dudek_t Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Fascynuje mnie podejście przyszłych użytkowników "sportowych klasyków". Kupię za 50, sprzedam za 50 i w międzyczasie zrobie laleczkę za 25 Nie ma co się dziwić że później na drogach poruszają się same grube forum na "imperialach" i z lpg bo niestety koszty okazały się "minimalnie" wyższe niż przewidywali wróżbici z for internetowych. Tak już zupełnie poważnie. 25000zł to może w takim aucie zostać wciągnięte na jednym serwisie a następny już będzie czekał w kolejce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Zamiast b6 a4 poszukaj sobie s6 C4 jeszcze jak znajdziesz S6+ to tu już wartość powoli będzie rosła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagmar Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 704648 sam rozrząd z podzespołami to koszt lekko licząc 10.000zł. yyy że jak ? poczytaj https://a4-klub.pl/topic/245191-wady-i- ... 42-v8-bbk/ tutaj też możesz sobie pooglądać. https://a4-klub.pl/topic/323589-wymiana ... zelniacze/ to nie 1.9 tdi, że za 500zł zrobisz rozrząd i pasuje poczytałęm... znalazłem takie info: Wymiana rozrzadu wiąże się z wydatkiem 3-8 tyś zł (zaleznie co i za ile jestescie sobie w stanie zalatwic). więc raczej trochę daleko do tych 10 koła... ale nie zmienia to faktu że serwis jest drogi... dzięki za linki - warto poczytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-patrick- Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 a no...+ robocizna i jest to wersja optymistyczna samego rozrządu jakbyś się zagłębił, znalazł byś kolejną, której NIKT na forum Audi nie neguje, więc skoro posiadacze tych aut realnie piszą o kosztach, to nie rozumiem, dlaczego forumowi znawcy wszystkiego starają się zaklinać rzeczywistość. 2,5tys to za podstawowe części; ślizgi + dolne napinacze + łańcuchy, kupowane po dużych zniżkach w ASO, i SWAG poza ASO, ten sam zestaw bez zniżek w ASO to 3300. Do tego wariatory: tylko ASO: 2200 (1800 po zniżkch) za sztukę (są 2) lub ich regeneracja Dla tych co mają pecha napinacze górne (2 sztuki): tylko ASO, 3000 (2550 po zniżkach) za sztukę, jak są OK to tylko 2 ślizgi po 55 Zestaw śrubek, zaworków, uszczelek itd to kolejne 2000zł w ASO lub 1400 jak się pokombinuje i poszuka po sklepach Napinacz paska wielorowkowego to prawie 5 stówek , pompa wody 650, termostat 380... (tylko w ASO) Pasek, świece, płyny, czujniki, oringi pierdoły to około tysiak... Warto od razu regenerować alternator i rozrusznik ~700 i modlić się, żeby pompa wspomagania i kompresor klimy były dobre, a z ciekawostek: sam blok napędowy kompresora to ~3000 Robota tania też nie jest, u sprawdzonych ludzi rozmowa zaczyna się od 3000 (Wrocław) policz i zobacz ile Ci wyjdzie a to "tylko" rozrząd i jak pisałem podzespoły, które warto zrobić zrzucając silnik. wszystko jest dla ludzi, ale nie oczekujmy, że takie auta będą dobrą inwestycją... to samochody mające dawać frajdę ale mocno ciągną po kieszeni i trzeba się z tym liczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagmar Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 [ref]-patrick-[/ref], dzięki za naświetlenie informacji... w takim wypadku kocham swoje 2.5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crockett84 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Swift nie będzie za bardzo ekonomiczny. Znajomy miał i spalanie po mieście ok 8/9. Jak ci nie zależy na tym to brałbym swifta. A nie rozważałeś Yariski lub Jazz ? Panie to coś musiał mieć nie tak, ja mam 2012 rok i przy naprawdę dynamicznej mieście latem, + korki i klima (Warszawa) doszedłem do max 7,9 l/100. Z reguły spalanie mam na pozimie 6,5-7l/100km (jeżdzę normalnie) Najmniej zszedłem w mieście do 6,1. Chyba, że Swift sprzed 2010 roku, w ASO mówili mi że tamte paliły trochę więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamilton Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Odnośnie aut mających być "lokatą". Kolega swego czasu kupił Audi A6 C5, 2.7 BiTurbo. Miało być fajnie, miało być zakucie silnika, mody, chipy itd., moc na ok. 400KM, no wielkie wow. Okazało się po pół roku że turbina niedomaga, więc pora na regenerację. Zrzucanie silnika, regeneracja dwóch dmuchawek. Kasa poszła, zabrakło jej na zrobienie przy okazji innych rzeczy, rachunek prawie 5 cyfrowy. Po kilkunastu tygodniach problem z głowicą, zwalanie obu głowic, znowu problem z kasą, robienie rozrządu no bo w końcu wizja 400 kucy na horyzoncie. Kasa płynie. Przestoje, szukanie zniżek na częściach. Chłop stracił cierpliwość do auta, czarę goryczy przelała usterka skrzyni biegów, auto w końcu naprawiono i poszło do ludzi. Zrobił nim przez rok z 10 tysięcy i całował ziemię pod kupującym. Wiem że to nie półka S6 ale daje do myślenia, w takich autach wydatek goni wydatek, zawsze się coś wysypie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Panowie przecież od dawna wiadomo, że 2.7T, 4,2 V8, 3.0TDi V6 od Audi jest koszmarnie drogie w utrzymaniu. Dodatkowo 2.7T nie cieszy się bezawaryjnością bo w większości przypadków te silniki zostały zajechane poprzez niewystarczający serwis i głupie użytkowanie. To nie 1.8T gdzie za koszt solidnego serwisu 2.7T czy 4.2 V8 można zrobić kapitalkę. Jak kolega chce kupić Audi, które będzie zyskiwać na wartości to raczej szukał bym S2 B80 lub jeszcze lepiej RS2 B80, jednak w szczególności RS2 to biały kruk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruger75 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 "Jak kolega chce kupić Audi, które będzie zyskiwać na wartości to raczej szukał bym S2 B80 lub jeszcze lepiej RS2 B80, jednak w szczególności RS2 to biały kruk." Obawiam się że nie ta kasa za sam zakup autka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Niestety, auta, które są lokatą kapitału swoje kosztują S4 B6 nie będzie lokatą a studnią bez dna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Panowie potrzebuję informacji na temat Corolli E12 w silnikach diesla - które polecacie, jak te auta się spisują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa47 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Może ktoś z was wie ile kosztują BMW e46 w Niemczech ? Chodzi mi o silniki benzynowe 323 lub 328 takie wchodzą w grę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekT5 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 [ref]Alfa47[/ref], Mobile.de i masz do koloru do wyboru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa47 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 [ref]KrzysiekT5[/ref], w sumie to sprawdzałem i ceny nie są atrakcyjne, w polsce ceny podobne no wyższe o 2-3 koła ale nie wiem jak z negocjacją tzn. Ile tam schodzą z tej ceny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 A co ty myslales ze na zachodzie auta tansze niz w pl? Wszystkie te trupy zwozone z tureckich komisow to wraki z cofanymi licznikami juz w de. Niestety jak chcesz kupic auto z domu od prywatnej osoby to cena rynkowa jest sporo wyzsza niz w pl. Ale ludzie ciagle wierza ze 10 letni diesel przywieziony zza Odry ma 160-180tys. km i niemiec plakal jak sprzedawal. Auta w salonach sa drozsze, na rynku wtornym rowniez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa47 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Trochę lipa, ale coś po wakacjach w polsce będę szukał jakąś dobrą e39 lub e46 bo na razie na e90 mnie nie stać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donik Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 AutobawariaPuławy na Facebooku. Mam od nich auto i jestem zadowolony. Szykuj się że fajne e46/e39 to wydatek 25k pln + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 [ref]Alfa47[/ref], jeśli coś Ci to pomoże to taką E91: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=4 ,kupuję za 37k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa47 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 No ja bym coś usiłował znaleźć do 25k. Choć kolega sprowadził bardzo fajną e39 2.5 + lpg z Belgii za 1000€, tylko niewiem czy coś do to roboty tam było ale mówił że ponad 8k całość wyszło No ale jeszcze kupe czasu mam to cos dobrego się znajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Ja szukałem 5-6 tygodni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 E39 za 1k € ? Toć to będzie następny strucel tak jak obecną e46. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Funner Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Wszystko się da, kwestia kontaktów i szczęścia 2 lata temu przywiozłem E39 520i przedlift, cała w oryginalnym lakierze, rdza tylko lekko drzwi PT... Cena 500€..., bo do zrobienia tuleje belki tył + cieknąca pompa wspomagania, przez którą nie przeszła TUV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpyrek Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Co myślicie o z20net w vectrze C? Jest się czego obawiać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalk Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Koledzy, Kia Sportage II, diesel czy benzyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poorsultanpl Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Teść szuka samochodu dla siebie. Od kilkunastu lat jeździ kolejnymi wersjami Passata. Teraz szuka dla siebie czegoś nowszego. Był już przekonany do Forda Kugi, ale dziś coś mu się zmieniło, kotoś mu powiedział, że Kuga to nie bo dużo pali, bo dużo eksploatacja kosztuje itp. itd. Zaczął znowu mówić o nowszym Passatcie lub czymś innym. Do wydania ok. 40 tysięcy, najlepiej diesel, regularnie jeżdżone trasy Wrocław - Dortmund (możliwe, że teść chciałby ciągnąć jakąś przyczepkę, ale nie kampingową), przynajmniej raz w tygodniu krótsza trasa 100/150km, teściowej zależy na jakimś "wyższym samochodzie". Jak się uprze na Passata to będzie Passat, teściowa Passata nie chce Jeśli nie Passat to co? Tiguan? Kuga? Subaru Outback? Qashquai? Coś koreańskiego wogóle warto brać pod uwagę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi