Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

Nie, nie staniały...po prostu ludzie chcą się pozbyć śmieci. W tym roku sprzedałem około 25 sztuk e39 ( w tym z osiem 540 ). Za przyzwoite R6 musisz zapłacić minimum 12000zl. W każym przypadku musisz liczyć się z tym że mogą być do zrobienia nadkola z tyłu, na progach lubi się pojawić ruda i dołach drzwi. Silniki będą mieć min.200k km i na dzień dobry do wymiany uszczelka dekla ( 200zl z wymianą ). Do 4,4 bez 14-15k zl nawet się nie zbliżaj, nawet jak kupisz za 15k zl w pogotowiu dobrze mieć 5-7k zl na nieprzewidziane wydatki ( vanos, rozrzàd, odma, uszczelki, alternator ). Ogólnie E39 to kochane auto, jedno z ostatnich prawdziwych bmw. Jeżeli szukasz daj info na pw co Cię intresuje, obecnie mam 6x e39 do sprzedania ( 520, 3x523, 528, 540 ). Do 10000zl też coś się znajdzie ale do zrobienia na pewno coś będzie, teraz miałem oferte na 523 w ladym beżowym kolorze, z brązową skórą, przebeg 180k km. Jeżeli kupiłbym pod kogoś to za 10000 zl móglbym sprzedać. Była trochę poobiana z zewnątrz.

 

Te 2.0 z VW o mocy 115PS są nie do zdarcia, olej piją ale te 130 konne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

dudek_t, nic nie wnosisz w temacie i doczytaj następnym razem o co chodzi..

 

Sucre, cena jaką podałem nie jest ostateczną choć mile widzianą by w niej okolicy się trzymać. nie szukam pijącego potwora tylko normalnego auta do poruszania się przy którym spodziewam się zrobić kompleksowo zawieszenie i podziałać przy silniku, rozchodzi się o to by nie był zarżnięty a skrzynia miała jeszcze zęby. Co do blachy też nie spodziewam się cudów, ale myślę da radę znaleźć taką nie zjedzoną.

Bardzo miło z Twojej strony, i chętnie się odezwę w tej sprawie jeśli nie w tym to z początku przyszłego roku tak więc będziemy w kontakcie :))

Jak napisałem wcześniej mam w domu jedno dobre to ma być drugie do roboty i zabawy

co do silnika to góra myślałem o 2.8 ;0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szwagierka skasowała niedawno C5 kombi (break) Exclusive 2.0 HDI 136KM z 2009r. po ~30 kkm u nich i ~130kkm ogółem.

Silnikowo zero problemów, prócz niedosytu mocy, bo z HydrActive III+ swoje waży, coś koło 1.7 tony. Trzeba pamiętać o wymianie pasków, w tym osprzętu, bo ten lubi się strzępić.

Zawias superkomfortowy, oczywiście jeśli sprawny, po około 120kkm zalecane konkretne sprawdzenie i ewentualnie regenaracja elementów hydraulicznych zawieszenia.

Blacha - to francuz, więc nie wiem, o czym pisać, prócz tego, że ruda świadczy o słabej naprawie po dzwonie.

Środek - brać z fotelami ortopedycznymi (półskóra chyba), skórzane wnętrze stosunkowo rzadkie.

Ogólnie bardzo sympatyczne wozidło, na długie trasy wymarzone, boli tylko funkccjonalność wnętrza, np. brak łatwo dostępnego uchwytu na kubki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glownie chodzi o trasy, czesto Francja - Polska

Kombi bo mamy duzego psa.

Szkoda ze nie wszedzie "wypada" podjechac busem, bo na dzien dzisiejszy taki przemieszczacz bardzo mi pasuje. ;)

Glownie jego pakownosc, i caly moj majdan jest dyskretnie schowany.

Opcja pierwsza: Grand Scenic 3, czyli 2009 i młodsze, względnie

Opcja druga: Grand Scenic 2 z końcówki produkcji z 2.0dCi

Opcja trzecia: Citroen C4 Grand Picasso.

 

Za C5 przemawia zdecydowanie opcja obniżenia progu bagażnika przy zawiasie HA III+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scenica 3 nie znam a 2 duza awaryjnosc

 

Ciekawe opinie. Ja mam Sc3 od 66kkm (22 m-ce), ogólny 145kkm, zero problemów.

Sc2 polift z 2.0 dCi to podobnie zero stresu, trzeba tylko pamiętać o kilku rytuałach, typu czyszczenie odpływów z podszybia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scenic jest awaryjny tylko wtedy gdy się o niego nie dba ;) no może czasem się zdarzyć że zje gwint na ślimaku hamulca ręcznego ale większych usterek nie znam w tych autach..a i jeszcze wysprzęglik ale to po 200tys dopiero się zaczyna :)

często przyjeżdżają na warsztat więc wiem to i owo o serwisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektronika, turbiny, przekladnie, reczny, EGR, wycieki i co tam jeszcze mozliwe.

Moze poprawili ostatni model, ale druga seria nie powala jakoscia.

Zaopatruje warsztaty w czesci i czasem cos sie slyszy ;), i czlowiek dochodzi do wniosku ze dobrych samochodow juz nie ma.

Z drugiej strony, sasiad kupil Scenica 3, a jego poprzedni Scenic mial cos ok. 450tys km.

Moze cos w tym jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sekunda prosze Cię, nie dawaj ludziom takich rad...1.9dci to chyba najgorsza jednostka ostatnich lat.

Faraon brałbym w ciemno C5 2.0HDi, jeden z lepszych diesli w tamtych latach, nieziemski komfor i duża niezawodność. Nie bez powodu Auto Bild jako użwane auto klasy średniej poleca właśnie C5. Myślę że we Francji nie będxiesz miał problemów z kupnem tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sekunda prosze Cię, nie dawaj ludziom takich rad...1.9dci to chyba najgorsza jednostka ostatnich lat.

Nie wolno powielać stereotypów uslyszanych gdzieś tam.... bo ktoś tam mówił, że wujkowi poszła turbina, ale wyczytanych w prasie motoryzacyjnej, gdzie tylko technologia niemiecka jest na najwyższym poziomie. Jeśli osobiście nie miałeś z tym silnikiem do czynienia to zapraszam na forum Laguny (linka masz w podpisie), gdzie możesz poczytać o autach które robią po setki tys. km i silniki pracują bezawaryjnie. Oczywiście ten silnik nie jest idealny - potrzebuje tylko odpowiedniego traktowania, jak to się mówi, jak dbasz tak masz, wystarczy pamiętać o kilku ważnych czynnikami np. wymiana oleju co 10 -12 tys. a nie jak zalecal producent co 30 tys. km, to był główny czynnik który usmiercal jednostkę, stary olej zapychal smoka i sitko w pompie oleju no i wtedy następowal ciąg wydarzeń doprowadzajacych do awarii. Trzeba także pamiętać o odpowiednim traktowanie turbo i możesz być spokojny o jego niezawodność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hubikas nie pisz bzdur bo jeszcze ktoś w to uwierzy...wierz mi że w handlu autami od lat mam styczność/widzę laguny/meganki/scenici z tą "renomowaną" jednostką, pies z kulawą nogą nie chce tego kupić. Okropna opinia o tym silniku też nie bierze się z nikąd, niestety ale każdego mniej lub bardziej kumatego mechanika jak zapytasz o tę jednostkę to Ci powie żeby unikać jak ognia.

Co do prasy to jeżeli czytujesz polską to może tak jest, na szczęście niemieckie periodyki są bardziej obiektywne i bardzo często zachwalają francuską motoryzację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sucre, co do Scenica to się zgodzę, bo miałem go przez 6 miesięcy z czego połowę spędził w warsztacie, a był w miarę zadbany,kupiony od pierwszego właściciel, krajowy itd, wariująca elektronika, pęknięty kolektor wydechowy, wieczne problemy z silnikiem krokowym (miałem benzynę) i jeszcze kilka innych spraw zniechęciła mnie do tej marki, choć były to lata świetlne temu, ale

Co do prasy to jeżeli czytujesz polską to może tak jest, na szczęście niemieckie periodyki są bardziej obiektywne i bardzo często zachwalają francuską motoryzację.

to Cię kolego poniosło, nigdy ale to nigdy nie była nie jest i nie będzie niemiecka prasa obiektywna.Dla nich liczą się tylko marki niemieckie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, nie każdy może być tak oczytany jak ty, ewentualnie poćwicz czytanie ze zrozumieniem.

 

Poniższy tekst dedykuję wszystkim tym, którzy uważają, że pisma motoryzacyjne wydawane przez niemieckie domy medialne są całkowicie obiektywne i nie można im zarzucić nawet cienia stronniczości, czy wręcz wspierania niemieckich koncernów motoryzacyjnych.

 

http://francuskie.pl/jak-to-robia-w-niemczech/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.