Pan Miyagi Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2016 sezon idzie - silnik zaje..li
kubaPb Opublikowano 6 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2016 Gratulacje swietnej roboty Odnosnie gwintu KW Sam posiadam w swoim c4 gwint KW V.1 co jak co ale jakos tego gwintu jest swietna w koncu kosztował prawie 5k Nie wiem jak drogi w Krakowie ale w Białymstoku bardzo duzo jest remontowany to naprawde swietnie sie jezdzi Tydzien byłem bez auta bo stało u mechanika bo sprezyna w KW pekla od strony pasazera i miałem berlingo to makabra jakie to miekkie itp. Po powrocie bajka Nie bedziesz załował na pewno KW Ogólnie autko miód malina!
Pavlik Opublikowano 6 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2016 Swap na t4/t5 czy tylko konserwacja i malowanie podłużnic i komory?
Pan Miyagi Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2016 Swap na t4/t5 czy tylko konserwacja i malowanie podłużnic i komory? wszystko w swoim czasie, koniec przygotowań do sezonu na przełomie kwiecień/maj - będzie dużo fotken
Piotrek_K Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2016 Swap na t4/t5 czy tylko konserwacja i malowanie podłużnic i komory? wszystko w swoim czasie, koniec przygotowań do sezonu na przełomie kwiecień/maj - będzie dużo fotken Czekam z niecierpliwoscia na cd.
DaRoN Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2016 szefie, gdzie Cie mozna dorwać w Krakowie? bo ja co jakiś czas Cię widuję gdzieś w okolicach Opolskiej anyhow, z której lakierni proszkowej korzystasz? widzę, ze robią całkiem niezłą robotę, bardzo ładnie zrobili zaciski. widziałbym u siebie tył zrobiony właśnie w taki sposób, plus kilka innych elementów będę miał do roboty w niedługim czasie (całe zawieszenie Hondy CRX, dosłownie każdy element).
Pan Miyagi Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2016 Stelco - wszystko poza felgami
Kyler Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2016 Poprzez oglądanie takich projektów aż człowiek chciałby odrazu zabrać się do pracy przy swoim autku. Wielki szacunek
Pan Miyagi Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2016 I dupa podobno trwa reanimacja zatartych wałków rozrządu
kedar Opublikowano 31 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2016 622124 8. Obszycie skórą dekielków felg + grawer laserem. Wszystko rozumiem, ale to? Ty nim jeździsz w ogóle?
SSN774 Opublikowano 28 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2016 Witam, Szymonie nie żebym marudził ale mamy przełom maja/czerwca a tu brak nowych fot Boje się co byś zrobił jakbyś miał v50 Czytając twój wątek zabrakło mi zupy chmielowej i musiałem iść na stacje aby uzupełnić zapasy, przy okazji swoje padło opłukałem bo nie mogłem patrzeć na nie w tych pyłkach usłane Mistrzostwo normalnie, szkoda że wcześniejszej tematu nie przeczytałem bo będąc w kwietniu w Kraku znalazłbym Cię i obejrzał autko z bliska. Piękna robota i dbałość o detale. Nie mogę żonie pokazać Twojego tematu bo z garażu przez miecha nie wyjdę (napaliła się właśnie na v60 najlepiej w R-design). Ale byłby plus jakbym jednak pozostawił przeglądarkę z otwartym tematem - wolna ręka na zamówienia chemii na auto Muszę przemyśleć za i przeciw. Gratuluję roboty, nie wiem jakich superlatywów użyć żeby nie było że ślinię się
Pan Miyagi Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2016 dzięki update niebawem, a będzie co pokazywać
Roonie Opublikowano 29 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2016 będąc w kwietniu w Kraku znalazłbym Cię i obejrzał autko z bliska. To nie takie łatwe. Też już kiedyś się upominałem o spotkanie Auto jest mega
gigus97 Opublikowano 30 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2016 Naprawdę brakuje słów, żeby opisać to wszystko co robisz przy aucie. Ogromny szacun za te wszystkie wykonane prace, poważnie szczena opada. I oby tak dalej, będę śledził temat aż nie mogę doczekać się następnej fotorelacji
