Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Mam na oku jedną Beemkę E90 2007r. 2.0D - 177kM z Holandii. Czy jest możliwość sprawdzenia przebiegu auta w serwisie? Albo po VIN'ie albo osobiście podłączając pod kompa. Dobre te dieselki są?

 

Na pewno nie lepsze niż 3.0 :) I nie myśl sobie, że 2.0 będzie bardziej ekonomiczny od tego większego.

Ja bym szukał 3.0 na Twoim miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na oku jedną Beemkę E90 2007r. 2.0D - 177kM z Holandii. Czy jest możliwość sprawdzenia przebiegu auta w serwisie? Albo po VIN'ie albo osobiście podłączając pod kompa. Dobre te dieselki są?

 

Na pewno nie lepsze niż 3.0 :) I nie myśl sobie, że 2.0 będzie bardziej ekonomiczny od tego większego.

Ja bym szukał 3.0 na Twoim miejscu.

A to to ja wiem, ale w budżecie do 30tys. to nawet nie patrzę na 3.0D, bo mogę się nieźle przejechać. ;)

 

PS. Czy ktoś ma Mazdę 6 II-generacji 2008-2009 w dieslu? Bo sąsiad miał I-generacji i jemu się strasznie psuła. Twierdzi, że jak Mazda to tylko benzyna. Ja twierdzę, że jak benzyna to tylko Subaru ;) Ale muszę diesla, bo robię 25-30kkm rocznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na oku jedną Beemkę E90 2007r. 2.0D - 177kM z Holandii. Czy jest możliwość sprawdzenia przebiegu auta w serwisie? Albo po VIN'ie albo osobiście podłączając pod kompa. Dobre te dieselki są?

 

Oczywiście, że się da. Nie jest to jednak darmowa usługa: http://www.bmw-check.com/

 

Swoją drogą przy zakupie auta z silnikiem n47 trzeba bardzo uważać. Mega ryzykowny temat ze względu na rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na oku jedną Beemkę E90 2007r. 2.0D - 177kM z Holandii. Czy jest możliwość sprawdzenia przebiegu auta w serwisie? Albo po VIN'ie albo osobiście podłączając pod kompa. Dobre te dieselki są?

 

Oczywiście, że się da. Nie jest to jednak darmowa usługa: http://www.bmw-check.com/

 

Swoją drogą przy zakupie auta z silnikiem n47 trzeba bardzo uważać. Mega ryzykowny temat ze względu na rozrząd.

Chodzi o to, że jest przy ścianie grodziowej i sama usługa jest droga?? Gdzieś o tym czytałem, ale pomijając to, to czy można się spodziewać psikusów w zadbanym modelu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na oku jedną Beemkę E90 2007r. 2.0D - 177kM z Holandii. Czy jest możliwość sprawdzenia przebiegu auta w serwisie? Albo po VIN'ie albo osobiście podłączając pod kompa. Dobre te dieselki są?

 

Oczywiście, że się da. Nie jest to jednak darmowa usługa: http://www.bmw-check.com/

 

Swoją drogą przy zakupie auta z silnikiem n47 trzeba bardzo uważać. Mega ryzykowny temat ze względu na rozrząd.

Chodzi o to, że jest przy ścianie grodziowej i sama usługa jest droga?? Gdzieś o tym czytałem, ale pomijając to, to czy można się spodziewać psikusów w zadbanym modelu?

 

Chodzi o to, że w okolicach 200kkm lubi sobie strzelić, a przez to, że jest z tyłu silnika, nie słychać, że daje oznaki zużycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na oku jedną Beemkę E90 2007r. 2.0D - 177kM z Holandii. Czy jest możliwość sprawdzenia przebiegu auta w serwisie? Albo po VIN'ie albo osobiście podłączając pod kompa. Dobre te dieselki są?

 

Oczywiście, że się da. Nie jest to jednak darmowa usługa: http://www.bmw-check.com/

 

Swoją drogą przy zakupie auta z silnikiem n47 trzeba bardzo uważać. Mega ryzykowny temat ze względu na rozrząd.

 

Wymieniasz rozrząd i masz spokój, po za tym n47 są bardzo fajne, nie padają wtryski turbiny itd, mało awaryjna jednostka.

Podobno wymiana na odpowiedniej lepkości olej przedłuża żywotności tych rozrządów.

 

Co do spalania to 3.0 diesel je średnio 2/3l więcej w zależności od tego ile robisz km może to być spora różnica w kosztach

 

Dodane po 1 minucie 25 sekundach:

Mam na oku jedną Beemkę E90 2007r. 2.0D - 177kM z Holandii. Czy jest możliwość sprawdzenia przebiegu auta w serwisie? Albo po VIN'ie albo osobiście podłączając pod kompa. Dobre te dieselki są?

 

Oczywiście, że się da. Nie jest to jednak darmowa usługa: http://www.bmw-check.com/

 

Swoją drogą przy zakupie auta z silnikiem n47 trzeba bardzo uważać. Mega ryzykowny temat ze względu na rozrząd.

Chodzi o to, że jest przy ścianie grodziowej i sama usługa jest droga?? Gdzieś o tym czytałem, ale pomijając to, to czy można się spodziewać psikusów w zadbanym modelu?

 

Chodzi o to, że w okolicach 200kkm lubi sobie strzelić, a przez to, że jest z tyłu silnika, nie słychać, że daje oznaki zużycia.

 

Nie w okolicach 200 bo były przypatki że nawet po 70 kkm potrafił strzelić rozrzad, jest wiele filmików na yt jak brzmi hałasujący rozrząd i kiedy należy z tym działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już to nie N47 tylko M47. ;) Osobiście w M47 bym się nie pchał jeśli bym nie był do tego zmuszony, znacznie więcej dobrego słyszałem i czytałem o M57 czyli 6 garowe 3.0D. Prawda też jest taka, że można trafić na zmęczone M47 i zmęczone M57, które będą się psuły tak samo. W każdym razie więcej czytałem o awaryjności i problemach z M47.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam korzystać z usług Andrzeja ( bmw-check ). Na tej stronie za 5euro nie sprawdzisz co było robione i jakie czynności serwisowe. Była akcja serwisowa na wadliwe rozrządy w 2.0d 177PS. Warto się dowiedzieć w ASO czy dane auto było objęte akcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde auto odpuścisz jak sobie o nim poczytasz :) Daj spokój z czytaniem bredni w internecie, tylko kup to BMW i się nim ciesz. Świetne auta.

 

Auta świetne, N47 już nie do końca.

 

Kedar, po protu się nie napalaj. Dokładnie prześwietl historię, auto niech obejrzy ktoś dobrze obeznany z BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejeździłem jedynką z N47 5 lat, prawie 90 tys km., nic się nie działo - regularnie serwisowałem, nie dziadowałem na częściach/serwisie i nie naprawiałem go u Cytryna i Gumiaka. Świetny diesel. Ojciec jeździł trójką z tym samym silnikem (E90 ale poliftową) ale mocniejszym przez 3 czy 4 lata - zrobil 150 tys km - nic się nie działo. Z tego co wiem bo mam nieregularnie kontakt z nowym właścicielem - nic się nie dzieje. Kwestia tylko czy kupi się uszanowany i serwisowany egzemplarz - ale takiego nikt nie sprzeda za czapkę gruszek. Koszty części i serwisu - normalne. Są wyjatki jak np. droga wymiana rozrządu ale w większości marek/modeli zdarzaja się takie "złote" pozycje które mogą nieźle trzepnąć po kieszeni. Musisz sprawdzić historię serwisową - jak jej nie ma - olej. Lepiej kupić z większym przebiegiem i mieć papiery, że był serwisowany niż kupić z małym przebiegiem i bez papierów bo "szczury zjadły poprzedniemu właścielowi".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

690559 Auta świetne, N47 już nie do końca.

No i bądź tu mądry. Załóżmy, że znajdę taką co mnie interesuje, to czy w serwisie powiedzą więcej niż bmw-check+stacja diagnostyczna? Przebieg nie jest mi straszny, moje V40 ma 324kkm i nawet nie wiem czy to prawdziwe, bo nie mam papierów. Jak kupowałem to byłem sam, a mechanik przez telefon powiedział mi tylko, żebym nie patrzył na papiery tylko na stan techniczny. Nie żałuję zakupu, bo auto śmiga 6dni w tygodniu. No ale to prostej konstrukcji diesel, a te nowsze są chyba coraz mniej wytrzymałe. Jak czytam chociażby ogłoszenia bmw to się szczycą, że przy ok.200kkm regeneracja turbiny. To ja się pytam czy to dobrze czy nie?

Czy oprócz nieszczęsnego rozrządu w N47 są jakieś inne słabe punkty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.