Misior1993 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2015 a sprawdzasz czy talerz sie obraca czy tylko wykonuje ruch po orbicie? Jak mocno dociskasz to obstawiam ze talerz sie nie obraca i słabo "poleruje" . Zwróć na to uwagę
Jaca_Jajcarz Opublikowano 30 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2015 Mianowicie czeka mnie praca nad BMW E46 compact braciaka, nie znam dokładnego oznaczenia lakieru, ale to zmieszanie srebrnego z jasnym zielonym. Lakier jest w dobrym stanie, jest lekko zmatowiały oraz posiada drobne ryski po całości, pewnie od niezbyt starannego mycia ręcznego przez poprzedniego właściciela. Zastanawiam się czy dla odświeżenia lakieru wystarczy UC Megsa czy lepiej zrobić korektę np. Menzerną 2500 + 4000 ? Domyślam się, że lakier jest dosyć twardy i nie wiem czy UC wystarczy czy lepiej nastawić się na 2500 + 4000 czy nawet 400 + 2500 + 4000 Menzerny. Miał ktoś styczność z tego typu lakierem ? Szukałem już w opisach ludzi z forum, ale nic wartego uwagi nie znalazłem Z góry dzięki za opinie! Panowie, ktoś coś... ?
siwy1988_88_88 Opublikowano 1 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2015 Jaca_Jajcarz, Korekta daje zawsze lepsze efekty tym bardziej ze auto robicie "dla siebie" pytanie co posiadasz w swoich zasobach i ile macie pieniedzy na ewentualne zakupy, a poza tym to chyba nie najlepszy temat na takie pytanie
CrisAGC Opublikowano 1 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2015 Panowie, mam pady od Royal Pads (twardy, średni, miękki i bardzo miękki) i żadnym z nich nie mogłem ostatnio ruszyć maski w Golfie 4. Były na niej jakieś grudki, chropowatość itp. Skończyło się na tym, że zrobiłem tylko odświeżenie połysku bez usuwania rys itp. Moje pytanie jest następujące: w jakie pady się powinienem jeszcze zaopatrzyć by nie mieć w przyszłości takich problemów? Jakieś futro? Pad waflowy? W co jeszcze warto się zaopatrzyć?
powalla Opublikowano 1 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2015 Glinka przeleciales auto przed polerowanie?
bienek Opublikowano 1 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2015 Royal padsy są moim zdaniem bardzo dobre. Właśnie skończyłem korektę golfa 3 z twardym lakierem. To nie wina pada tylko twojej techniki, coś robisz źle.
mateuszk Opublikowano 1 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2015 Bienek a masz może porównanie białego Royala do białego Flexi ? Też jest taki twardy ? Zastanawiam się czy do DA nadają się w ogóle tak twarde pady...
booohal Opublikowano 1 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2015 Royal wg. mnie podczas pracy jest twardszy. Do DA szczególnie nadają się twarde, sztywne pady. Typowo finishowych/finesingowych w ogóle nie używam na DA.
bienek Opublikowano 1 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2015 Dokładnie biały royal nie robi się miękki nawet na mocnym cięciu rotacją. Można go bardzo nagrzać i dalej jest twardy. Flexi robi się straszliwie miękki i jego wydajność spada na łeb na szyję.
booohal Opublikowano 1 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2015 Flexi robi się straszliwie miękki i jego wydajność spada na łeb na szyję. A mały, biały Flexi to już w ogóle tragedia.