Pan Miyagi Opublikowano 22 Października 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Października 2016 Elo, Dzięki za przeniesienie tematu w to zacne miejsce na forum. Dawno nie było update'a to prawda. Nie, nie dlatego że nic się nie działo. Przeciwnie. Wrażeń było w nadmiarze. Nie będę się rozwodził nad tym co zostało zrobione w przeciągu ostatnich 8 miesięcy - zobaczycie na zdjęciach. Uprzedzę od razu pytania, tak szukałem góry silnika. Nie, nie polecam lakierowania proszkowego pokrywy zaworów w przypadku gdy trzyma ona wałki rozrządu. Skończyło się jak skończyło, jest nauka z rozszerzalności cieplnej metali. Plan roczny wyrobiłem w 100%, przy budżecie przekroczonym praktycznie o 100% w stosunku do tego co pierwotnie zakładałem więc egzamin z planowania oblany. Śmiem pokusić się o nieskromne stwierdzenie, że obecnie to najlepiej odrestaurowana V40 na świecie, przy czym najlepiej nie oznacza że ma najdroższy felunek czy najwięcej kuca, tylko że tak wiele i z taką dbałością o szczegóły zostało przy niej zrobione. Przy tej okazji zrobiłem też przegląd i podsumowanie wszystkich prac od początku, oczywiście pominąłem różne nieudane podejścia gdy ponosiło mnie za bardzo albo nie miałem pojęcia jak coś porządnie ugryźć. Efekty oceńcie sami, enjoy! Wnętrze: - nowa tapicerka skórzana, oryginalna skóra Bentley, zmiana kroju, oklejenie skórą słupków środkowych i tylnych, dywaniki na zamówienie-nawiązujące do tapicerki, podłoga bagażnika i tylna półka oklejone skórą - wymiana wszystkich pasów bezpieczeństwa na nowe, przeszte fabrycznie zgodnie z oryginałem - na zamówienie (nie kupione w aso) - zapięcia pasów obszyte skórą - gaśnica w skórzanej kaburze - swap poduszki powietrznej na tą z modelu S60 - nowe porętła klimatyzacji (ASO) i pozostałe przełączniki - swap radia na max ori HU-1205 - dołożony ori subwoofer - dołożone ramki zegarów ori z chromowanymi obwódkami - maty grzewcze foteli wymienione na nowe - nowe mocowania zagłówków (wewnątrz foteli, stare miały luzy i zgłówki się tłukły) - dołożone głośniki Hertz 130mm (tylne słupki) - swap dekorów wnętrza na te z pakietu chrom (poza listwami drzwi) - podstopnica na zamówienie, lakier proszkowy - dołożone ori zagłówki dzielone na tył - listwy progowe z przedlifta chrom + lakierowanie pod kolor plastików z rocznika 2003 - lakierowanie porysowanych plastików wnętrza - ori cupholder przedni i tylny - wygłuszenie drzwi matami - nowe osłony prowadnic foteli - wymiana i konserwacja wszystkich uszczelek drzwi Na zewnątrz + mechanika: - kompletny remont i wymiana wszystkich elementów zawieszenia wraz z piaskowaniem i lakierowaniem proszkowym wahaczy i innych elementów - tylna belka zderzaka piasek i proszek - gwint KW - konserwacja podwozia + wspawanie wzmocnień w miejscu oryginalnych miejsc na podnośnik - lakierowanie całościowe samochodu wraz z wnękami (w takim samym kolorze jak oryginalne była karoseria - Volvo Virtual Blue) - częściowy wetsand i pełna korekta lakieru wraz z zabezpieczeniem ceramiką - dokładki tylnego zderzaka z przedlifta zaadaptowane do poliftowego zderzaka i polakierowane pod kolor (masa klejąca, szpachla, rzeźba) - nowe siłowniki maski i bagażnika, polakierowane pod kolor komory - dołożony ori spoiler - lakierowanie dokładek bocznych pod kolor nadwozia - dołożone relingi, polakierowane w matowy antracyt - lakierowanie podszybia, okiennic i listew dachowych w czarny mat - wymiana anetny na płetwę z modelu V70 - renowacja - lakierowanie tworzywianych nadkoli w czarny półmat - ramiona wycieraczek piasek i proszek - lakierowanie komory silnika w kolor z palety Maserati, renowacja zdemontowanych podzespołów (lakierowanie kolektora ssącego, pokrywy zaworów, plastików, renowacja serwa, wymiana wszystkich śrub, urwanych spinek i mocowań itd.) + delikatny wizualny lifting komory, zabezpieczenie komory powłoką ceramiczną - nowa izolacja wiązek silnika i nowe peszle - wymiana zużytych elementów pedału sprzęgła (nastała cisza) - wymiana koła zmiennych faz rozrządu - wymiana termostatu - wygłuszenie maski uszyte na nowo - nowy osuszacz klimatyzacji - nowy czujnik zmiennych faz - zamek maski i bagażnika piasek i proszek - nowe manszety przekładni kierowniczej - nowa chłodnica klimy i wody - nowe poduszki silnika i skrzyni - nowe uszczelnienia silniczka krokowego, przepustnicy, kolektora ssącego - planowanie głowicy, wymiana uszczelniaczy zaworowych, regulacja luzów - nowy akumulator - żarniki ksenonowe - wymiana sprzęgła, wysprzęglika i dwumasa na nowy, nowy olej skrzynia, wymiana uszczelnień - pełna konserwacja zacisków, wymiana uszczelnień, odpowietrzników, piasek i proszek - osłony tarcz hamulcowych przód i tył - piaskowanie i proszek - tarcze wentylowane nawiercane, przód Zimmermann, tył Rottinger - nowe czujniki ABS - Felgi JR16 18" 8,5 z oponami Falken 205/40 + pierścienie w kolorze komory silnika, kolor felg taki jak komora silnika i bagażnik dachowy, skrócenie przegubów odpowiednio do parametrów felg - nowe szpilki wszystkich kół - dystanse przód 5 mm, tył 10mm - wymiana wszystkich łożysk na SKF - wymiana wszystkich przewodów hamulcowych - obrysówki zmienione na białe - led w obrysówkach - nowe halogeny, oklejone żółtą folią - demontaż i czyszczenie przednich reflektorów - wnętrza reflektorów z wersji black + chromowanie próżniowe - nowa przednia szyba - wymiana ograniczników drzwi - korek wlewu oleju aluminiowy wg. własnego projektu wykonany na zamówienie - wydech stal nierdzewna - śruby błotników SKUNK - czarna siatka - wypełnienie seryjnych otworów w zderzaku - nowe elementy ozdobne chrom - listwa bagażnika i osłona zamka bagażnika, klamki przód - rygle drzwi piasek i proszek - polerowanie tylnej szyby - wymiana emblematów na nowe - nakrętki kół D1 Spec - stelaż dachowy Thule Wingbar Edge i bagażnik polakierowany w kolor felg i komory silnika (paleta Maserati) - chromowane klucze do regulacji gwintu - chromowanie śrub osłon górnych silnika - nowe listwy zgarniające szyb +dziesiątki innych rzeczy o których pewnie zapomniałem Plany: - adaptacja turbiny lub kompresora + intercooler - car audio - podsufitka alcantara Dodane po 1 godzinie 33 minutach 3 sekundach: aa no i zapraszam do polubienia: https://www.facebook.com/thewagonisback/
Borys-Tech Opublikowano 22 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2016 Grube mody i efekt naprawdę jest świetny. Jedyne co mnie dziwi to że miałeś wyjęty silnik i masz w planach turbo to czemu od razu nie wkładałeś tego T4 czy jak to się zwie (chodzi mi o to 2.0 turbo 200KM).
DZIADZIA Opublikowano 22 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2016 673845 chodzi mi o to 2.0 turbo 200KM lepszym rozwiązaniem jest 1.9 T4 brak słów, dojechane perfekcyjnie jedynym druciarstwem jest poprowadzony przewód hamulcowy, który ociera się o inne przewody
kamilgt Opublikowano 22 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2016 Wnętrze sto razy lepsze od poprzedniego kolorowego z zewnątrz też ładne chromiki tylko halogeny mogłyby być białe. Jak możesz to podrzuć namiar na pasy z ceną
Bastek1980 Opublikowano 22 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2016 Tapicerka, jak z resztą całe auto kozak! Pokusiłbym się jeszcze o obszycie deski rozdzielczej
Pavlik Opublikowano 22 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2016 Pasjonat To już pod koneserkę podchodzi Jedno wiem na pewno...Szymon to najbardziej świrnięty koleś na punkcie V40...na punkcie modelu, który wg koneserki jest tzw. kundlem i nie jest klasyfikowany jako prawowity członek rodziny. Sam kiedyś jeździłem S40 w tej budzie i szczerze nie rozumiem tej klasyfikacji, bo autko jest bardzo przyjemne i wciąż się podoba. Szkoda tylko, że jest modelem, który powoli zaczyna gnić i być częstym widokiem w punkcie recyklingu Na prawdę, trzeba mieć wiele samozaparcia i kochać to autko aby pakować w niego tyle czasu, energii o $$$ nie będę wspominać...hobby nie da się wycenić Szymon...czy już czas na wycieczkę i zdjęcia w tym miejscu: http://de.academic.ru/pictures/dewiki/8 ... eum_TB.jpg
SSN774 Opublikowano 22 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2016 To nie jest hobby, to obsesja, graty wytrwałości i nie powiem chciałbym móc swoje tak odrodzić
Pan Miyagi Opublikowano 22 Października 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Października 2016 Pavlik, wycieczka jest w planach Kamilgt - wysłałem namiary przez PW co do silnika, to powiem tak - budżet nie był z gumy, poza tym nie chcę swapować tylko coś pomodzić - jak to ja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się