Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

czy ktoś posiada lub posiadał audi a4 b8 z silnikiem diesla jakimkolwiek ?

Coś możecie konkretnego powiedzieć na temat tego auta

(wady fabryczne/konstrukcyjne, droga eksploatacja? serwisowanie quattro co ile km)

Ja dojezdzam takowy, 178 tysi mi stuknelo, bierz nie zastanawiaj sie, sonda lambda poszla przy 90 tys.km, poza tym nic. Faktura za przeglad w zeszlym tygodniu 5 koła netto (klocki tarcze przód tył plus standardowy long life na 180), ale nie wiem, jak duzy rabat byl. I nie boj multitronica, regularna wymiana oleju (co 60 tysi) i jezdzi. Quattro dopiero poznam w kolejnym, wiec sie nie wypowiem, ale podobno to nie jest awaryjny wynalazek.

Wykończenie audi jest super-nic nie trzeszczy, łuszczy itd. Ciasny i twardy, poza tym super.

Moj jest poliftowy, ale przedlifta tez miałem, różnic nie zauważyłem, też nic sie nie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Cześć,

czy ktoś posiada lub posiadał audi a4 b8 z silnikiem diesla jakimkolwiek ?

Coś możecie konkretnego powiedzieć na temat tego auta

(wady fabryczne/konstrukcyjne, droga eksploatacja? serwisowanie quattro co ile km)

Ja dojezdzam takowy, 178 tysi mi stuknelo, bierz nie zastanawiaj sie, sonda lambda poszla przy 90 tys.km, poza tym nic. Faktura za przeglad w zeszlym tygodniu 5 koła netto (klocki tarcze przód tył plus standardowy long life na 180), ale nie wiem, jak duzy rabat byl. I nie boj multitronica, regularna wymiana oleju (co 60 tysi) i jezdzi. Quattro dopiero poznam w kolejnym, wiec sie nie wypowiem, ale podobno to nie jest awaryjny wynalazek.

Wykończenie audi jest super-nic nie trzeszczy, łuszczy itd. Ciasny i twardy, poza tym super.

Moj jest poliftowy, ale przedlifta tez miałem, różnic nie zauważyłem, też nic sie nie działo.

 

 

to jeszcze masz mały przebieg.. 178kkm w aucie premium jakby się coś działo to byłby wstyd.. jeszcze chociaż do 250kkm powinien dolatać bezproblemowo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam auta tak do 20 tys,

ma byc do gazu, niby mało jezdze bo do 10 tys rocznie. szukałem czegoś raczej czegoś kompaktowego chociaż jeżdzimy najcześciej we dwoje więc jak będzie w miare wygodne to może być mniejsze. 80% czasu to miasto jak nie więcej.

Całe życie tylko japończyki i nic więcej i nigdy nie było problemu z żadnym.

Patrzyłem na mazdy 3 1.6 i tylko w sedanie, ale tu znowu ganianie sie z rdzą.

Ale wpadł mi w oko Seat leon II 1.6 bo podobno tylko ten się nadaje do gazu, zwykle są bardzo fajnie wyposażone włacznie z jakimis podgrzewanymi siedzeniami.

Pomysł był też z mazdą 2 ale tylko z silnikiem 1.5 bo mają wtedy max wyposażenie, mniejsze auto i pewnie w trasie od biedy tez da jakoś rade.

No i honda civic ufo tutaj bym musiał dołożyć kasę ale zostaje przy civicu i tej bezawaryjności ;-)) no i najlepsze osiągi ze wszystkich tylko nie wiadomo jak z gazem.

Na forum hondy niektórzy zakłądają i jeżdzą te auta więc ;-) tylko pytanie czy znajde w okolicach 25 takiego nie wyklepanego z przystanku ;-)

 

Chociaż osiągi ok 11 do 100 starczy żeby sie bujnąć a po mieście i tak nie ma gdzie ganiać.

 

Ktoś jakieś doświadczenia większe z tymi autami na codzień ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem kilkukrotnie klientów tankujących LPG do UFO jak im się sprawuje ogólnie auto i LPG. Wszyscy byli bardzo zadowoleni.

Z resztą nie pamiętam żeby w tym silniku były zastosowane jakieś cuda, które byłyby słabym ogniwem przy dobrej instalacji LPG.

Niemniej jeżeli Mazda 2 nie odstrasza swoją kobiecością, wymiarami itp. to zdecydowanie brałbym. Kompletnie nic się w nich nie dzieje. Nic. Do tego wychodzi w świetnym zielonym kolorze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Octavię 1.6 MPI z LPG (taki sam silnik jak w Leonie) z przebiegiem 190000km na gazie i Civica 1.8 z LPG z przebiegiem 100000km w tym na gazie 8000km). Civic świeżo zagazowany i dopiero teraz ma sens. W bezpośrednim porównaniu 1.6 z VAG nie istnieje. Fakt że totalnie bezawaryjny ale niestety nie jedzie. Dodatkowo te silniki były montowane tylko z bardzo krótką pięciobiegową skrzynią (4200obr./min przy 140km/h). Civic wymaga kontroli luzu zaworowego co 25-30000km więc teoretycznie dodatkowy koszt ale osiągi nieporównywalne.

