Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Patrzę ostatnio na auta 4-5 letnie w dieslu, bo szwagier chce kupić i mają przebiegi ok.200kkm, patrzyłem moje Volvo, żeby jakoś wycenić do sprzedaży, a tu przebiegi podobne jak te młode, zaznaczam, że auto 2000r.. Masakra!! Niektóre jeszcze mają w opisie "uczciwy sprzedawca", "pewne auto"? hehe, ja mam 316kkm na liczniku i jeszcze trochę zrobię zanim sprzedam, ale czy ktoś kupi :/

 

PS.Mieliście rację z facebook'iem vitoocars, teraz widzę wszystkie auta Sucre. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem S80 2.5T z 2005 - to prawie to samo z technicznego punktu widzenia. Sąsiad S60 2.4D z 2002 z tego co pamiętam, inny kumpel miał V70, nie pamiętam jaka pojemność, ale w gazie. No i szwagier ma S60 2.4 140KM w gazie.

Każda beznyna nada się do gazu, nawet bardzo dobrze to znoszą - musi być tylko dobry gaziaż. Mój zrobił 40k km na gazie i nic nie było (zastrzegam, ze gaziaż był bardzo dobry i nie była to najtańsza oferta, jaką otrzymałem).

Części nie są najtańsze, ale bez przesady. Materiały eksploatacyjne w normalnych cenach (paski, amory, el. stalowo-gumowe, etc.). Ale np. u mnie popsuło się koło zmiennych faz rozrządu - rozszczelniło się. ASO - 1200 PLN. Udało się załatwić nowe za 700. Ale raczej nie jest to jakaś często psująca się rzecz, bo forumy milczały o tym.

 

Zależy też do czego porównujesz, bo jeśli do pastucha B5 to części są droższe. Ale bez przesady.

Z resztą, wejdź na motoricus.com czy ucando.pl i sobie popatrz na jakieś rzeczy (klocki, tarcze, amory, etc.). Według mnie do zniesienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Panowie sądzicie o Volvo V70 II (1999-2007)?

Jaka benzyna jest polecana? Do gazu się to nadaje?

Eksploatacja droga podobno z powodu drogich części, prawda to?

 

Ktoś tutaj jeździ takim? :o

Najlepszy do gazu to 2.4 benz. Były dwa silniki, 140km i 170km, nie pamiętam kiedy nastąpiła ta zmiana,ale to te same silniki. Wystarczy zmiana oprogramowania i ze 140km masz 170km. Każdy inny też się da zagazować.

Części porównywałem kiedyś do BMW 5 i niestety do V70 są droższe. Mowa tu o podstawowych eksploatacyjnych typu sprzęgło, tarcze, amorki itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotto0, już zmienił na 1km :shock:

Na ostatnim zdjęciu aukcji stan licznika ;)

piotto0, to tylko pokazuje, że jak ktoś kupi prawdziwe 200tys przebiegu to drugie tyle jeszcze co najmniej przed nim ;)

Oczywiście, święta prawda :-) Nie bez powodu mówi się, że 1.9 TDi po 500 tyś robią spokojnie, albo podobnie np. duże benzyny BMW 2.5l r6 +

Jak szukałem e46 328 to kupiłem z przebiegiem 250 tyś i wygląda że oryginalny ( tzn na ile mogłem na tyle sprawdziłem ), ale natknąłem się na sztuke co miała 400+ :-) Tzn wychodziło to oczywiście w jednym z modułów po podłączeniu kompa.. Co ciekawe silnik chodził całkiem ok, przyspieszenie itd wszystko w normie .. więc jestem spokojny :D

411k km i skóra w takim stanie? ktoś chyba dbał, no chyba, że te "nowoczesne" skóry takie odporne :D

 

Co innego jak ktoś zrobi przebieg na trasie w ciągu 4 lat. a co innego jak w ciągu 10 lat ( gdzie wysiada / wsiada do/z samochodu xxx. razy więcej :-) ).

No i dodatkowa sprawa, raczej wymiana kierownicy + fotela to nie jest aż tak droga sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy do gazu to 2.4 benz. Były dwa silniki, 140km i 170km, nie pamiętam kiedy nastąpiła ta zmiana,ale to te same silniki. Wystarczy zmiana oprogramowania i ze 140km masz 170km

No nie bardzo. 140KM to 10V, 170KM to 20V. Wychodziły równocześnie. Miałem ten i ten.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy do gazu to 2.4 benz. Były dwa silniki, 140km i 170km, nie pamiętam kiedy nastąpiła ta zmiana,ale to te same silniki. Wystarczy zmiana oprogramowania i ze 140km masz 170km

No nie bardzo. 140KM to 10V, 170KM to 20V. Wychodziły równocześnie. Miałem ten i ten.

a no racja, ale nie zmienia to faktu, że w słabszym zmiana softu załatwi sprawę,

Koneser marki.....

a jak ;) , ale czas na zmiany, życie jest za krótkie, żeby jeździć Volvo

 

Dodane po 11 minutach 30 sekundach:

a jak wygląda kwestia awaryjności silników diesla 1.6 i 2.0?

Podobny poziom usterek, ale spójrz z innej perspektywy, słabszy i mocniejszy i to się czuje. 1.6D ma skrzynię 5tkę, a 2.0D 6tkę więc w tym słabszym jest głośniej, aleee - spalanie mniejsze. Wiem, bo mam dwóch znajomych, każdym z nich jechałem, każdy z nich swojego chwali, ten ze słabszym za spalanie, ten z mocniejszym za dynamikę. Ale jest jeszcze 2.4D , tam niczego nie brakuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo auto z ważnym TUV-em moze być śmieciem jak w Polsce z ważnym, wbitym w dowód, badaniem technicznym. Ponizej link do forum polonusów w niemczech, którzy praktycznie opisują jak wyglądają te badania: http://forum.mypolacy.de/topic/56621-t% ... -praktyce/ . U jednego nie przechodzisz przeglądu bo jest dokładny i rzetelny a drugi podbija jak leci byle się zgadzała forsa w kasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czego oczekujesz od auta? Za te pieniądze może być E46 z dużym silnikiem i zadbane albo jeep... Albo S60 jak kolega pisał.

No i może być pastuch, avensis, 407, A6 może i nawet. Albo S80 I :) albo golf kĄbi...

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.