Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

Koleżanka ma Passata B6 2.0 TDI (nie powiem oznaczenia i mocy bo nie wiem) no i głowica pękła a ona dba o swoje auta :D . Szczuplejsza o kilka tysięcy klnęła na VW jak tylko możliwe hehe. Tak więc przypadek w realu miałem.

te silniki do 2007 bodajże miały ten problem, także unikać tego 2.0 TDI w B6 jak ognia, przynajmniej do 2007~, 1.9 jest pewne, sprawdzone

Nieprawda - 1.9 TDI o oznaczeniu BXE, stosowany m.in. w Golfie V i Passacie B6, ma problem z obracającymi się panewkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

657975 Nieprawda - 1.9 TDI o oznaczeniu BXE, stosowany m.in. w Golfie V i Passacie B6, ma problem z obracającymi się panewkami.

dodałbym do tego BLS z wycierającym się wałkiem i rzadko ale też obracającymi się panewkami ;) BXE i BLS montowany był w całej grupie vagowskiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam A4 B7 w 1.8T. Po prostu tragedia co się dzieje na naszym rodzimym rynku. Co wejdę na portale to nowe ogłoszenia tyczą się TDI. To jakiś kult ropy w kraju czy jak? A jak się pojawi 1.8T to też ręce idzie załamać.

Widać małą znajomość tematu- 85% audi a4 sprzedawanych w Niemczech to auta na firmę, większość z nich to diesle.Rynek w PL używanych a4 to import z DE lub flotówki. 100 tys.km w dieslu? To norma, ale w 2 lub max 3 letnim aucie. Albo w zupełnie innych pieniądzach niż oferty allegro. Sam mam w b8 po lifcie 160 tysi juz nakrecone, a rocznik to 2013. Na pocieszenie dodam, że jak bym wyprał tapicerkę i skręcił przebieg do 30 tys.km, to nikt by nie poznał, że tyle przejechane- materiały w środku są naprawdę deluxe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadę dziś oglądać 2.0 TDI 140 KM (oznaczenia silnika nie znam), podobno przebieg 100 000 km udokumentowane, powinien pojeździć kilka lat przy moich przebiegach rzędu max 15 tyś km na rok.

 

 

który rok ? ważne, żeby był na CR a nie PD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pompę nie.. mechanicy ją przerabiają..

 

mi też mechanik mówił jak szukałem samochodu, że jak znajdę z tym silnikiem coś ładnego to żebym brał i się pompę przerobi.. ale wybór padł na mondeo mkIV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby przebieg 100 000km a elementy skórzane niewiele mniej wytarte niż w moim starym VW (gdzie ja niby mam 224 tyś km), opony zimowe mają za duży rozmiar niż przewiduje producent i w słabej kondycji, brak opon letnich, klapa bagażnika słabo pomalowana i źle wyregulowana (w rogu już lakier starty bo haczy o zderzak, trzeba też mocno trzasnąć aby zamknąć ją), fotel kierowcy też mocno wytarty. Uważam że to nie jest jakieś padło aby tak to wyglądało (tzn marka i użyte materiały), pod maską też dziwnie dużo rdzy. W ASO było raz czy dwa, potem w niezależnych serwisach. Kod silnika BPW.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/b818c004abeaa70d

http://www.fotosik.pl/zdjecie/72d7becff66a3733

http://www.fotosik.pl/zdjecie/a0a6ab0cc433eddb

http://www.fotosik.pl/zdjecie/e0687f01d32dd458

http://www.fotosik.pl/zdjecie/e2762b595a493e8c

 

No i nie chce się targować, 28 tyś zł i nic poniżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ten przebieg go ratuje o ile jest prawdziwy. Jeśli tak i jak będzie ok to po zakupie od razu modyfikacja pompy oleju.

Znajomy po zakupie Paska 2006 r. dał pompę do modyfikacji i śmiga już 2 lata bez problemowo, koszt,ok,500zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedałem mondeo mk3 w dieslu... Czas zakupić coś co lubi LPG. Potrzebuję zaoszczędzić pieniędzy gdzie się tylko da - w planach mam postawić dom za 3-4 lata więc w gre wchodzi zakup samochodu jak najmniej awaryjnego, taniego w eksploatacji. Dodam, że mam syna w drodze :) Kwota jaką dysponuje to max 15 tys zł. Dużo jest ofert z Avensis w tych kwotach w wersji HB - kombi jest póki co dla mnie za duże. Jakim samochodem warto się zainteresować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogodny, a skoro miałeś Mondeo to może poszukaj podobnego. Znasz bolączki modelu, ceny części, masz mechanika od tego auta. W swoim budżecie znajdziesz koniec produkcji mk3 z 1.8 lub 2.0 duratecami, które jakieś tam swoje bolączki mają ale ogólnie trwałe silniki... Możesz też zejść klasę w dół i szukać Focusa II...

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogodny, jak ma być tanie w eksploatacji i naprawach to chyba Golf IV z 2l benzynką. Idealne pod gaz a części zawieszenia itp kosztują niewiele.

 

Tylko znaleźć godny fabryczny nie zajechany egzemplarz....

 

Nawet rozważam zakup jakiegoś hebla za kilka tysi, żeby tylko był krajowy z pewną historią najlepiej od 1szego właściciela...

Najważniejsze to klima, lpg, mała awaryjność i żeby zbierać $$ na budowę domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.