Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Może Prima Amigo?

A bedzie sie na tym dobrze trzymał colli?

Zastanawiam się jeszcze nad AUTOGLYM SUPER RESIN POLISH SRP. Kolor auta nie jest ani ciemy ani jasny, taki po srodku.

  • Moderator
Opublikowano

Jak radzicie sobie z czyszczeniem padow mikrofibrowych na DA z megsem 101 ? Mialem wrazenie ze po kazdym panelu trzeba bylo zdjac i "wyprac" pada bo zapychal sie i nawet szczoteczka nie dalo się postawic włosia. Jak wyglada wasza praca na takich padach ?

Opublikowano

Witam

Mam problem. Pacjent to honda jazz.

Pasty mamzerna fg500 na żółtym 3m i Koch antiholo na niebieskim 3m. Pozostaja minimalne smugi na lakierze. Ipa przecieralem Ale nie do końca idzie się ich pozbyć.

Mam też problem żeby wypracować tego kocha, robie przejazdy z niska predkoscią az do momentu przysychania pasty na lakierze.

Resztę usuwam mikrofibrą, może tu jest problem?

20150811_182136.jpg

Opublikowano

Może do fg500 użyj twardszego pada? 3M może jest zbyt miękki żeby dobrze wypracować fg500. A skoro to honda i miękki lakier to dorzuć jeszcze pomiędzy pastę polishową, najlepiej na DA.

Opublikowano

robilem rownież żóltym padem pf2500

po 3-4 przejazdach pasta tak jakby zasycha mi juz na lakierze (ala niedotarty wosk) i musze reszte usunac fibra (w dodatku musze sie namachać zeby usunac reszte pasty) , obojętnie czy to cut czy finish, może za duże obszary jadę albo za dużo pasty w te upały?

 

20150811_193236.jpg

Opublikowano

Smugi:

jest to efekt po pierwszym etapie wełna + menzer 500 czy te smugi znikną po drugim etapie czyli rotacja żółty pad +menzer 2500 ?
Opublikowano

Witam serdecznie.

Mam do wypolerowania pewien element płaski (metalowe drzwi) malowane bazą w sprayu i bezbarwnym rowniez w sprayu. Robiłem próby na kawałku tak samo pomalowanej blachy. Całość zmatowiłem papierem wodnym 2000. Następnie próbowałem polerować to pastą G3, ale nie uzyskuję takiego połysku jakbym chciał. Co polecacie po zmatowieniu tego papierem? G3 a później jakaś na wykończenie?

Pozdrawiam. :)

Opublikowano

Maras78 to są resztki niewypracowanej pasty - miałem to samo dużo ipy i czyste fibry, sprawdzaj temperaturę polerowanej powierzchni i może troszke mniej pasty

Pozdrawiam

Opublikowano

masa dobrze mówi jednak polecam zmywacz silikonowy. IPĄ idzie to strasznie oporowo, a zmywacz radzi sobie z tym z sekundę. Później popraw IPĄ.

Opublikowano

Mam takie pytanie , zdjęcia nie mam niestety ani nie mam jak zrobić

 

czasami na lakierze widziałem takie typowe równomierne paski z 4-5 rys jakby kot pazurami w lini prostej przejechał nie są to typowe rysy , ktoś coś kojarzy ?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Pacjent Audi 80 w czerwonym akrylu, grubość warstwy lakieru w granicach 70-110 um, muszę go odświeżyć, miejscowe delikatne zmatowienia, swirle. Plan jest taki żeby przejechać auto czerwonym NAT-em i PF2500. Czy jednak na elementach z niewielką grubością powalczyć FF3000?

Opublikowano

PF2500 wg. mnie bardzo lubi się z akrylami.

Akurat Audi 80 w czerwonym akrylu robiłem tą pastą i sporo nią wytniesz i można wykończyć bez większego problemu ten lakier bez holo.

Opublikowano

Ja leciałem żółtym NATem. Przy odrobinie wprawy nie powinieneś zostawić holo. Jeżeli jednak będą zostawiać to popraw na czerwonym nacie.

Opublikowano

Wkrótce będę robił korektę lakieru Audi A4 B6 o oznaczeniu LY7W. Jest to srebrny metalik. Czy ktoś z Was polerował ten lakier? Czy mam się spodziewać twardego czy raczej miękkiego lakieru? Polecane kombinacje? Mam praktycznie pusty arsenał - musiałbym zamówić jakieś pady i chciałbym się wstrzelić w coś odpowiedniego. Sezon się kończy, innych korekt nie planuje. Ta jest wyjątkowa bo to samochód taty... Nie zamierzam kupować kartonu gąbek i testować dlatego poratujcie radami Detailerzy :)

Opublikowano

Lakier jest dość twardy ,ale też nie przesadzajmy :) ,dużo też zależy od tego w jakim jest stanie i jak intensywnego cięcia wymaga .

Polecam futra z wełny merynosa flexi pads ...jako pierwszy krok polecali byśmy Menzerne 500 . Wykończenie 2500 /3000 na miękkiej gąbce .

Proponowałbym zabezpieczyć czymś lakier po polerce .

Nie zapominamy również przed sprawdzić grubości lakieru przed polerowaniem żeby nie było nie miłej niespodzianki ;)

 

Powodzenia !

Opublikowano

podczas polerowania menzerną fg400 i padem miękkim no name maszyna wpada w wibracje i wyciera pastę z lakieru. pomaga pryśnięcie od czasu do czasu wodą ale to powoduje rozchlapywanie resztek pasty. co jest nie tak? zapchany pad?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.