rickson Posted August 28, 2013 Report Share Posted August 28, 2013 Nie widziałem takiego tematu, więc: Stosujecie? Warto? Jakich producentów wybierać? Jak z trwałością? Do czego można porównać - cutting z mf do futra czy bardziej do ostrej gąbki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
senz Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Tak stosuje. Dla mnie warto. Ja tylko Flexipads. Trwałość - można zrobić jednym padem auto, ale pad potem do śmieci. Na auto min 4 wystarczy. Poza tym przy tym systemie trzeba dbać o czystość padów, bo się zapychają i już tak nie tną. Do czego porównać ? - Do niczego, ani do futra ani do gąbek. Futro tnie i robi gnój, gąbki niektóre tną dobrze ale trzeba robić po kilka razy. Te pady tną i to bardzo dobrze i zostawiają bardzo ładnie wykończoną powierzchnię (z dobrą techniką). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Domel Posted August 29, 2013 Moderator Report Share Posted August 29, 2013 Chcialem poruszyc ten temat ostatnio. Kilka slow o nich uslyszalem od Larrego w jego filmikach. Z tego co widze sa rewelacyjne. Uzywa praktycznie tylko ich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickson Posted August 29, 2013 Author Report Share Posted August 29, 2013 senz, dzięki Dbać o czystość, czyli szczoteczką czy lepiej je umyć w cieplej wodzie raz na jakiś czas? Jak wygląda kwestia grzania się lakieru? Link to comment Share on other sites More sharing options...
senz Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 senz, dzięki Dbać o czystość, czyli szczoteczką czy lepiej je umyć w cieplej wodzie raz na jakiś czas? Jak wygląda kwestia grzania się lakieru? Szczoteczką można ale lepiej jest jednak sprężone powietrze. Myć oczywiście też można. Grzeją trochę lakier jak i BP ale dlatego pisałem w innym temacie, żeby sobie w BP zrobić dziury do lepszego odprowadzenia ciepła (przy DA DAS6). Na początku może się tak zdarzyć że kilka padów się rozleci bo będziesz za mocno cisnął i grzał przez to pady i się rozkleją. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Domel Posted August 29, 2013 Moderator Report Share Posted August 29, 2013 senz, dzięki Dbać o czystość, czyli szczoteczką czy lepiej je umyć w cieplej wodzie raz na jakiś czas? Jak wygląda kwestia grzania się lakieru? obejrzyj filmik ktory wkleilem wyzej. Larry o tym mowi. Im cieńsza pianka miedzy padem a "glowica" tym bardziej sie grzeje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickson Posted August 29, 2013 Author Report Share Posted August 29, 2013 Ok, dzięki:) Filmik obejrze w domu na kompie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Domel Posted August 29, 2013 Moderator Report Share Posted August 29, 2013 Kompletuje zestaw do pierwszej polerki. Po obejrzeniu jego filmikow zaciekawilem sie tym tematem. Chcialem o to tez zapytac ale mnie ubiegles. Pady na prawde robia robotę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickson Posted August 29, 2013 Author Report Share Posted August 29, 2013 W przyszłym tygodniu spróbuje ogarnąć temat i dam znać jak sie sprawują Link to comment Share on other sites More sharing options...
bienek Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 43&start=0 na pierwszej stronie napisałem troche o systemie z MF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zegarek Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Jak już przejdziesz przez pady Flexipads i Megsa, to zainteresuj się padami Chemical Guys Black Optics. Są o niebo wytrzymalsze i z grubsza pianką. Rozgrzewam je na Rupesie, że aż parzą, a na rzepie i mikrofibrze nie robi to wrażenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soll Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Czy pady z microfibry działają tylko z DA? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bienek Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Sa specjalne wersje dostosowane do rotacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawek.k81 Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Sa specjalne wersje dostosowane do rotacji. a gdzie ich szukać ? są jakoś specjalnie oznaczone? w opisach u partnerów króluje DA Link to comment Share on other sites More sharing options...
senz Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Sa specjalne wersje dostosowane do rotacji. a gdzie ich szukać ? są jakoś specjalnie oznaczone? w opisach u partnerów króluje DA Flexipads, Chemical Guys, Optimum, Lake Country. Dwa pierwsze w kraju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
g.pajak Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Przyznam, że zaciekawił mnie temat... A jak wygląda temat past z tymi padami i DA? Tradycyjnie tak jak z rotacją i gąbkami? Czy np. system Menzerny się nadaje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bienek Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Sa specjalne pasty, ale używałem menzerny, scholla i Poorboysa i na każdej z nich dało się pracować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
senz Posted August 30, 2013 Report Share Posted August 30, 2013 Czy np. system Menzerny się nadaje? Tak. Pracowałem na FG500, FG400, PF2500, Meguiar's - M101, M105, M205 -bez żadnych problemów. Pasty Scholla lubią wypełnić na tym systemie. Lepiej się już sprawdzają na rotacji. 3M również się nie lubi z tym systemem. Poorboys'a nie próbowałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
g.pajak Posted August 30, 2013 Report Share Posted August 30, 2013 Czy np. system Menzerny się nadaje? Tak. Pracowałem na FG500, FG400, PF2500, Meguiar's - M101, M105, M205 -bez żadnych problemów. Pasty Scholla lubią wypełnić na tym systemie. Lepiej się już sprawdzają na rotacji. 3M również się nie lubi z tym systemem. Poorboys'a nie próbowałem. Rozumiem, że trzy stopniowa korektę robisz na dwoch padach z mf i finish na zwykłej gąbce? Czy może inny system sobie wypracowałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarekcw Posted August 31, 2013 Report Share Posted August 31, 2013 W tym temacie chłopak używał padów z mf http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16406 Czytając jego wypowiedzi to wynalazek godny polecenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarekcw Posted August 31, 2013 Report Share Posted August 31, 2013 W tym temacie chłopak używał padów z mf http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16406 Czytając jego wypowiedzi to wynalazek godny polecenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zw1erz Posted September 1, 2013 Report Share Posted September 1, 2013 Ciekawe jak się to sprawdza na twardych lakierach w porównaniu do futra, chyba trzeba będzie zakupić i sprawdzić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zw1erz Posted September 1, 2013 Report Share Posted September 1, 2013 Ciekawe jak się to sprawdza na twardych lakierach w porównaniu do futra, chyba trzeba będzie zakupić i sprawdzić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bienek Posted September 1, 2013 Report Share Posted September 1, 2013 Na twardych lakierach jest średnio, przynajmniej w przypadku gdy używamy DA pokroju DAS6 itp. Prawdopodobnie użycie flexa VRG czy Rupes'a, które są mocniejsze znacznie przyśpieszyło by robotę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bienek Posted September 1, 2013 Report Share Posted September 1, 2013 Na twardych lakierach jest średnio, przynajmniej w przypadku gdy używamy DA pokroju DAS6 itp. Prawdopodobnie użycie flexa VRG czy Rupes'a, które są mocniejsze znacznie przyśpieszyło by robotę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now