mateuszk Opublikowano 17 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2015 Albo pad z MF. Ja z kolei mam takie pytanie, chcę dokupić rotację. Czy aby wykończyć lakier tylko rotacją na twardym/średnio twardym lakierze potrzebuję SF4000/Antiholograma ? Czy uda mi się tego dokonać Meg'sem 205 zmieniając pady po kolei z polishing na finishing i obniżeniu obrotów ?
polo33 Opublikowano 17 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2015 może wróżka by pomogła, jak nie sprawdzisz to się nie przekonasz nie ma gotowej recepty , jeśli twardy lakier czasem polishing wystarczy
pabloo1033 Opublikowano 17 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2015 dżizas ja używałem Koch Chemie Heavy Cut i futro Pro wool ( krótki włos na sztorc) i dało to rewelacyjne efekty.Miałem też pad twardy Lake Country i Menzerne 400. Spróbowałem i tej kombinacji na panelu. Jednak efekt cięcia o wiele gorszy. Maszyna o skoku 8mm.
dżizas Opublikowano 17 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2015 Czyli mam rozumieć, że lakier Forda dość twardy skoro polecacie zaopatrzyć się w futro. Mógłby ktoś to potwierdzić.
kobart Opublikowano 17 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2015 dżizas ja używałem Koch Chemie Heavy Cut i futro Pro wool ( krótki włos na sztorc) i dało to rewelacyjne efekty.Miałem też pad twardy Lake Country i Menzerne 400. Spróbowałem i tej kombinacji na panelu. Jednak efekt cięcia o wiele gorszy. Maszyna o skoku 8mm. Też mam takie odczucia po pracy z FG400 na DA. Pasta o wiele szybciej znika i zdecydowanie gorzej tnie niż Megs.
lukas93cs Opublikowano 17 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2015 Witam ja z innej beczki. Jeśli robicie korektę lakieru na masce i po konkretnym cięciu to w odpryskach zostaje pasta , macie na to jakiś sposób żeby ją usunąć? IPA nie daje sobie z tym rady.
jbiz Opublikowano 17 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2015 lukas93cs, Gyeon Q2M Prep swoją drogą ja wolę zmywacz silikonowy niż IPA
Pajko Opublikowano 18 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2015 Czyli mam rozumieć, że lakier Forda dość twardy skoro polecacie zaopatrzyć się w futro. Mógłby ktoś to potwierdzić. Robiłem już kilka fordów i zdecydowanie nie jest to twardy lakier !
lukas93cs Opublikowano 18 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2015 Dzięki za podpowiedzi i teraz będę testował.
Treys Opublikowano 18 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2015 Koledzy mam problem z paroma "ryskami" sprawa wygląda tak ( foto w linku bo duże ) Audi A4 B6 Lakier twardy jak cholera http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d189e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... cddcf.html sorry za jakość ale telefonem robione i nie chciał dobrego ujęcia wyłapać są to niby rysy niby nie już sam nie wiem , nie chce to zejść przy FP 400 na Niebieskim/Białym Nacie , próbowałem tez Flexi z Microfibry wszystko na DA od Lare ale cieżko i rezultatów jako tako tez słabo , papierem wodnym 1500-2000 tez próbowałem ale nadal nic czy są jest to typowo zdarty lakier do podkładu ? Przykładowo tutaj podobna rysa ale niby nie taka sama potratowana FP 400 + Wodny + Flexi : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad2 ... 3723f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db9 ... 39709.html oraz wyprowadzone : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d3 ... a6960.html co mogę robić źle ?
Pit_Krk Opublikowano 18 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2015 Treys, wklej normalnie te zdjęcia, a nie linki dajesz
Treys Opublikowano 19 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2015 Treys, wklej normalnie te zdjęcia, a nie linki dajesz Proszę bardzo: z tym sobie nie mogę poradzić tutaj podobna rysa ale jednak się udało a z tymi na górze nie mogę sobie poradzić
qob Opublikowano 19 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2015 Treys, ta rysa "na dole", to małe miki, z którym łatwo sobie poradzić. Rysy ze zdjeć wyżej, to już robota dla lakiernika, choć wróżenie ze zdjeć, to nadal tylko wróżenie Wykonaj prosty test. Polej wodą miejsce z którym nie możesz sobie poradzić. Jesli "pod wodą" uszkodzenia wydają się znikać, to jest szansa na uratowanie tego, jesli nie, to daj zarobić lakiernikowi.