Mimo że nie lubię Civica to do gazu :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum hondy niektórzy zakłądają i jeżdzą te auta więc ;-) tylko pytanie czy znajde w okolicach 25 takiego nie wyklepanego z przystanku ;-)

Będzie bardzo ciężko, pół roku temu z kuzynem jeździłem za UFO w cenie 30 tys zł i na 5 obejrzanych w tej cenie 2 były warte kupna. Obejrzeliśmy tez za 26 tys z przerysanym bokiem (już zrobionym) ale okazało się ze oba boki były robione i szpachel na słupkach, jedno za 28 tys zł bardzo dobrze wyposażone (miało być w oryginalnym lakierze) ale okazało się bite, źle spasowane, paskudnie pomalowane. Miesiąc temu kolega kupił tez UFO w super stanie, ale dał 32 tys.

Co do gazu, to ważne żeby założyć w dobrym zakładzie i kontrolować luzy zaworowe (w 1.8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tam ufo niestety rozczarowało.

 

Jakość lakieru tragedia (b92p czarna perła), blachy cienkie jak papier, fabryczne zabezpieczenie antykorozyjne podwozia słabe. Do tego średnie spasowanie wnętrza (trzaski-przedlift) i twarde oraz bardzo głośne zawieszenie.

 

Oczywiście ma też swoje plusy, na pewno silnik 1.8 czy 2.2d, duża ilość miejsca w środku i jak na belkę z tyłu nawet fajnie się prowadzi.

 

Mimo wszystko w przedziale 25-30 tyś. bym go nie kupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]tazman[/ref], mam pod swoją opieką czarnego accorda, potwierdzam, ten lakier jest trudny, zeby nie napisac straszny ;) a w tych pieniądzach to jednak powinno sie oczekiwać czegoś więcej od jakości plastików wnetrza, tworzyw, materiałów jakich użyto do ich produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

czy ktoś posiada lub posiadał audi a4 b8 z silnikiem diesla jakimkolwiek ?

Coś możecie konkretnego powiedzieć na temat tego auta

(wady fabryczne/konstrukcyjne, droga eksploatacja? serwisowanie quattro co ile km)

Ja dojezdzam takowy, 178 tysi mi stuknelo, bierz nie zastanawiaj sie, sonda lambda poszla przy 90 tys.km, poza tym nic. Faktura za przeglad w zeszlym tygodniu 5 koła netto (klocki tarcze przód tył plus standardowy long life na 180), ale nie wiem, jak duzy rabat byl. I nie boj multitronica, regularna wymiana oleju (co 60 tysi) i jezdzi. Quattro dopiero poznam w kolejnym, wiec sie nie wypowiem, ale podobno to nie jest awaryjny wynalazek.

Wykończenie audi jest super-nic nie trzeszczy, łuszczy itd. Ciasny i twardy, poza tym super.

Moj jest poliftowy, ale przedlifta tez miałem, różnic nie zauważyłem, też nic sie nie działo.

 

 

to jeszcze masz mały przebieg.. 178kkm w aucie premium jakby się coś działo to byłby wstyd.. jeszcze chociaż do 250kkm powinien dolatać bezproblemowo..

Ok, ale to auto nie wykazuje żadnych śladów zużycia-nie jest glosniejsze, plastiki i tapicerka sa jak nowe, usterek brak a w zawieszeniu nic nie stuka, chociaz nic nie bylo wymieniane,nawet najdrobniejsza czesc. Z autami premium roznie to bywalo, nawet z mniejszym przelotem, patrz mercedesy jeszcze kilka lat temu czy silniki bmw 2.0d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co innego proponujecie ? Chętnie zobaczę jakieś inne auta tylko jak patrze to im nowsze tym większy problem z gazem.

Fiata Bravo 1.4 T-Jet zagazujesz, inne VAGi z 1.6 MPI (Golf, A3), Megane 1.6 i 1.4 tCe, Astry III też dają się gazować, Pug 207/307 po lifcie i 308... Poszukaj szczegółów na forum o instalacjach lpg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]sergiej7[/ref], dobrze mówi - to, że auto premium to jeszcze nic nie znaczy .

Zdarzały się i to nie raz wady fabryczne nawet takie, do których dany producent się nie przyznawał,

a więc odpowiedź Kolego jak najbardziej na miejscu .

 

Dzięki wielkie sergiej za opinie, na pewno przydatna :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie brat chce sobie kupić Fiata Marea i nie wiemy jaki wybrać silnik Benzyna+Gaz czy Diesel oraz spalanie i awaryjność silników - ktoś coś wie na ten temat ? :o

 

1.9 JTD. nie do zabicia, jeden z lepszych diesli tamtych lat. patrzeć na blachę bo lubi ją rdza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie brat chce sobie kupić Fiata Marea i nie wiemy jaki wybrać silnik Benzyna+Gaz czy Diesel oraz spalanie i awaryjność silników - ktoś coś wie na ten temat ? :o

 

Głównym kryterium przy wyborze silnika jak dla mnie powinno być jego przeznaczenie tzn. tryb jazdy, robiony przebieg itp bo chyba nikt nie kupi diesla dojeżdżając 5 km do pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochod do pracy w dekarstwie czyli rozne odleglosci i wiadomo przyczepka i ciagniecie na niej rusztowań itd.

 

no to tylko 1.9 JTD.. nie ma DPFów i inncy wynalazków a moment i turbo przy ciąganiu przyczep się przydadzą :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.