydałby się w ofercie mały czerwony urban ale to chyba już niedługo..
ArkadiusO Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 A mnie zastanawia dlaczego najpierw laliście auto pianownicą PA, a po korekcie Gloriami?
/miodu/ Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 Pan Miyagi, przydałby się mały jaki i taki 150mm Używałem także tego pada do scholla w9 i także praca była bardzo przyjemna. Należy przypomnieć, że W9 jest bardzo wybredny co do pada, a ten spisywał się wyśmienicie.
Moderator krd Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 Jak zawsze relacja na poziome a sama praca to ekstraklasa Mam pytanie co do lania irona na niespłukanego pricka, ma to sens?? Według mnie prick zostawia taką maź na lakierze że iron nic tam nei zdziała, aha i zawsze nie ogarniam mycia na dwa wiadra przed korektą Juz wielokrotnie probowalem tak robic, ze po umyciu na 2 wiadra na wzglednie suchy lakier psikalem ponownie Irona, nic dodatkowo nie zbieral, a wczesniej bylo sporo fioletu na lakierze. Takze raczej dziala. a te "piano" dało by rade ręcznie pocisnąć ? jeśli tak to czym ? u mnie w rooomsterku od nowości fatalnie wygląda :-( Jakbys dlugo tarl to mysle, ze jest szansa zrobic sporo lepiej, ale na pewno nie az tak jak maszyna. Mozecie cos wiecej napisac o tej pianie K2 Bora Plus? Jakos budzetowka bedzie ok? Bardzo fajna, pieni sie podobnie do Magi, domywa tez naprawde niezle. Uzywam zamiennie z Magifoam zaleznie od humoru Ile czasu łącznie zajęły prace? Nie liczylem dokladnie, ale okolo 45 godzin we 2 osoby... nie ma się do czego przyczepić - no może poza nie do końca wyszorowanymi oponami przed nałożeniem dressingu, ale to szczegół Wszystko swiadomie, z racji duzego naciagu i obecnosci polerowanego rantu nie mielismy szczotki, ktora by sie zmiescila. Dlatego tylko porzadnie przepedzelkowane niebieskim ValetPro. Poza tym wlasciciel prosil zeby nie dotykac kol KRD jak Ci się pracowało połączeniem czerwony urban i antihologram? Moim zdaniem fajnie się nią pracuje, szybciej pastę można było wypracować w porównaniu do czarnego finiszowego wafla, a wykończenie na bardzo dobrym pozimie. Spodobał mi się ten pad. Uzywalismy go pierwszy raz, tutaj sprawdzil sie znakomicie. Posciagal hologramy i nic po sobie nie zostawil. Na pewno na miekkie lakiery sie nie nadaje bo bylby nieco za twardy. A mnie zastanawia dlaczego najpierw laliście auto pianownicą PA, a po korekcie Gloriami? Bylo ponizej 0 na dworze i czas naglil, a piane z PA splukiwalbym z kostki kolejne 15minut. Jak ktos probowal w tej temperaturze jej uzywac to wie, ze robi sie tak gesta smietana, ze zatrzymuje sie w polowie drogi od auta do odplywow.
Artih Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 Robota profesjonalna - okazuje się, że są jednak czerwone co nie poddają się tak łatwo Fajny efekt "po", wosk robi jednak robotę. Też troszkę się dziwię IronX'owi na PrickBorta bo moim zdaniem na tej Pricbort'owej mazi nie może działać jak na czystym lakierze - no ale każdy ma swoje wypracowane metody. Samo auto troszkę śmiesznie wygląda na ziemi, jak zepsute ... no ale ja się nie znam na tych "glebach"
Tomek WRO Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 Fajne auto, dobra robota i super miejscówka Przyjemnie w grudniu obejrzeć taką relację Mam pytania odnośnie sprzętu: 1. Jak się pracuje z halogenem led, jaka jego moc? 2. Czy świetlówki dają wystarczająco światła do pracy? Poza sprawdzaniem korekty ofcors. 3. Czemu NW z autolandu a nie chociaż Rainx?
Moderator krd Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 1. Jak się pracuje z halogenem led, jaka jego moc? Pracuje sie podobnie jak ze zwyklym z ta roznica, ze wiecej pokazuje. Widac pod nim delikatne hologramy, ktorych nie widac pod tradycyjnym halogenem. Jego moc to 5W czy 10W. 2. Czy świetlówki dają wystarczająco światła do pracy? Poza sprawdzaniem korekty ofcors. W sumie daja wystarczajaco swiatla. Wiadomo, ze dobre zdjecia nie wyjda bez dodatkowego halogena czy latarki, ale do wiekszosci czasu pracy nic wiecej nie potrzeba. 3. Czemu NW z autolandu a nie chociaż Rainx? Nie wiem czy uzywales obydwu, ale: 1. Autoland duzo szybciej i banalniej sie naklada. 2. Autoland jest tanszy. 3. Autoland jest conajmniej tak samo trwaly jak nie lepiej. 4. Autoland na bocznych i tylnej szybie siedzi grubo ponad rok czasu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się