dzinkins Opublikowano 13 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2013 dzinkins, po hammerite? O dziwo jest perfekcyjnie. Dokładnie chodzi mi o fakturę po ręcznym malowaniu bo ciężko jest tak położyć pędzelkiem itp aby faktura była id ealna [ Dodano: 13 Lipiec 2013, 11:55 ] A dokładnie czy da się uzyskać taki efekt
daniel87 Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2013 Ja używam czegoś takiego: http://infosaturn.pl/pl/p/EMALIA-ZAROOD ... kolory/337 . Zostawia fajne matowe wykończenie. Na dniach będę malował zaciski z tyłu to postaram się wrzucić foto.
szalik Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 dorzucajac swoja opinie, przez okres 5 lat mialem okazje uzyc farby odpornej na temp w sprayu jak i motipa nakladanego pedzelkiem, niestety i jedna i druga po roku po dwoch zaczyna odpryskiwac płatami... mimo starannego ogarniecia i odtluszczenia przed malowaniem. Mysle ze duzy wplyw na to ma to ze pedzlem cienkich warstw sie nalozyc nie da 2 tyg temu w zwiazku z regeneracja zaciski tylne potraktowalem najzwyklejsza czerwona farba w sprayu ( nie jakas specjalna hi temp ) z racji iż na tylnych zaciskach nie ma jakichs wysokich temp - jak z przodu - efekt poki co zadowalajacy trzeba tylko pamietac aby dobrze odtluscic , jesli ejst stara powloka najlepiej wypiaskowac zaciski, ja swoje potraktowalem dremelkiem ze szczotkami i papierkiem . brake degreaser czy jak kto woli cleaner pozniej kilka cienkich warstw farby i efekt nawet nawet tak to wyszlo - zobaczymy za rok.
Qub@ Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2013 szalik, i to jest właśnie profi robota. Wszystko rozebrane, starannie pomalowane, wyczyszczone, nasmarowane a nie jak niektórzy magicy.... Też mam zwykły spray i nic się z nim nie dzieje.
szymekk Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2013 szalik, mylisz się, w tylnych hamulcach również występuje temperatura wysoka, nie to że się czepiam, ale do profi troche brakuje- otwór na przewód hamulcowy nie zasłonięty, a na klocki fajnie jak byś dał smaru do montażu klocków bo się w ciągu roku przypomna:)
SSanczo Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2013 osobiście nie sprawdzałem ale pojawiły się plastikowe obudowy hamulców brembo na klej
Kabar Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Hehe, piękne te nakładki. Prawie jak brembo...
sobka01 Opublikowano 28 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2013 Panie i Panowie! Zamierzam pomalować zaciski w swojej Megi. Mam dorobioną farbę do lakieru i chciałbym tą samą farbą pomalować zaciski (lakier i zaciski mają współgrać kolorystycznie). Oczywiście na tą farbę chciałbym nałożyć lakier bezbarwny żaroodporny. Czy takie działanie ma szanse powodzenia? Czy jednak farba powinna być z gatunku tych żaroodpornych bo inaczej się odparzy i zacznie schodzić? Lakier który kupiłem to: Wszystko przed malowaniem będzie oczywiście dostatecznie dobrze oczyszczone - będę zmieniał klocki więc dostęp do zacisków i jarzma będzie bardzo dobry. Z góry dzięki za podpowiedzi
Qub@ Opublikowano 28 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2013 Czy jednak farba powinna być z gatunku tych żaroodpornych bo inaczej się odparzy i zacznie schodzić? Ujmę to tak, jakbyś miał Supre Twintubro i jeździł po nurburgringu (a hamulce dostawały by ostro w kość) to może chałupniczo pomalowany zacisk zwykłym lakierem nie zdałby egzaminy i zacząłby schodzić, łuszczyć sie etc. Natomiast przy normalnych, cywilnych autach naprawdę nie cudowałbym. 1
Aivars Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2013 Czy jednak farba powinna być z gatunku tych żaroodpornych bo inaczej się odparzy i zacznie schodzić? Ujmę to tak, jakbyś miał Supre Twintubro i jeździł po nurburgringu (a hamulce dostawały by ostro w kość) to może chałupniczo pomalowany zacisk zwykłym lakierem nie zdałby egzaminy i zacząłby schodzić, łuszczyć sie etc. Natomiast przy normalnych, cywilnych autach naprawdę nie cudowałbym. +1 Odpuscilbym sobie ten lakier bezbarwny na wierzch bo przeciez zacisk nie nagrzewa sie z zewnatrz, tylko od wewnatrz wiec odpornosc na wysokie temperatury tego klaru nic tu nie da bo najpewniej kolor zacznie sie luszczyc. Moim zdaniem lepiej dobrac jakis zblizony kolor z hammerita i bedzie git a i pare zlotych w kieszeni zostanie
sobka01 Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2013 Odpuscilbym sobie ten lakier bezbarwny na wierzch bo przeciez zacisk nie nagrzewa sie z zewnatrz, tylko od wewnatrz W takim razie pomaluję tylko tym lakierkiem co mam. Nie będę specjalnie farby kupował - najwyżej po zimie zobaczę co i jak i poprawię
adr_ad Opublikowano 5 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2013 O gustach się nie dyskutuje. Ja jakbym już ściągnął zaciski to prysnął bym je na czarny mat proszkiem i do pieca. Inne powłoki kolory to podchodzą mi pod .... A już nie będę pisał, co by nie wpieniać.
