Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Albo pad z MF.

 

Ja z kolei mam takie pytanie, chcę dokupić rotację. Czy aby wykończyć lakier tylko rotacją na twardym/średnio twardym lakierze potrzebuję SF4000/Antiholograma ? Czy uda mi się tego dokonać Meg'sem 205 zmieniając pady po kolei z polishing na finishing i obniżeniu obrotów ?

Opublikowano

może wróżka by pomogła, jak nie sprawdzisz to się nie przekonasz nie ma gotowej recepty :dontknow: , jeśli twardy lakier czasem polishing wystarczy :good:

Opublikowano

dżizas ja używałem Koch Chemie Heavy Cut i futro Pro wool ( krótki włos na sztorc) i dało to rewelacyjne efekty.Miałem też pad twardy Lake Country i Menzerne 400. Spróbowałem i tej kombinacji na panelu. Jednak efekt cięcia o wiele gorszy. Maszyna o skoku 8mm.

Opublikowano
dżizas ja używałem Koch Chemie Heavy Cut i futro Pro wool ( krótki włos na sztorc) i dało to rewelacyjne efekty.Miałem też pad twardy Lake Country i Menzerne 400. Spróbowałem i tej kombinacji na panelu. Jednak efekt cięcia o wiele gorszy. Maszyna o skoku 8mm.

 

Też mam takie odczucia po pracy z FG400 na DA. Pasta o wiele szybciej znika i zdecydowanie gorzej tnie niż Megs.

Opublikowano

Witam ja z innej beczki. Jeśli robicie korektę lakieru na masce i po konkretnym cięciu to w odpryskach zostaje pasta , macie na to jakiś sposób żeby ją usunąć? IPA nie daje sobie z tym rady.

Opublikowano
Czyli mam rozumieć, że lakier Forda dość twardy skoro polecacie zaopatrzyć się w futro.

Mógłby ktoś to potwierdzić.

Robiłem już kilka fordów i zdecydowanie nie jest to twardy lakier !

Opublikowano

Koledzy mam problem z paroma "ryskami"

 

sprawa wygląda tak ( foto w linku bo duże ) Audi A4 B6 Lakier twardy jak cholera

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d189e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... cddcf.html

 

sorry za jakość ale telefonem robione i nie chciał dobrego ujęcia wyłapać :thumbdown:

 

są to niby rysy niby nie już sam nie wiem , nie chce to zejść przy FP 400 na Niebieskim/Białym Nacie , próbowałem tez Flexi z Microfibry wszystko na DA od Lare ale cieżko i rezultatów jako tako tez słabo , papierem wodnym 1500-2000 tez próbowałem ale nadal nic czy są jest to typowo zdarty lakier do podkładu ?

 

Przykładowo tutaj podobna rysa ale niby nie taka sama potratowana FP 400 + Wodny + Flexi :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad2 ... 3723f.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db9 ... 39709.html

oraz wyprowadzone :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d3 ... a6960.html

 

co mogę robić źle ? :o

Opublikowano
Treys, wklej normalnie te zdjęcia, a nie linki dajesz :wallbash:

Proszę bardzo:

 

z tym sobie nie mogę poradzić :thumbdown:

 

da042a45418ab34dgen.jpg

3d0d5f2e1c605699gen.jpg

 

tutaj podobna rysa ale jednak się udało

ad2d19fe27f3723fgen.jpg

db96c66ccd639709gen.jpg

8d319ff3b97a6960gen.jpg

 

a z tymi na górze nie mogę sobie poradzić

Opublikowano

Treys, ta rysa "na dole", to małe miki, z którym łatwo sobie poradzić. Rysy ze zdjeć wyżej, to już robota dla lakiernika, choć wróżenie ze zdjeć, to nadal tylko wróżenie ;)

 

Wykonaj prosty test. Polej wodą miejsce z którym nie możesz sobie poradzić. Jesli "pod wodą" uszkodzenia wydają się znikać, to jest szansa na uratowanie tego, jesli nie, to daj zarobić lakiernikowi.

Opublikowano
Treys, ta rysa "na dole", to małe miki, z którym łatwo sobie poradzić. Rysy ze zdjeć wyżej, to już robota dla lakiernika, choć wróżenie ze zdjeć, to nadal tylko wróżenie ;)

 

Wykonaj prosty test. Polej wodą miejsce z którym nie możesz sobie poradzić. Jesli "pod wodą" uszkodzenia wydają się znikać, to jest szansa na uratowanie tego, jesli nie, to daj zarobić lakiernikowi.

czyli próbować w takim razie papierem wodnym ( 1500-2000 ? ) i niebieskim padem ?

Opublikowano
Czyli mam rozumieć, że lakier Forda dość twardy skoro polecacie zaopatrzyć się w futro.

Mógłby ktoś to potwierdzić.

Robiłem już kilka fordów i zdecydowanie nie jest to twardy lakier !

 

Dzięki Pajko!

Wydaje mi się że bez futra się obejdzie, bo generalnie poza kilkoma odpryskami na masce moim głównym problemem który chciałbym zniwelować jest kupa swirli (auto 10-letnie) poza tym lakier w dość dobrym stanie.

Ale oczywiście zaopatrzę się żeby na wszelki wypadek było w arsenale.

Opublikowano

Do przeprowadzenia 3 stopniowej korekty chciałem zakupić pasty Menzerna FG400 PF2500. Czy warto kupić SF3500/4000 skoro mam już Menzerna PP ULTRA oraz Koch Chemie Hochglanz Antihologram

Opublikowano

Nie potrzeba. nawet nie wiem czy potrzebujesz 2500. Ja zwykle robie 400 i potem tylko finish i jak nie ma hologramow to tak zostaje:)

Opublikowano

Mam pytanko, aktualnie pracuję przy seacie toledo 2004 rocznik, robię 2 przejazdy białym flexi i menzerną 400 i ledwo usuwam płytsze świrle, zostaje pełno innych rys, które już nie tworzą kolistych zarysowań, żeby wyprowadzić lakier muszę zrobić około 4 przejazdów, czy jest to normalne? Auto było myte plastikową szczotką :thumbdown:

Opublikowano

Koledzy, myślicie że menzerna 2000 w połączeniu z twarda gąbka da rade ze srebrnym lakierem hondy na rotacji? Bo patrząc na fakt miękkich lakierów to nie brałem nic poniżej 2000 i teraz się zastanawiam, bo od jutra zaczynam zabawę

 

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

lukas10313, robiłem seata z tego rocznika, bardzo miło pracowało mi się na tym lakierze, twardy pad, fg400 i praktycznie mozna bylo przejsc na nastepny etap korekty, wiec albo

cos robisz zle albo rzeczywiscie strasznie zajechany byl ten lakier.

 

Dawid_Bojarski, Bardziej skłaniałbym się ku opcji IP2000 + średni pad. Ewentualnie FG400 ze średnim padem. Wytestuj kilka kombinacji, obserwuj rezultaty i znajdz zloty srodek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.