Jaca_Jajcarz Opublikowano 1 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2015 Jaca_Jajcarz, Korekta daje zawsze lepsze efekty tym bardziej ze auto robicie "dla siebie" pytanie co posiadasz w swoich zasobach i ile macie pieniedzy na ewentualne zakupy, a poza tym to chyba nie najlepszy temat na takie pytanie Mam pasty manzerny, komplet padów itp. ogólnie raczej niczego mi nie brakuje W moim pytaniu bardziej mi chodziło o to, czy na tym lakierze UC da jakieś efekty czy nie bawić się w to w ogóle i nie tracić czasu na próby i od razu robić korektę ? Jeśli nie w tym temacie to gdzie... ?
pabloo1033 Opublikowano 8 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2015 Tależ oporowy do maszyn oscylacyjnych (DA) o średnicy 75 mm - jaki polecacie? Dzisiaj Flexipads 75mm (wys. pianki 2,5cm) rozpadł mi się na kawałki.(używałem futro pro wool i koch heavy cut). Całe szczęście że lakieru nie uszkodziłem.Przy okazji pękł uchwyt boczny od Kraussa 5800S. Jak pech to pech.
Damianos Opublikowano 8 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2015 ja nie wiem co z tymi padami flexipads, słabe ogolnie są mi na DA tez się ciągle rozlatuja, uszkadzają, podwijaja sie na rzepie i zniekształcają od ciepła
powalla Opublikowano 9 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2015 Jak widze te uszkodzenia , to tak mysle ze chyba lezysz calym cialem na tej maszynie (czytaj dociskasz za mocno) .
Przemcio Opublikowano 9 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2015 Troche finezji zabrakło ;-) Mam taki Bp i sie jakoś jeszcze nie rozpadł. I jeszcze raczka? Ale to chyba rzucałeś maszyna??
pabloo1033 Opublikowano 9 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2015 Właśnie delikatnie wszystko robiłem. Rączka nagle zaczęła się przekręcać i zauważyłem pęknięcia wzdłuż gwinta a potem trach. A Bp założyłem, robiłem nowym pierwszy element, jeszcze plastikowy zderzak więc delikatnie. Gdybym dociskał pewnie przy zniszczeniu jeszcze uszkodził bym lakier a zdołałem jakoś tego uniknąć. Zamówione już Bp od LC.
grzes12 Opublikowano 9 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2015 pabloo1033 mam identyczny talerz i nic sie z nim nie dzieje
polo33 Opublikowano 10 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2015 u mnie ten talerz tak się mocno wyciąga podczas polerowania, że boje się go używać Następnym razem kupie płaski, ta pianka jest dość zbyt miękka.
gradek11 Opublikowano 11 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2015 pabloo1033, dla mnie identycznie się rozpadł BP, na szczęście nie wystrzelił we mnie, ale zbierania odłamków trochę miałem. Drugi BP kupiłem też z Flexi tylko niższy i na twardszej piance i sprawuje się dobrze.
pabloo1033 Opublikowano 11 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2015 Ja zamówiłem ten http://autonablask.pl/produkt/lake-coun ... y-da-75mm/
Michael MSTP Opublikowano 13 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2015 Mi rowniez, ten flexipad wybuch. Teraz mam LC zobaczymy jeszcze nie uzywalem.
dżizas Opublikowano 16 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2015 Przymierzam się do polerki w moim Mondku (lakier M1 ciemnoszary metalic) jednak nie mogę znaleźć info odnośnie lakieru w Fordach. Znalazłem coś o Focusie, że podobno dość twardy więc domniemam, że w Mondeo również. Czy moglibyście pomóc w określeniu twardości lakieru Forda? Jest jak w np. VAGu, jak np w Hondzie czy coś pomiędzy? Planuję również zakup jakiejś DA, jednej z tych mocniejszych(800-900W) tylko czy DA poradzi sobie z tym lakierem. Do rotacji mam dostęp (sąsiad). Dodatkowo skompletowałem tak z grubsza zestaw jaki planuję zakupić: Pasty Menzerna FG400, PF2500 i SF4000 lub Koch Antihologramm z przewagą na Koch-a. Pady:kpl. 3m ( 6") + flexipads (4") + ze 2 finishe do cleanera lub ew. glaze. Reszta potrzebnych rzeczy już na składzie. Może poza Glazem nad którym się jeszcze zastanawiam.
kobart Opublikowano 17 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2015 Jeśli chcesz robić DA to koniecznie zaopatrz się w futro i pastę #101 od Meguiars
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się