Randall Opublikowano 2 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 To ja dodam że jeździłem Mini Cooperem S (2005 zdaje się, jeszcze na kompresorze) w automacie z łopatkami, skrzynia działała bardzo sprawnie, nie zamulała tego auta i nigdy nie szarpała mimo tego że przez miesiąc dostawała ciężkie baty . Nie wiem czy w zwykłej wersji jest ten sam automat ale jeśli tak to będziesz zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 2 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Z tego co pamiętam to Mini One i Mini Cooper w latach 2001-2004 były dostępne ze skrzynią CVT, manual był chyba 5-biegowy (skrzynia Midlands) a od 2004/2005 dostało skrzynię Getrag'a. Cooper S z tych lat produkcji miał 6 biegowy manual Getrag'a a od 2005 miało "normalną" skrzynię automatyczną z łopatkami tak jak napisał Randall. W pozostałych mini też chyba od 2005 wrzucali normalny manual. Wcześniej tylko CVT. Najlepiej chyba będzie zadzwonić do warsztatu Świat Mini w Raszynie pod Warszawą i porozmawiać czy warto kupić ze skrzynią CVT. Oni naprawiają tylko mini - nowe i poprzednie modele, tzn. te od Jasia Fasoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 2 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 CVT odpada , wiec już wiem że pierwsze roczniki trzeba omijać . Nie szukam auta na wczoraj . Więc na spokojnie , mogę szukać . Nie koniecznie w PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSdetail Opublikowano 3 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Czy ktoś ma tutaj możliwość sprawdzenia historii serwisowej Audi ? Samochód z polskiego salonu, podobno malowany bok w ASO Audi i to właśnie chciałbym sprawdzić. VIN: truzzz8j271042081 Wiem, że najlepiej zadzwonić do audi, ale potrzebuję dzisiaj/jutro, bo rano chcę jechać po samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
double-bart Opublikowano 3 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 to ja tez sie wypowiem jako były i obecny właściciel mini . Miałem clubmana cooper z 2009 w automacie. silnik 1.6 benz. 120km w połączeniu z automatem było generalnie palił 8l a dynamika słaba. jeśli chodzi o serwis oleje filtry itd ceny jak do każdej innej marki o podobnej klasie. Silniki te same występowały w peżotach i cytrynach. w środku wszystko trzeszczy i skrzypi poradziłem sobie z tym rozbierając całe wnętrze i na taśmie bawełnianej "poprawiałem fabrykę". Zawieszenie i prowadzenie samochodu poemat mały gokard świetnie wyważony to największy atut tego samochodu. Co jeszcze ogólnie ceny drobnych części klipsy, plastiki i inne pierdoły w aso są w rozsądnych $ Gdybyś coś jeszcze chciał wiedzieć śmiało pytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek_kwl Opublikowano 4 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Siostra ma miniaka benzyna 1.6 120 km rocznik 2008. Tez nie chciała innego samochodu, i to jeszcze miał być czerwony z białym dachem. Auto rewelacyjne. Twarde zawieszenie i genialnie się prowadzi. Wygodny i dosyć luźny w środku. Jedyny mankament to pionowa szyba przednia. Słabo widać sygnalizatory na skrzyżowaniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit_Krk Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Miał ktoś styczność z RAV4 III gen. 2.2 D4D 177KM z lat 2006-2008, ewentualnie może coś powiedzieć z autopsji o samym silniku? W internetach krążą różne opinie, zaczynając od apetytu na olej, kończąc na konieczności generalnego remontu w okolicach 200kkm, gdyż posiadają wadę fabryczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roonie Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Toyota w wielu egzemplarzach wymienia silnik na wyremontowany na własny koszt. U mojego kolegi wyglądało to tak, że wyjęli silnik i wsadzili używkę, którą wcześniej wyremontowali. Jego silnik wzięli do remontu i wsadzą komuś następnemu. Przebiegi tych silników są podobne, własnie koło 200k km. To było jakiś rok temu, nie wiem jak teraz to wygląda. Cała sprawa oczywiście odbywa się po cichu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaffel123 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Pit_Krk, Z racji tego czym się zajmuje miałem styczność z wieloma tymi Toyotami i ogólnie ja doszedłem do takich wniosków: 1) Twarde sprzęgła, które dają znać o sobie podczas jazdy w zakorkowanym mieście, jest to naprawdę średnio wygodne 2) Wersja 177KM pali ok 10 litrów ON, gdzie wersja 136KM mieści się spokojnie w granicach 7-8 litrów 3) Ogólnie auto ok jako całokształt. Z silnikami nie miałem żadnych problemów przebiegi od 160-250 tyś kilometrów potwierdzone ponieważ auta salonowe od pierwszych właścicieli. Jedn klient dzwonił tylko że po ok 5 miesiącach po kupnie woda dostała się do oleju i z tego co mi wyjaśnił mechanik, który mu to naprawiał powiedział, że to już któraś Toyota RAV4 z tym samym problemem. Ogólnie jeżeli chodzi o tą modę na SUVy to moim zdaniem i kilku osób najlepszy SUV to FORD KUGA 2.0TDCi ale nie każdy chce forda. BArdzo przyjemne auto w prowadzeniu nie czuć, że jedziemy suvem. Czujesz się praktycznie jak w mondeo i jeżeli miał bym kupić tego typu auto to tylko i wyłącznie KUGA. A odnoście samej TOYOTY to samochód dobry i możesz kupować tylko żeby trafić na zadbany egzemplarz i będziesz zadowolony. A to czy się nie zepsuje to tak jak to jest z używanymi autami, pewności nigdy nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 kaffel123, nie było wersji ON o mocy 136KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scemek Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 646013 nie było wersji ON o mocy 136KM jest wersja ON 136 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco80 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Czy ktoś ma tutaj możliwość sprawdzenia historii serwisowej Audi ? Samochód z polskiego salonu, podobno malowany bok w ASO Audi i to właśnie chciałbym sprawdzić. VIN: truzzz8j271042081 Wiem, że najlepiej zadzwonić do audi, ale potrzebuję dzisiaj/jutro, bo rano chcę jechać po samochód. Z tym vinem masz już coś nie tak ponieważ w audi zaczyna sie on od WAU, a dwa na pewno podadzą Ci historię jak nie jesteś właścicielem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Scemek, no to ja przepraszam w taki razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scemek Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 646016 Z tym vinem masz już coś nie tak ponieważ w audi zaczyna sie on od WAU Nie do końca, od WAU zaczynają sie samochody osobowe Audi wyprodukowane w Niemczech, tak mi się wydaje, ale głowy nie dam sobie uciąć, natomiast TRU to auta wyprodukowane na Węgrzech . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Silnik 2.2 D4-D 177KM w toyotach czasami były problemy z uszczelką pod głowicą - lubi przepuszczać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looki12 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Jeśli chodzi o D-cata to ja użytkuję od 8 lat w Verso, silnik jeśli chodzi o osiągi naprawdę przyjemny ( co prawda żaden nie trzyma mocy i te 177 km to tylko w reklamie) miałem problemy z dpf-em i 5 wtryskiwaczem przez co większość pali ok 10l/100km, po usunięciu dpf-a i owego wtryskiwacza spalanie spadło do ok 7-8l i od tego momentu silnik bezawaryjny (ja na szczęście nie mam problemu z osiadaniem głowicy itp i oby nie było ) przebieg ok 145 tyś km przez 8 lat koszt napraw po za bieżącym serwisem co jest oczywiste (olej, hamulce itp) to 3500 zł (2 wymiana wtryskiwacza+ usunięcie DPF-a) co porównując do VW passata b6 2.0 tdi równocześnie kupionego to 18 tyś pln uważam za mega tani w utrzymaniu samochód i godny polecenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atvmmz Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Roonie, Potwierdzam. Kolega z pracy kupił ostatnio Avensisa z wymienionym silnikiem przez serwis w Niemczech, tylko nie wiem czy wkładali nowy czy remontowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tetrus Opublikowano 6 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Z ta wymiana silnika, to ja bym sie dowiedzial w ASO Toyoty jak to wyglada. Jest to dobra wola producenta i jesli samochod nie byl serwisowany, to moga nie wymienic. Mi ostatnio Toyota pokryla czesc kosztow naprawy (nie silnika) i samochodu zastepczego, tylko dlatego, ze samochod jest serwisowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardzent Opublikowano 7 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 646013 nie było wersji ON o mocy 136KM jest wersja ON 136 KM mam w rodzinie jedna taka Auris 2.0 D4D z polskiego ASO 2007 i aktualnie nakrecone ponad 400k km i ani oleju nie ubywa ani plynu ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scemek Opublikowano 7 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 sardzent, mowa była o silniku 2.2 nie 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skleja Opublikowano 13 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Trochę może nie na temat, ale sprawa dotyczy zakupionego używanego Hyundaia i30 z 2012 r. silnik 1.6 diesel. Czy ktoś z Was na sprawdzony kabel diagnostyczny który łączy się z tym modelem i mógłby podrzucić mi link? Wysłane z mojego Redmi 2 przy użyciu Tapatalka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidos145 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 delphi autocom powinien dać radę, cdp+ na all.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan Opublikowano 14 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 delphi autocom powinien dać radę, cdp+ na all.. Bez dwóch zdań da radę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skleja Opublikowano 14 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Dzięki. Wysłane z mojego Redmi 2 przy użyciu Tapatalka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 14 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 jest ktoś w stanie pomóc w ustaleniu historii serwisowej albo przebiegu BMW ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi