Pan Miyagi Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Jak to czytam to mam przed oczami 2 sytuacje z ostatniego roku, które zastałem u lakierników na terenie Krakowa. 1) Superb 2013 - rozwalony aż po przednie słupki, pogniecione słupki, dach itd. Naprawiony, tylko nie mogą się z elektroniką dogadać dlatego jeszcze nie sprzedany. 2) Nowiutka Panamera - wspawana ćwiartka tylna !!! W obu przypadkach uważam, że powinni za próby naprawy wsadzić do więzienia i zabronić wykonywania zawodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GR_BKP Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Niejeden blacharz by pewnie parsknął śmiechem jak by ktoś powiedział, że na złom te twingo trzeba oddać Niejeden kierowca pewnie parsknąłby by śmiechem gdyby mu powiedzieć że ma tym Twingiem jeździć - jak widać punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia ...a gdyby zostało wystawione przez ASO jako Premium Selection (na przykładzie BMW, nie wiem jak taki program się nazywa w Renault)? zabiello, szkoda całkowita w ubezpieczeniu, to nie jest pojęcie "jakości" wraku, tylko opłacalności jego naprawy wg. ubezpieczyciela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Uwielbiam wypowiedzi teoretyków na temat napraw powypadkowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Uwielbiam wypowiedzi teoretyków na temat napraw powypadkowych... rozwiń jak mozesz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 GR_BKP mi nie chodziło o jakość wraku a jedynie nieopłacalność naprawy tego samochodu względem ceny za jaką jest wystawiony w ogłoszeniu, a jednak ktoś to naprawił i jeszcze chce zarobić na tym, więc jak musi być naprawiony ten samochód skoro naprawa w ASO przewyższała bym wartość tego samochodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Dzwonek ani mocny ani lekki. Male auto to i wiadomo ze uszkodzenia wieksze. Dla srednio ogarnietego blacharza robota pikus. Ciekaw jestem ilu uzytkownikow tego forum ma auta po takich strzalach jak nie mocniejszych...i nawet nie sa tego swiadomi. Generalnie temat rzeka, ale na polskich drogach pewnie z polowa samochodow jest po podobnych przejsciach. Mam pytanie do Tfelka, sprzedales to auto czy ubezpieczalnia sie tym zajmowala?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GR_BKP Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 GR_BKP mi nie chodziło o jakość wraku a jedynie nieopłacalność naprawy tego samochodu względem ceny za jaką jest wystawiony w ogłoszeniu, a jednak ktoś to naprawił i jeszcze chce zarobić na tym, więc jak musi być naprawiony ten samochód skoro naprawa w ASO przewyższała bym wartość tego samochodu? ...nadal wg. ubezpieczyciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 piotrek305, Rozmowa teoretyków święcie przekonanych o swoich racjach z praktykami święcie przekonanymi o swoich racjach nie ma zbytnio sensu. Przy flaszce to bym chętnie podyskutował albo w cztery oczy chociaż, na forum z kolei to zbyt wiele pisania jak dla mnie Ponadto jestem zbyt impulsywny i jeszcze napiszę coś niestosownego i się zaczerwienię pod avatarem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek8888 Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 piotrek305, Rozmowa teoretyków święcie przekonanych o swoich racjach z praktykami święcie przekonanymi o swoich racjach nie ma zbytnio sensu. Przy flaszce to bym chętnie podyskutował albo w cztery oczy chociaż, na forum z kolei to zbyt wiele pisania jak dla mnie Ponadto jestem zbyt impulsywny i jeszcze napiszę coś niestosownego i się zaczerwienię pod avatarem hehe dobre masz u mnie browara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 To może wracając do właściwego tematu: Nie wie ktoś jak się spisują silniki 2,4 190KM w przedliftowych Accordach? Tolerują LPG? Jaki rozrząd? Jakieś dziwne bolączki Accorda z roczników w okolicach 2004? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 chodzi o type-s?? z tego co forum Hondy czytam to nikt nie narzeka, gaz dobrze znosi ciężko jedynie w dobrym stanie znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Type-S to chyba tylko wersja stylistyczna, która najczęściej wychodziła właśnie z 2,4 ale mogę się mylić. No właśnie przedliftów z 2,4 nie ma za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Znosza bez zajakniecia w skrocie. To samo info znajdziesz na accordklubpolska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 mam doświadczenie jako osoba która serwisowala accorda 2008 z 2.4 z lpg. jeśli instalacja zalozona jak należy to ok , fakt ze trzeba krecic , ale jest tanio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczorw Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Accordy w każdej wersji są udane co ma odzwierciedlenie w ich cenach...tylko znaleźć godny egzemplarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Panowie Mazda 6 model od 2007r. 2,0-165KM benzyna,ktoś ,coś powie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk30 Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Kolego nie ma Mazdy 2.0 z tyloma kucam jak już to 2,3l i trzeba się przygotować na to że lubi żłopać oliwę Ew. 2.2l diesel 2.0 to tylko 147KM benzyna i 136KM diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Okej,mój błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 25 Maja 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 kubik, 2,3 w benzynie te meeega spalanie i przeciętne osiągi Bierz MPSa - ten sam silnik, 100 kucy więcej, spalanie jeszcze większa, meeega osiągi i awaryjność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk30 Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Zgadzam się bierz MPS tylko bardziej poleciałbym w 3 niż w 6 ze wgl. na mniejsza awaryjność oczywiście odnośnie oleju trzeba pilnować jak dziewczynka cnoty. Wymiany co 10tys. przeglądy. Spalanie akurat przy takim aucie to powinno być na samym końcu skoro ktoś kupuje takie auto >14l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Znajomy namierzył mazdę z 2,0 z 2008r. pierwszy właściciel,salon itp. 30kkm najechane,dlatego mpsy i inne v6 nie są rozpatrywane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Ale 2008r to juz mowimy o drugiej generacji?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Tak,dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk30 Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 OD 2007-2012 była produkowana 2 wersja wszystkie jednostki napędowe 1.8 2.0 2.5 benzyna maja łańcuch więc może być spokojny o to. 1.8 jest mułowaty w stosunku do 2.0 więc nie polecam na taka masę auta 1500kg. Mazdy maja miękki lakier więc ryski będą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majaq Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Co do silnika jak i Mazdy moge powiedziec tyle lac benzynke i jezdzic!! Nic wiecej! Przez 4 lata rodzice maja takowa Mazde i nic sie nie dzieje, spalanie naprawde znikome! Jechalem nia do Francji przez 5tysiecy kilometrow srednie spalanie 6,7l, jadac z 4osobami na pokladzie i zaladowanym na maksa!!! Predkosci 110-130 po autostradach, oczywiscie niekeidy wiecej! Jedynym mankamentem jak to Japonczyk moze byc korozja, ale jak dotad jej nie widac wiec same plusy jakby nie patrzec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi