Skocz do zawartości

Co mi dziś poprawiło HUMOR ??


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • Administrator

No i co do tego nie ma chyba nikt wątpliwości, tylko że jazda to nie tylko starty na wprost :)

 

Z resztą, dywagacje dywagacjami. Konia z rzędem kto po przejechaniu się 200 konnym Leonem na oponach 205 i 225 stwierdzi że te pierwsze są lepsze. Mowa oczywiście o jakiejkolwiek ambitniejszej jeździe niż POM.

 

Gdyby nie rachityczny silnik u mnie, też by dawno siedziały 225/45 zamiast 205/50,bo w każdej innej sytuacji niż jazda po suchym na wprost, na szeszej oponie jechało mi się lepiej i dużo pewniej moim autem. I tak, opona i model dokładnie te same, różniły się szerokością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co do tego nie ma chyba nikt wątpliwości, tylko że jazda to nie tylko starty na wprost :)

 

Z resztą, dywagacje dywagacjami. Konia z rzędem kto po przejechaniu się 200 konnym Leonem na oponach 205 i 225 stwierdzi że te pierwsze są lepsze. Mowa oczywiście o jakiejkolwiek ambitniejszej jeździe niż POM.

 

Gdyby nie rachityczny silnik u mnie, też by dawno siedziały 225/45 zamiast 205/50,bo w każdej innej sytuacji niż jazda po suchym na wprost, na szeszej oponie jechało mi się lepiej i dużo pewniej moim autem. I tak, opona i model dokładnie te same, różniły się szerokością.

 

Zgadzam sie w 100% na zime mam 205,na lato 225 i jedyny plus jaki widze na 205 to lzej chodzaca kierownica :mrgreen:

Na nastepny sezon wpadaja 225 takze na zime z w/w powodow,argumentow bo 99,99% jezdze po miescie gdzie niema kopnego sniegu gdzie moglbym potrzbowac wezszej opony(acz kolwiek nie do konca sie zgadzam czy wezsza znaczy lepsza - argumenty n/t szerszej = lepszej na sniegu juz tutaj padaly wiec nie bede sie rozpisywal)

 

Dodam,ze kupilem Lona zima i byl na 185/65R15 i to dopiero byla tragedia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manolito77, i ta różnica NA PEWNO wynikała z 10mm różnicy w szerokości a nie z innej marki, rocznika, modelu, bieżnika i wieku gumy :lol:

 

Widzę że dobre tu teorie wychodzą.

Czy Ty chłopie potrafisz choć przez chwilę przeczytać coś UWAŻNIE i ze ZROZUMIENIEM?

Czy wolisz łypnąć okiem na co 10-te słowo i potem pisać takie brednie.

Pisałem o konkretnej sytuacji - zapadania się auta w kopnym śniegu kiedy to wąska opona momentalnie się w niego wgryzała, przez co po chwili auto wisiało na podwoziu. Szersza opona - tak, całe 10mm różnicy - nie powodowała tak intensywnego zjawiska przez co w kopnym śniegu ruszałem autem i wyjeżdżałem bez problemu.

To coś jak z ciągnikami rolniczymi, do których często zakłada się podwójne koła z tyłu, przez co ciągnik nie zapada się tak mocno w nie do końca stabilnym gruncie. Paniał?

Następnym razem przeczytaj ze zrozumieniem zanim coś walniesz głupiego...

 

Co do stricte tematu wątku to poniższa aukcja poprawiła mi dziś humor :D

http://allegro.pl/oni-juz-ogladac-byli- ... medium=ppc

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A szkoda zachodu. Bo widzę, że nie którzy tylko widzą jeden typ samochodu i tylko do niego dopasowują szerokości opon ;) I śmieszne, że u mnie 235 lepiej się sprawowało niż 215. Zapraszam wszystkich, nawet tych co jeżdżą Mercedesami i BMW żeby się przejechał taką Grand Vitarą z rozłączanym napędem. Czyli cały czas są napędzane tylne koła. W takiej sytuacji opona 235 była dużo pewniejsza i lepsza. Nie dość, że mam wersje krótką, 3d, auto wysokie, silnik benzynowy lekki, przy lekkim dodaniu gazu w zakręcie auto idzie bokiem od razu, a zazwyczaj wykręca 90-180 stopni. I ktoś mi powie, że węższa opona jest lepsza. Tak, ale może w zwykłem osobówce, a i to raczej już stara teoria. A co mają powiedzieć właściciele SUV-ow, którzy nawet na zimę mają 255-285 gumy. Też mają 205 założyć, bo szersza opona się nie nadaje na śnieg? Nie patrzcie tylko pod kątem swojego toczydła, ale trochę innych samochodów również. A najlepiej to się przejechać i samemu ocenić ;)

W nie których samochodach węższa guma daje lepsze rezultaty na śniegu, a w nie których szersza. Nie każdy samochód przyjmuję takie same wartości i schematy.

A tak w ogóle to jaka zima jest każdy widzi, kopnego śniegu było może tydzień tej zimy na drogach (nie mówię o wschodzie kraju :mrgreen:) więc to nie są ciężkie warunki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe i odnośnie tej dyskusji o szerokości opon, szczególnie zimowych właśnie przed chwilą było w raporcie w tvn turbo :D:mrgreen:

Osobiście w słabym aucie bo 110KM/260Nm mam opony letnie o szerokości 195 i już mają problem by dobrze przenieść moc na asfalt bo nie da się bardzo szybko bez uślizgu opon ruszyć. Jako zimówki mam 185 i jest jeszcze gorzej :P jedyny plus węższej opony w tym przypadku to była cena i prowadzenie auta w koleinach - szczególnie, że 206 to wąskie auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mi bardzo poprawiło humor?

Ano najpierw paczka od ShowCarShine.pl (dotarła na początku tygodnia) :D

DSC_0854.jpg

 

Testu jeszcze nie było, więc o doznaniach dotykowych za dużo powiedzieć nie mogę, ale zapach na dzień dobry skojarzył mi się z pastą do butów, taką w małych puszeczkach :D

 

A dzisiaj kolejny poprawiacz humoru:

DSC_0853.jpg

Prawie nówka, używana kilka razy, idealny stan za pół ceny :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.