Treys Opublikowano 19 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2015 Treys, ta rysa "na dole", to małe miki, z którym łatwo sobie poradzić. Rysy ze zdjeć wyżej, to już robota dla lakiernika, choć wróżenie ze zdjeć, to nadal tylko wróżenie Wykonaj prosty test. Polej wodą miejsce z którym nie możesz sobie poradzić. Jesli "pod wodą" uszkodzenia wydają się znikać, to jest szansa na uratowanie tego, jesli nie, to daj zarobić lakiernikowi. czyli próbować w takim razie papierem wodnym ( 1500-2000 ? ) i niebieskim padem ?
jbiz Opublikowano 19 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2015 na pierwszych zdjęciach to już raczej widać podkład
Treys Opublikowano 19 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2015 na pierwszych zdjęciach to już raczej widać podkład miernikiem wyszło tam 110um-130um punktowo
dżizas Opublikowano 20 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2015 Czyli mam rozumieć, że lakier Forda dość twardy skoro polecacie zaopatrzyć się w futro. Mógłby ktoś to potwierdzić. Robiłem już kilka fordów i zdecydowanie nie jest to twardy lakier ! Dzięki Pajko! Wydaje mi się że bez futra się obejdzie, bo generalnie poza kilkoma odpryskami na masce moim głównym problemem który chciałbym zniwelować jest kupa swirli (auto 10-letnie) poza tym lakier w dość dobrym stanie. Ale oczywiście zaopatrzę się żeby na wszelki wypadek było w arsenale.
Treys Opublikowano 22 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2015 odnośnie mojego pytania sprawdzałem robiąc test "wody" nie zakrywa czyli jest aż do podkładu co się dało to usunąłem
kita33 Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2015 Do przeprowadzenia 3 stopniowej korekty chciałem zakupić pasty Menzerna FG400 PF2500. Czy warto kupić SF3500/4000 skoro mam już Menzerna PP ULTRA oraz Koch Chemie Hochglanz Antihologram
epyck Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2015 Nie potrzeba. nawet nie wiem czy potrzebujesz 2500. Ja zwykle robie 400 i potem tylko finish i jak nie ma hologramow to tak zostaje:)
lukas10313 Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2015 Mam pytanko, aktualnie pracuję przy seacie toledo 2004 rocznik, robię 2 przejazdy białym flexi i menzerną 400 i ledwo usuwam płytsze świrle, zostaje pełno innych rys, które już nie tworzą kolistych zarysowań, żeby wyprowadzić lakier muszę zrobić około 4 przejazdów, czy jest to normalne? Auto było myte plastikową szczotką
polo33 Opublikowano 26 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2015 Czas na futro, czasem nie warto robić po 5 przejazdów twardą gąbką i się tak męczyć.
Dawid_Bojarski Opublikowano 26 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2015 Koledzy, myślicie że menzerna 2000 w połączeniu z twarda gąbka da rade ze srebrnym lakierem hondy na rotacji? Bo patrząc na fakt miękkich lakierów to nie brałem nic poniżej 2000 i teraz się zastanawiam, bo od jutra zaczynam zabawę Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Qub@ Opublikowano 26 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2015 lukas10313, robiłem seata z tego rocznika, bardzo miło pracowało mi się na tym lakierze, twardy pad, fg400 i praktycznie mozna bylo przejsc na nastepny etap korekty, wiec albo cos robisz zle albo rzeczywiscie strasznie zajechany byl ten lakier. Dawid_Bojarski, Bardziej skłaniałbym się ku opcji IP2000 + średni pad. Ewentualnie FG400 ze średnim padem. Wytestuj kilka kombinacji, obserwuj rezultaty i znajdz zloty srodek.
lukas10313 Opublikowano 26 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2015 Zarysowania są z kategorii tych głębszych, ale strasznie opornie szlifuje się ten lakier, robiłem 2 inne autka i wszystko było ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się