damiann88 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 pawelpp, dokładnie, ja sam teraz kupiłem Astrę H 2.0T 05` 86000km... środek jak nowy, kierownica nie wytarta nic a nic, gumki na pedałach tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Wiesz z tymi gumkami i kierownicą to też stereotyp. Gumki łatwo zmienić, kierownicę też można. Poza tym zależy czy ktoś jeżdzi po mieście czy autostradą. Zależy kto jakie ma łapy...jeden gładkie, drugi jak papier ścierny No ale nic dziwnego, że ludzie w Polsce boją się, nie wierzą itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 kierownica nie wytarta nic a nic W tych po 200kkm na allegro też wszystkie te elementy lale,a u mnie 170kkm i taka kiera podmęczona Przejąłbym się tym pewnie,gdyby nie fakt,że auto od nowości w domu,więc sobie można na podstawie tych elementów dywagować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlacK Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Nieraz jak czytam lub słucham, że auto/właściciel MUSI robić 20tkm rocznie to mnie ... Coś taki nerwowy Znaczna część takich niezajeżdżonych aut rozchodzi się w rodzinach, po znajomych, sąsiadach. Trafienie na taką perełkę w ogłoszeniach graniczny z cudem, szczególnie od handlarzy. Generalnie okazji prawie nie ma, stan mało używanego auta ma swoje odzwierciedlenie w cenie. 8 letni diesel, z Hiszpanii, 89tys. km, od księdza, jako 3 auto w rodzinie itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Weźcie pod uwagę że u wroga kręcą nie raz lepiej niż u nas. Szukałem znajomemu A6, obdzowniłem większość ogłoszeń ponieżej 200k, praktycznie żaden nie miał ksiązki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 "Coś taki nerwowy "...No może trochę Ale naprawdę ludziom w Pl się nie dogodzi. Ponad 200 ...żle bo za dużo. Mniej niż 100...też żle, bo za mało. Sucre, tam kręci 2ch na 10u. W Pl 2ch na 10u NIE kręci, hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DDominikk Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Wiadomo, jest jak jest, rynek jest taki a nie inny i trzeba uważać... Każdy chce poniżej 200 Ale nawet jeśli takie auto jest 1 na 100 to i tak warto spróbować i poszukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wega67 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Pany udało się przytargać to ibizę białą FR z Gdańska, tak jak na zdjęciach były wymieniane elementy, reszta okazała się okej Teraz zaczynam atak na 350KM i 540 Nm już graty wszystkie kupione, teraz tylko zacząć składać do kupy wszystko. Dzięki za porady ! za jakiś czas pokażę swój "rodzynek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 350 KM z 1.9 TDI? Chyba 250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wega67 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Nie, 350 Turbina, Dwumas, Wtryski Wydech przelot, FMIC i dobry program i jest 350. Wiem bo częsci pochodzą z leona kolegi który miał 360 koni. Więc to nie jest problem, sporo jest ibiz które mają 300+ nie licząc już 200+ bo tego jest od cholery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Ja bym najpierw pojeździł i zobaczył jak się motor będzie trzymał i ogarną co trzeba zamiast od razu "atakować" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 6 Grudnia 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 dementor, a po co. Potem za miesiac bedzie zal tylka na forum, ze padlo to i tamto i ze w ogole szroty sprzedaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 350 Taaaa Na którym holsecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Nie, 350 Turbina, Dwumas, Wtryski Wydech przelot, FMIC i dobry program i jest 350. Wiem bo częsci pochodzą z leona kolegi który miał 360 koni. Więc to nie jest problem, sporo jest ibiz które mają 300+ nie licząc już 200+ bo tego jest od cholery. Glowica, wałek? ten teges ? Chyba nie do końca zdajesz sobie sprawę z tego co napisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Pierwsze słyszę żeby ktoś zrobił 350km z 1.9TDI. Chyba, że z metanolem i nitro, ale to nie są wartości stałe. Oficjalnie może są 3-4 samochody na forach które przekroczyły 300km i to minimalnie i większość z tych osób piszę, że to też trochę szczęścia przy pomiarze. I chyba nie za bardzo wiesz z jakimi kosztami się to wiąże. Spokojnie to drugie tyle co zapłaciłeś za samochód Chyba, że mówiąc o częściach z Leona masz na myśli Cuprę 2.0 Benzynę zrobioną na 350km bo w tym modelu jest do zrealizowania Zrobienie 240-260km w 1.9TDI wiążę się już z konkretnymi wydatkami liczonymi w tysiącach PLN-ów o ile silnik jest zdrowy Ale czekamy na te 350km, może będziesz pierwszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Chyba nie do końca zdajesz sobie sprawę z tego co napisałeś. +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 6 Grudnia 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Chyba towarzystwo mocno nie w temacie 300 koni w 1.9 TDI od jakiegoś czasu to nic niezwykłego w poważnych projektach. I są to wyniki na samej ropie, bez nitro. Nie chce mi się teraz zagłębiać w temat, ale na forum LeonClubu są na pierwszej stronie działu opisane dwa Leony, jeden 305, drugi 315 Na racingforum jest w miare świeży projekt Ibizy Cupry, też 300/500 a to jeszcze nie koniec. Więc przykładów można podawać mnóstwo , napewno nie "3-4" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Evo Ale 300-305km to nie 350km Jeszcze nikt chyba tyle nie zrobił na samej ropie w PL. A tu już o nic nie chodzi tylko takie poważne tezy rzucać na forum, że ot, tak sobie pstryknąć palcem i jest 350km Ale daj boziu, może akurat A akurat np w temat Lukkoza zagłębiałem się i na Ibiza Klubie i na Racing Forum i teraz ma 300km i pisał, że może będzie 320km za jakiś czas. A widać, że gość ma pojęcie i tam idą konkretne mody. A dwie inne Ibizy aspirujące do +300km od chyba roku, czy dwóch jakoś tej bariery nie mogą przebić mimo worka siano władowanego w mody silnika Dużo zależy od kondycji silnika. Jeden pójdzie w miarę "lekko" na 300, a drugi przy 250-260km stanie i nie pójdzie z niego nic więcej wycisnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave90 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Evo, +1 300+ z 1.9TDi to nie jest już temat tabu... zlote silniki, ale trwałość mocno spada przy takich modach... ale jak wiadomo coś za coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Dokładnie o to mi chodzi,pyk pyk i 350KM jak gdyby nigdy nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 To wy w undergrounda nigdy nie grali ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Ja bym wolał miec 200 konnego 4 łapa niż 350 konną ośkę którą będzie cały czas szukać trakcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave90 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 buka, a to już swoją drogą. Podobno 300km to max co ma sens na ośce, powyżej jazda męczy, ale to tylko zaczytane gdzieś tam wiec sie nie wypowiem . Max czym mialem okazje jezdzic z napedem na przód to 200 konne vento turbo benzyna i nawet nieźle się bujało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Jak umiesz operować gazem to na 1 i 2 biegu przy normalnych warunkach atmosferycznych nie ma problemów. Deszcz/śnieg kwestia deptania ile wlezie chyba drugorzędna. Więcej jak 300 w FWD? Z chęcią, szczególnie na trasy, elastyczność na 4,5,6 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Do nas na spoty czasami wpada Corek w ośce o mocy prawie 480km i momencie 470nm Trakcje to łapie dopiero po wpięciu 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi