Sucre Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Kuflik miałem klika sztuk carensów II, niestety tylko w ON. Ogólnie auto jak za te pieniądze bardzo fajnie, w dieslu 140ps przyjemnie się jeździło. Plastiki średniej jakości ale można to przeboleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Kia carens 2 1.8 benzyna. Ktoś coś powie? Teść ma od 2 lat i chwali. Zagazowany w dodatku. Silnik igła. Jedyne co zrobił to lekko rdza brała klapę pod lampami i kable od świec wymienił. Dodam, że śmiga nią nieraz 3-4 tys km w miesiącu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszkopt Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 karmal, mój mechanik mowił, ze ten silnik musi mieć wymieniane jakieś podkładki pod wtryskami co ileś tam km, ale nie pamiętam ile dokładnie. Jak nie wymienisz, to kapota - silnik do wymiany, bo coś tam się przelewa/zalewa/przecieka - nie pamiętam. A tak mi mówił, bo sam kupił CX 7 z padniętym silnikiem i jak go wyjał to objerzał i poczytał na internetach. W silniku, który kupił wymienił zaobiegawczo te podkładki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exantuss Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Franek, Coś z początkowych lat produkcji. Hmm silnik raczej benzynka 1.7 lub 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karmal Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 karmal, mój mechanik mowił, ze ten silnik musi mieć wymieniane jakieś podkładki pod wtryskami co ileś tam km, ale nie pamiętam ile dokładnie. Jak nie wymienisz, to kapota - silnik do wymiany, bo coś tam się przelewa/zalewa/przecieka - nie pamiętam. A tak mi mówił, bo sam kupił CX 7 z padniętym silnikiem i jak go wyjał to objerzał i poczytał na internetach. W silniku, który kupił wymienił zaobiegawczo te podkładki. OK dzięki za info, doczytam o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 doczytam o tym Jak "doczytasz" trochę o Mazdach, to raczej jej nie kupisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Ja oddawałem swoją za 10... nie było chętnych, bo pewnie sztos, bo brak faktur z ASO na 15tys za ostatnie 2 lata... itp. Swoją drogą, sam bym pewnie nie dzwonił po najtańszą w okolicy Nic to, blacha ok, silnik też. Zostaje na wóz patrolowo-operacyjny. Trafiły się okazyjnie oponki Wanli, siadło Brembo tarcze + dobre klocki na wszystkie śtery koła , za tydzień ori rozrząd z pompą wody za jedyne 2200, starter 24 premium Europa i można ganiać do rajchu. Na trasę idealne auto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atvmmz Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Ciekawe jak będzie z tym nowymi 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 już ta nowsza generacja, którą ma Paweł podobno lepsza była.. dobry pomysł, żeby przeznaczyć mazdę na wóz operacyjno - patrolowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 nowymi 6 Zapewne lata świetlne za I gen, ale zostanie na pewno brak odporności a zarazem złośliwe, mściwe i bardzo kosztowne zachowanie auta w rewanżu za "Januszowy" model eksploatacji + najtańsze zamienniki. Oczywiście ponadnormatywne zainteresowanie złodziejstwa to wiadomo. Ale tak po prawdzie, to w/w można to odnieść do każdego nowoczesnego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Panowie takie pytanko w szczególności do tych co znają się na Fordach. Za jakiś czas będę się rozglądał za Transitem od 2001r wzwyż, który ma silniki 2.0 TDDI i TDCI. Wstępnie wyczytałem, że ten pierwszy to starsza generacja na pompie mniej awaryjna. Ktoś ma jakieś opinie i tych silnikach, na co zwrócić uwagę, czego szukać, co się psuje. Chodzi o to by auto było jak najmniej awaryjne. Ewentualnie jak dojść do tego jaki w aucie jest silnik. O ile 125km to na pewno TDCI, a wersje 75-85km to raczej TDDI to mam problem z wersją 100km bo były i takie i takie. Jakoś porównanie zdjęć silników nie dało mi odpowiedzi na moje pytania. Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roko Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Panie i Panowie bardzo proszę o propozycję auta do 15 tyś w nadwoziu kombi lub sedan najlepiej z silnikiem diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejbiturbo Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Roko, 407 2.0hdi C5 2.0hdi Lepiej się nie da w tej kasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mickul Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Lepiej się nie da w tej kasie Ekskluzywny Passat TDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 7 Grudnia 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Mozna tez nieco taniej i mniej prestizowo i wziac Fabie I i miec pare zlotych na ew naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Fabia dobra na wszystko Ja dałem 11000zł za 407 2.0hdi ponad rok temu, w życiu bym nie wysiedział w starej fabii dłużej niż 5 min, wnętrze to jakiś żart projektanta. Samochód lekko nie miał, a nic poza tylnymi amortyzatorami nie wysiadło, przy sprzedaży miał około 220kkm i wszystko działało super, wnętrze bez większych śladów zużycia. Silnik dynamiczny i bezawaryjny. Najlepsze auto za taką kasę IMO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Altay, załatw mi taką 407 ładną za 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Tak jak ktoś napisał wyżej, albo C5 albo 407...2.0HDi bardzo fajne silniki, oszczędne, nie jakoś szczególnie kapryśne, podatne na program. Dużo się tego przewinęło przez moje ręce. Nawet z silnikiem 1,6hdi sobie radzą, ale to raczej do spokojnej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejbiturbo Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 spotkałem już dwa przypadki gdzie 1,6 hdi był strasznie zapocony. Przebiegi chyba nie przekroczyły 200tkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 kuflik, nie ma sprawy, jak odpalisz mi parę gorszy prowizji to mogę przytargać nawet jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Roko, 407 2.0hdi C5 2.0hdi Lepiej się nie da w tej kasie Popieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roko Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 jak to jest z elektroniką w tych autach chodzi o c5 i 407 z tego co zdarzyłem wyczytać sa awaryjne. Macie jakieś inne propozycje aut tanich w eksploatacj w tej kwocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Mój wywalał błędy żarówek, ale po wymianie wszystkich i popsikaniu kostek był spokój Do tego kupilem auto z Francji, z dużym przebiegiem bez książki Także o awarie raczej bym się nie martwił, ew. wziął benzynowy motor. C5 jest wygodniejsze, ale o wiele brzydsze moim zdaniem 407 wygląda na świeższe auto. Jeśli Cię interesuje coś nudniejszego to octa I 1.6 z lpg na wypasie powinna się znaleźć w takich pieniądzach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 spotkałem już dwa przypadki gdzie 1,6 hdi był strasznie zapocony. Przebiegi chyba nie przekroczyły 200tkm u mnie w robocie jeżdżą dwa berlingo i leje się z nich strasznie a przebieg poniżej 100k km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Z tego co chyba dobrze kojarze HDI maja kanały olejowe bardzo blisko ścianek i podobno HDI zawsze się poci obok alternatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi