rickson Posted August 28, 2013 Report Posted August 28, 2013 Nie widziałem takiego tematu, więc: Stosujecie? Warto? Jakich producentów wybierać? Jak z trwałością? Do czego można porównać - cutting z mf do futra czy bardziej do ostrej gąbki?
senz Posted August 29, 2013 Report Posted August 29, 2013 Tak stosuje. Dla mnie warto. Ja tylko Flexipads. Trwałość - można zrobić jednym padem auto, ale pad potem do śmieci. Na auto min 4 wystarczy. Poza tym przy tym systemie trzeba dbać o czystość padów, bo się zapychają i już tak nie tną. Do czego porównać ? - Do niczego, ani do futra ani do gąbek. Futro tnie i robi gnój, gąbki niektóre tną dobrze ale trzeba robić po kilka razy. Te pady tną i to bardzo dobrze i zostawiają bardzo ładnie wykończoną powierzchnię (z dobrą techniką).
Moderator Domel Posted August 29, 2013 Moderator Report Posted August 29, 2013 Chcialem poruszyc ten temat ostatnio. Kilka slow o nich uslyszalem od Larrego w jego filmikach. Z tego co widze sa rewelacyjne. Uzywa praktycznie tylko ich.
rickson Posted August 29, 2013 Author Report Posted August 29, 2013 senz, dzięki Dbać o czystość, czyli szczoteczką czy lepiej je umyć w cieplej wodzie raz na jakiś czas? Jak wygląda kwestia grzania się lakieru?
senz Posted August 29, 2013 Report Posted August 29, 2013 senz, dzięki Dbać o czystość, czyli szczoteczką czy lepiej je umyć w cieplej wodzie raz na jakiś czas? Jak wygląda kwestia grzania się lakieru? Szczoteczką można ale lepiej jest jednak sprężone powietrze. Myć oczywiście też można. Grzeją trochę lakier jak i BP ale dlatego pisałem w innym temacie, żeby sobie w BP zrobić dziury do lepszego odprowadzenia ciepła (przy DA DAS6). Na początku może się tak zdarzyć że kilka padów się rozleci bo będziesz za mocno cisnął i grzał przez to pady i się rozkleją.
Moderator Domel Posted August 29, 2013 Moderator Report Posted August 29, 2013 senz, dzięki Dbać o czystość, czyli szczoteczką czy lepiej je umyć w cieplej wodzie raz na jakiś czas? Jak wygląda kwestia grzania się lakieru? obejrzyj filmik ktory wkleilem wyzej. Larry o tym mowi. Im cieńsza pianka miedzy padem a "glowica" tym bardziej sie grzeje...
rickson Posted August 29, 2013 Author Report Posted August 29, 2013 Ok, dzięki:) Filmik obejrze w domu na kompie.
Moderator Domel Posted August 29, 2013 Moderator Report Posted August 29, 2013 Kompletuje zestaw do pierwszej polerki. Po obejrzeniu jego filmikow zaciekawilem sie tym tematem. Chcialem o to tez zapytac ale mnie ubiegles. Pady na prawde robia robotę.
rickson Posted August 29, 2013 Author Report Posted August 29, 2013 W przyszłym tygodniu spróbuje ogarnąć temat i dam znać jak sie sprawują
bienek Posted August 29, 2013 Report Posted August 29, 2013 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 43&start=0 na pierwszej stronie napisałem troche o systemie z MF.
zegarek Posted August 29, 2013 Report Posted August 29, 2013 Jak już przejdziesz przez pady Flexipads i Megsa, to zainteresuj się padami Chemical Guys Black Optics. Są o niebo wytrzymalsze i z grubsza pianką. Rozgrzewam je na Rupesie, że aż parzą, a na rzepie i mikrofibrze nie robi to wrażenia.
bienek Posted August 29, 2013 Report Posted August 29, 2013 Sa specjalne wersje dostosowane do rotacji.
Slawek.k81 Posted August 29, 2013 Report Posted August 29, 2013 Sa specjalne wersje dostosowane do rotacji. a gdzie ich szukać ? są jakoś specjalnie oznaczone? w opisach u partnerów króluje DA
senz Posted August 29, 2013 Report Posted August 29, 2013 Sa specjalne wersje dostosowane do rotacji. a gdzie ich szukać ? są jakoś specjalnie oznaczone? w opisach u partnerów króluje DA Flexipads, Chemical Guys, Optimum, Lake Country. Dwa pierwsze w kraju.
g.pajak Posted August 29, 2013 Report Posted August 29, 2013 Przyznam, że zaciekawił mnie temat... A jak wygląda temat past z tymi padami i DA? Tradycyjnie tak jak z rotacją i gąbkami? Czy np. system Menzerny się nadaje?
bienek Posted August 29, 2013 Report Posted August 29, 2013 Sa specjalne pasty, ale używałem menzerny, scholla i Poorboysa i na każdej z nich dało się pracować.
senz Posted August 30, 2013 Report Posted August 30, 2013 Czy np. system Menzerny się nadaje? Tak. Pracowałem na FG500, FG400, PF2500, Meguiar's - M101, M105, M205 -bez żadnych problemów. Pasty Scholla lubią wypełnić na tym systemie. Lepiej się już sprawdzają na rotacji. 3M również się nie lubi z tym systemem. Poorboys'a nie próbowałem.
g.pajak Posted August 30, 2013 Report Posted August 30, 2013 Czy np. system Menzerny się nadaje? Tak. Pracowałem na FG500, FG400, PF2500, Meguiar's - M101, M105, M205 -bez żadnych problemów. Pasty Scholla lubią wypełnić na tym systemie. Lepiej się już sprawdzają na rotacji. 3M również się nie lubi z tym systemem. Poorboys'a nie próbowałem. Rozumiem, że trzy stopniowa korektę robisz na dwoch padach z mf i finish na zwykłej gąbce? Czy może inny system sobie wypracowałeś?
czarekcw Posted August 31, 2013 Report Posted August 31, 2013 W tym temacie chłopak używał padów z mf http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16406 Czytając jego wypowiedzi to wynalazek godny polecenia.
czarekcw Posted August 31, 2013 Report Posted August 31, 2013 W tym temacie chłopak używał padów z mf http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16406 Czytając jego wypowiedzi to wynalazek godny polecenia.
zw1erz Posted September 1, 2013 Report Posted September 1, 2013 Ciekawe jak się to sprawdza na twardych lakierach w porównaniu do futra, chyba trzeba będzie zakupić i sprawdzić.
zw1erz Posted September 1, 2013 Report Posted September 1, 2013 Ciekawe jak się to sprawdza na twardych lakierach w porównaniu do futra, chyba trzeba będzie zakupić i sprawdzić.
bienek Posted September 1, 2013 Report Posted September 1, 2013 Na twardych lakierach jest średnio, przynajmniej w przypadku gdy używamy DA pokroju DAS6 itp. Prawdopodobnie użycie flexa VRG czy Rupes'a, które są mocniejsze znacznie przyśpieszyło by robotę.
bienek Posted September 1, 2013 Report Posted September 1, 2013 Na twardych lakierach jest średnio, przynajmniej w przypadku gdy używamy DA pokroju DAS6 itp. Prawdopodobnie użycie flexa VRG czy Rupes'a, które są mocniejsze znacznie przyśpieszyło by robotę.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now