sobka01 Opublikowano 5 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2013 Jeśli auto którym jeździsz to to z podpisu to okiej. Jak masz siano i 500+ KM pod maską to możesz sobie zrobić co chcesz. Parę stówek w tę czy w tamtę to żadna różnica. Dla mnie jednak rozwiązanie o którym piszę jest jedynym dostępnym. Wolę je pomalować pod kolor niż zostawić takie zniszczone jak są teraz. Dobrze, że nie podpowiedziałeś, że zamiast malowania najlepiej byłoby założyć jakieś kilkutłoczkowe wyczynowe ceramiki.
da_marcus Opublikowano 6 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2013 O gustach się nie dyskutuje. dokładnie tak Ja pomalowałem swoje na srebrno. Przy błękitnym samochodzie z przyciemnionymi szybami i ciemnych felgach, srebrne zaciski dają taki dyskretny akcent kolorystyczny fajnie to wygląda
jacek_1 Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2013 Jeśli auto którym jeździsz to to z podpisu to okiej M6 u kolegi to nie BMW tylko Mazda
xMarcin95x Opublikowano 9 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2013 Jeśli auto którym jeździsz to to z podpisu to okiej M6 u kolegi to nie BMW tylko Mazda czarny mat
luke Opublikowano 28 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2014 Planuję pomalować zaciski w swoim Volvo. Zastanawiam się nad kolorem... może mi coś doradzicie, bo ciężko się zdecydować. Auto jest w kolorze czarnym, we wnętrzu dwukolorowa czarno-biała skóra obszyta (moim zdaniem dosyć nietypowo) czerwoną nicią. Rozważam kolory: czarny, srebrny, czerwony, miedziany. Malować podkładem? Czy od razu kolorowa baza (kilka warstw) i na koniec dwie warstwy bezbarwnego?
Fiszer Opublikowano 28 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2014 jak dla mnie to czarne, srebrne albo niebieskie ostatecznie złote/ miedziane jak w subaru czy gtrze
dominik2403 Opublikowano 28 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2014 Ja u siebie malowałem czarnym hammerite'm. Przedtem wiadomo, porządnie wyczyściłem i odtłuściłem. Od dwóch lat nic się z tym nie dzieje.
szpadliszi Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2014 luke, ja mam zasade co do zacisków takową - ciemna bryka= zaciski czarne - jasna bryka = srebrne wszelkie kolorki na zaciskach to ... O gustach się nie dyskutuje
sobka01 Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2014 luke, tylko i wyłącznie czarne lub srebrne do Twojego Volvo. Nie kombinuj z kolorami bo będziesz żałował, że się zrobił wiejski tjuning
luke Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2014 Utwierdziliście mnie w przekonaniu żeby nie robić kolorowej wioski Mam trochę czarnego lakieru i zdecyduję się na ten kolor.
patol Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2014 Imo... kolorowe fajnie wyglądają jak ma się czym hamować a nie koło 17-18" a tarcza z zaciskami 250mm... śmiech na sali. Jestem zdania, że jak tarcza z zaciskami ładnie wypełnia felgę to można poszaleć z kolorami, ale jak tarcza malutka a felga duża to raczej trzymałbym się wcześniej wspomnianych standardów... jasne auto - srebrne, ciemne auto - czarne. Obecnie zamówiłem nowe hamulce z malowaniem proszkowym (czerwone) na tył 288, ale za jakieś 2 lata kiedy to chcę całe auto przelakierować marzy mi się kolor zielony jak w Porsche 918
kedar Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2014 Ja u siebie malowałem czarnym hammerite'm. Przedtem wiadomo, porządnie wyczyściłem i odtłuściłem. Od dwóch lat nic się z tym nie dzieje. takim w puszce, z przeznaczeniem do felg? Sporo mi go zostało, a że będę w przyszłym m-cu wymieniałm tarcze, klocki i osłony, to zaraz bym sobie pomalował zaciski
dominik2403 Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 kedar, z tego co sobie przypominam, na puszcze nie było napisane nic o felgach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się