Skocz do zawartości

ValetPRO Dragon's Breath test / porównania


vetteran

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderator

Tak czy siak kolejny 'prawie' tak dobry produkt jak IronX. Niby wszyscy chemicy znaja sklad krola, ale jakos nikt nie jest w stanie zrobic produktu tak samo dobrego. Moze wlasnie tu tkwi kwestia ceny, ze za pieniadze nizsze nie da sie tego dokonac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby wszyscy chemicy znaja sklad krola, ale jakos nikt nie jest w stanie zrobic produktu tak samo dobrego

 

Tu może chodzić o coś innego:

 

1)skład może być opatentowany i nie można zrobić kopii

 

2)zrobienie kopii wiązało by się z tym ze cena była by 1:1 więc nie było szansy przebić się bo każdy by wybierał produkt sprawdzony a tak powstaje produkt cena/jakość który też znajduje swoich nabywców :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybki update : Sprawdzenie Dragona po Iron-X i na odwrót :

 

Dodam tylko na wstępie, że test jest w pełni obiektywny i to że, próbka została dostarczona przez dystrybutora, nie ma to wpływu na wynik testu. Lubię testować nowości, i jeszcze bardziej lubię być przez nie zaskakiwany. :-] Ale do rzeczy:

 

Jako że nie udało się wyrwać nic sensownego do odszczurzania, na szybko postanowiłem wykonań próbę krwawienia, jeden po drugim i drugi po pierwszym.

Koło na szybko zdjęte z mojego Audi :

 

DSC_0312.JPG

Strona Irona:

 

DSC_0313.JPG

 

Strona Dragona:

 

DSC_0314.JPG

 

Aplikacja Dragona :

 

DSC_0316.JPG

 

Dodam tylko, że reakcja była nieco wolniejsza, ale bardziej krwawa niż u Iron-X.

 

DSC_0317.JPG

 

Aplikacja Irona :

 

DSC_0321.JPG

 

DSC_0320.JPG

 

Iron zareagował natychmiastowo, ale czemu słabiej krwawił niż Dragon, to nie mam zielonego pojęcia :/:/:/ , możliwe że po prostu szybciej spłynął.

Szybkie pędzlowanie, płukanie i środek felgi wyglądał tak :

 

DSC_0322.JPG

 

Strona Dragona:

 

DSC_0323.JPG

 

Strona Irona:

 

DSC_0324.JPG

 

Odsmalanie pominąłem jako że zbytnio czasu nie było, wiem wiem hejterzy zaraz ruszą z odsieczą, dlaczego, czemu i że wynik będzie nie po ich myśli, ale po obu stronach są takie same szanse.

Strona Irona, na którą aplikowałem Dragona:

 

DSC_0325.JPG

 

2ZtgANPJRAv3NWnskcZafuZEUUtctDh5yBQE5htGY4Q=w772-h518-no

 

DSC_0328.JPG

 

DSC_0329.JPG

 

Strona Dragona na którą aplikowałem Iron-X:

 

DSC_0330.JPG

 

DSC_0331.JPG

 

DSC_0332.JPG

 

DSC_0333.JPG

 

DSC_0334.JPG

 

 

Krótko podsumowując, gdybym postąpił 3 etapowo z całym procesem, czyli mycie wstępne, odsmalanie i dekontaminacja, wynik byłby 1:1. krwawienie w obu przypadkach wystąpiło tylko i wyłącznie z kropek smoły lub z ciężarków. Plusem Irona było to że do czasu był niezastąpiony, lecz jego cena sukcesywnie rosła do pewnego poziomu, Pojawienie się Dragona na rynku może ładnie zamieszać w szeregach CarPro, można z nim dłużej pracować, krwawi mocno lecz z opóźnieniem, działa praktycznie tak samo jak dotychczasowy król i jest od niego znacznie tańszy ! Szanuję Irona i mam jego zapas z swoim arsenale, ale przy uzupełnianiu na kolejny sezon na pewno pójdę z stronę ValetPRO ! Resztę wniosków wyciągnięcie sami ...

 

Pozdrawiam i dzięki za uwagę.

 

PS. update wklejam tu jak i na pierwszej stronie tematu :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi kamilgt, pracowałem z nimi na wolnym powietrzu, mi ogólnie zapach nie dokuczał, przyzwyczaiłem się, ale żona kilka metrów dalej parę razy pytała kiedy skończę :D ?? Tak że praca na wolnym powietrzu, jak najbardziej, w zamkniętym pomieszczeniu to zapach na swoją osobę. :song:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam spory zapas IronX, ale konsystencja Dragona i cena przy prawie takiej samej lub wrecz takiej samej skutecznosci przemawiaja za VP. Smok tez smierdzi mocno ale IronX ma jeszcze cos takiego, ze dlugo go czuc gleboko w nosie - "swidrujacy zapach"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DAMIANe34, czytaj to co zostało już napisane ...

 

A jak się ma Dragon, jeśli chodzi o "psikanie" po niefelgach, czyli karoserii? Producent dopuszcza takie harce (tak jak z IronX)? :mrgreen:
Tak, oczywiście, bezpieczny dla wszelkich powierzchnii takich jak lakier, gołe aluminium, chormy, szyby :good: Tylko nie stosować wewnątrz :lol:;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.