Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a sprawdzasz czy talerz sie obraca czy tylko wykonuje ruch po orbicie?

Jak mocno dociskasz to obstawiam ze talerz sie nie obraca i słabo "poleruje" .

Zwróć na to uwagę :good:

Opublikowano

Mianowicie czeka mnie praca nad BMW E46 compact braciaka, nie znam dokładnego oznaczenia lakieru, ale to zmieszanie srebrnego z jasnym zielonym.

Lakier jest w dobrym stanie, jest lekko zmatowiały oraz posiada drobne ryski po całości, pewnie od niezbyt starannego mycia ręcznego przez poprzedniego właściciela.

Zastanawiam się czy dla odświeżenia lakieru wystarczy UC Megsa czy lepiej zrobić korektę np. Menzerną 2500 + 4000 ? Domyślam się, że lakier jest dosyć twardy i nie wiem czy UC wystarczy czy lepiej nastawić się na 2500 + 4000 czy nawet 400 + 2500 + 4000 Menzerny.

 

Miał ktoś styczność z tego typu lakierem ?

 

Szukałem już w opisach ludzi z forum, ale nic wartego uwagi nie znalazłem :/

 

Z góry dzięki za opinie! :)

 

Panowie, ktoś coś... ?

Opublikowano

Jaca_Jajcarz, Korekta daje zawsze lepsze efekty tym bardziej ze auto robicie "dla siebie" ;) pytanie co posiadasz w swoich zasobach i ile macie pieniedzy na ewentualne zakupy, a poza tym to chyba nie najlepszy temat na takie pytanie

Opublikowano

Panowie, mam pady od Royal Pads (twardy, średni, miękki i bardzo miękki) i żadnym z nich nie mogłem ostatnio ruszyć maski w Golfie 4. Były na niej jakieś grudki, chropowatość itp. Skończyło się na tym, że zrobiłem tylko odświeżenie połysku bez usuwania rys itp.

Moje pytanie jest następujące: w jakie pady się powinienem jeszcze zaopatrzyć by nie mieć w przyszłości takich problemów? Jakieś futro? Pad waflowy? W co jeszcze warto się zaopatrzyć?

Opublikowano

Royal padsy są moim zdaniem bardzo dobre. Właśnie skończyłem korektę golfa 3 z twardym lakierem. To nie wina pada tylko twojej techniki, coś robisz źle.

Opublikowano

Bienek a masz może porównanie białego Royala do białego Flexi ? Też jest taki twardy ? Zastanawiam się czy do DA nadają się w ogóle tak twarde pady...

Opublikowano

Royal wg. mnie podczas pracy jest twardszy.

Do DA szczególnie nadają się twarde, sztywne pady. Typowo finishowych/finesingowych w ogóle nie używam na DA.

Opublikowano

Dokładnie biały royal nie robi się miękki nawet na mocnym cięciu rotacją. Można go bardzo nagrzać i dalej jest twardy. Flexi robi się straszliwie miękki i jego wydajność spada na łeb na szyję.

Opublikowano
Flexi robi się straszliwie miękki i jego wydajność spada na łeb na szyję.

 

A mały, biały Flexi to już w ogóle tragedia.

Opublikowano
Jaca_Jajcarz, Korekta daje zawsze lepsze efekty tym bardziej ze auto robicie "dla siebie" ;) pytanie co posiadasz w swoich zasobach i ile macie pieniedzy na ewentualne zakupy, a poza tym to chyba nie najlepszy temat na takie pytanie

 

Mam pasty manzerny, komplet padów itp. ogólnie raczej niczego mi nie brakuje ;)

W moim pytaniu bardziej mi chodziło o to, czy na tym lakierze UC da jakieś efekty czy nie bawić się w to w ogóle i nie tracić czasu na próby i od razu robić korektę ? :)

Jeśli nie w tym temacie to gdzie... ?

Opublikowano

Tależ oporowy do maszyn oscylacyjnych (DA) o średnicy 75 mm - jaki polecacie? Dzisiaj Flexipads 75mm (wys. pianki 2,5cm) rozpadł mi się na kawałki.(używałem futro pro wool i koch heavy cut). Całe szczęście że lakieru nie uszkodziłem.Przy okazji pękł uchwyt boczny od Kraussa 5800S. Jak pech to pech.IMG_7502.jpg

Opublikowano

ja nie wiem co z tymi padami flexipads, słabe ogolnie są :/

 

mi na DA tez się ciągle rozlatuja, uszkadzają, podwijaja sie na rzepie i zniekształcają od ciepła

Opublikowano

Troche finezji zabrakło ;-)

 

Mam taki Bp i sie jakoś jeszcze nie rozpadł. I jeszcze raczka? Ale to chyba rzucałeś maszyna??

Opublikowano

Właśnie delikatnie wszystko robiłem. Rączka nagle zaczęła się przekręcać i zauważyłem pęknięcia wzdłuż gwinta a potem trach. A Bp założyłem, robiłem nowym pierwszy element, jeszcze plastikowy zderzak więc delikatnie. Gdybym dociskał pewnie przy zniszczeniu jeszcze uszkodził bym lakier a zdołałem jakoś tego uniknąć. Zamówione już Bp od LC.

Opublikowano

u mnie ten talerz tak się mocno wyciąga podczas polerowania, że boje się go używać :dontknow: Następnym razem kupie płaski, ta pianka jest dość zbyt miękka.

Opublikowano

pabloo1033, dla mnie identycznie się rozpadł BP, na szczęście nie wystrzelił we mnie, ale zbierania odłamków trochę miałem.

Drugi BP kupiłem też z Flexi tylko niższy i na twardszej piance i sprawuje się dobrze.

Opublikowano

Przymierzam się do polerki w moim Mondku (lakier M1 ciemnoszary metalic) jednak nie mogę znaleźć info odnośnie lakieru w Fordach. Znalazłem coś o Focusie, że podobno dość twardy więc domniemam, że w Mondeo również.

Czy moglibyście pomóc w określeniu twardości lakieru Forda?

Jest jak w np. VAGu, jak np w Hondzie czy coś pomiędzy?

 

Planuję również zakup jakiejś DA, jednej z tych mocniejszych(800-900W) tylko czy DA poradzi sobie z tym lakierem.

Do rotacji mam dostęp (sąsiad).

 

Dodatkowo skompletowałem tak z grubsza zestaw jaki planuję zakupić:

Pasty Menzerna FG400, PF2500 i SF4000 lub Koch Antihologramm z przewagą na Koch-a.

Pady:kpl. 3m ( 6") + flexipads (4") + ze 2 finishe do cleanera lub ew. glaze.

 

Reszta potrzebnych rzeczy już na składzie. Może poza Glazem nad którym się jeszcze zastanawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.