Skocz do zawartości

Mr Cleaner Detailing Expert Shop


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Kolejny raz zakupy zrobione w MrCleaner i jak zawsze wszystko tak jak być powinno. Gorąco polecam

 

Dzięki za gratisy!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zamówienie zrobiłem 3 dni temu w piątek przez stronkę i puki co czekam na odpowiedz ze strony Mrcleaner'a. Czekam niecierpliwie :] został mi jeszcze tydzień urlopu i ciekawy jestem czy zdążę się pobawić Sim 180 w tym czasie :)

  • Partner forum
Opublikowano

Witamy,

 

Po wielu różnych zawirowaniach mamy na stanie ponownie:

 

polerka Kestrel SIM180 - link

 

polerka Kestrel DAS-6 - link

 

:ad:

 

[ Dodano: 19 Listopad 2010, 22:05 ]

Po dłuższej przerwie w ofercie pojawił się znowu:

 

Lime Prime Lite 250 ml link

 

Z nowych funkcjonalności jest teraz także możliwość płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem poprzez system Płatności.pl

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy to pewne ? Ani na stronie, ani tutaj nie mogę znaleźć żadnej informacji na ten temat.

Opublikowano
Czy sklep przyłącza się do akcji: 1 grudnia darmowa wysyłka ?

 

Dolacza sie dolacza, dostalem od nich juz ze 2 maile w tej kwestii

 

Mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi za skopiowanie bannera ktory przyszedl mailem...

 

banerddd.jpg

  • Partner forum
Opublikowano

Witam,

 

Oficjalnie możemy poinformować, że jutro, tj 1.12 wysyłka w naszych sklepach:

Mr Cleaner Detailing Expert www.mrcleaner.pl oraz

CIAO.PL Beauty Expert drogeria internetowa www.ciao.pl

 

będzie GRATIS, tym samym przyłączamy się do akcji DDD2010 czyli Dzień Darmowej Dostawy :)

 

banerddd.jpg

Opublikowano
Paczuszka w calosci juz u mnie :) mino pogody kurier wyrobil sie w 24h :) dzieki za gratisy i do uslyszenia ;)

 

to masz fajnie , do mnie pewnie kurier będzie się przebijał przez zaspy parę dni :/

Opublikowano

Ja złożyłem zamówienie 1 grudnia, wyświetlił się komunikat o powodzeniu operacji, ale do dzisiaj nikt się ze mną nie skontaktował jako z nowym użytkownikiem w celu uwiarygodnienia (według regulaminu w ciągu 48h). W zakładce historia zamówień jest napisane "brak zamówień". Czy to normalne czy nastąpił jakiś błąd i zamówienie nie zostało przyjęte przez system ?

Opublikowano

Adm jeżeli założyłeś konto i złożyłeś zamówienie powinieneś widzieć cos takiego w historii swojego konta

ScreenShot006a.jpg.5af8f82320d730296bd687cca2eca2f4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.