wojtassss Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2013 Siemasz. Drodzy forumowicze, mam do was pytanie. Macie może jakiś pomysł na usunięcie kleju typu superglue z kokpitu samochodu ? : ) Tar and glue remover od diamondbrite, co prawda ja usuwałem z lakieru więc nie wiem czy nie zrobi czegoś złego na kokpicie. Może spróbuj na jakimś niewidocznym kawałku. A i klej jeszcze kiedyś ekstrakcyjną męczyłem i zszedł. Ale JW czyli na lakierze. Także nie bierz do serca tego co powiedziałem
Chat Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2013 Są specjalne preparaty do usuwania tego kleju, poszukaj w Google. np. Zmywacz do klejów cyjanowych (remover-żel)
escimo Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2013 krz_p, dawałem bardzo malutko 2-3 malutkie ziarenka na pad mimo to słaba przyjemność pracowanie z hdc jak dla mnie Chyba kwestia przyzwyczajenia Ok. I jeszcze 1 pytanie. Mienowicie, Czy przed tymi wszystkimi czynnościami tj, glinkowanie korekta itp, muszę usunąć nakładany wcześniej wosk koloryzujący sonaxa? jeżeli tak to czym? Glinka powinna ściągnąć wszystko
AMS Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Teraz tak patrzę w euro rtv agd i mają karchera se 4001 i se 5100. Jedyne co mnie przekonuje coś u nich kupić to dogodne raty. Choć ciągnie mnie do kupna znanego wszystkim Dżordża u Łukasza z ktrade, tylko przerażają mnie raty w Żaglu. Brał ktoś z was u nich na raty?
micrus Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Podczas pracy na rotacji jak określacie czy temperatura lakieru jest już za wysoka (żeby uniknąć przypalenia lakieru)? Wystarczy przyłożyć rękę do lakieru żeby to sprawdzić? Czy ryzyko przypalenia jest duże jeśli nie stosuje się futra a jedynie pady 80/150 mm z pastami menzerny?
Mess Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Bieniek Co prawda z HDC nie miałem przyjemności pracować, ale Lusso revit. na rotacji nic mi nie zasychał i nie pylił, nakładałem może 2 ziarnka na pad na obszar 50x50cm i nigdy nie miałem problemów większych, no może poza dachem na mercedesie ostatnio, ale i tak tam było nieźle w porównaniu z PF2500... Pytanie: Wiecie co może być powodem takiego zachowania się pasty Menzerna PF2500: , szybko schła i robiła się bardzo ciężka do pracy, pad chciał uciekać, ciężko się prowadził bardzo. Ogólnie powierzchnia dobrze oczyszczona moim zdaniem (glinka do pełnej śliskości), wymyte dobrze, kombinowałem z: - doczyszczeniem IPĄ FG500tki, - samym przepolerowaniem MF poprzedniej pasty, - użyciem małej ilości pasty, - zmianą pada na niebieski 3M (zamiast pomarańczowego flexi) - tutaj było ciut lepiej ale nie wiele, - mieszanką PF2500 i FF4000 na polishing od flexi I w sumie zawsze to samo, lakier dość mocno na dachu zmęczony był, i poprawiony zaprawkami z pędzelka (które po się usuneły )
rickson Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Mess, co to za auto? Przy mocniejszej paście tak się nie działo? Zwilżaj pad jakims qd i jedź dalej
cubstone Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Mess, Przechodziłem przez taki sam problem: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 781#345781 Ostatecznie okazało się, że problemem był sam lakier. Musisz wypróbować wielu kombinacji past i padów, aż znajdziesz tę najlepszą
Tomek WRO Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Mess, podobnie ostatnio działo mi się to w S6 `02 też na dachu i na jednym słupku. Po futrze i białym flexi z 400 i 500 nie było problemów. Na średnim i finishu z 2500 było tak. Zrobiłem kilka kombinacji na różnych padach i pastach. Wreszcie zrobiłem trzeci krok z 3000 na niebieskim LC (bardzo miękki) i poszło
Mess Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 rickson Myslałem o QD i w sumie olałem next time przetestuje, Przy FG500 i futrze było ok. Auto to Mercedes W124 94' Blue-Black cubstone Miałem taką samą sytuacje jak teraz, na swoim BMW e46 01' też dach, ale tam zbiesiła mi sie FF4000 z Finishowym flexi Ale nie miałem wtedy innego pada pod ręką, i ostatecznie olałem i poleciałem Lusso Revitalizing na czarnym urbanie. Widzę że na takie przypadki muszę sobie dokupić 3M żółtego i będzie można lepiej skakać między pastami Mercedes-a już skończyłem Wszelkie komentarze mile widziane
kubik Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Podlatuje mi Sticky Paintem Masz jakąś tłustszą pastę?
Mess Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 kubik Niestety tylko 3step Menzerny, Chociaż ręcznie jak poprawiałem przy listwach oksydacje, megsowym UC na germanie problemów nie było. Się tak zastanawiam na ile lakier zaprawkowy, który ewidentnie ściąłem miejscami na dachu (a było ich kilka) mógł mieć wpływ na takie zachowanie.
kubik Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 A spróbuj UC Mocowo jest podobna do 2500,ale sporo przyjemniejsza w pracy jednak
Mess Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Przetestuje UC przy następnej takiej akcji Mercedes już sobie jeździ po trójmiejskich drogach i właścicielka jest zadowolona
ktm950 Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 U mnie i paru innych osób z forum Dionysus na uszczelkach zewnętrznych utrzymywał do pierwszego deszczu, pozostawiając później brzydkie plamy. Nie wiem, może u kolegów, którzy Ci go polecają było inaczej A wytarłeś może nadmiar po kilkudziesięciu minutach fibrą? To dużo daje
pawelus668 Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Potrzebuje srodek do mycia felg ktory nie usuwa wosku czasami woda z szamponem nie daje rady
Moderator psemo Opublikowano 8 Maja 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 pawelus668 Polecam Stjarnagloss Ph Neutral Wheel Cleaner
AMS Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Poleci mi ktoś z was pistolet do podłączenia za pośrednictwem węża ogrodowego wody z sieci do płukania autka? Bo ten co mam strasznie bije na liczniku wody a z pistoletu było by pewnie o wiele oszczędniej.
g.pajak Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Poleci mi ktoś z was pistolet do podłączenia za pośrednictwem węża ogrodowego wody z sieci do płukania autka? Bo ten co mam strasznie bije na liczniku wody a z pistoletu było by pewnie o wiele oszczędniej. Mam taki (kliknij na obrazek): Cztery różne strumienie, regulacja przepływu wody, blokada spustu! Naprawdę jestem zadowolony, a parę pistoletów już przerabiałem Dostępny chyba w Castoramie i innych tego typu sklepach.
wojtassss Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Iron-X zaszkodzi felgom zrobionym na lustro?
Kiezik Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Mam Seata Ibiza kolor Luna Grey kod: K4K4. Chciałbym się dowiedzieć czy jest to twardy lakier bo planuje spróbować swoich sił z ręczną polerką
Treys Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 zastanawiam się nad niewidzialną wycieraczką ale nie wiem która wybrać ( jest może test na forum ? nie zauwazyłem w dziale testy ) widzialem na allegro kilka K2 ale jakoś nie przekonują mnie te produkty , i zastanawiam się nad RainX czy jest jakaś alternatywa lepsza/gorsza do 25 zł?
Mess Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 do 25zł może być ciężko:) RainX raczej w tym przedziale to wybór numer 1 zawsze
wojtassss Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 IronX - nie. Dziękuję Pracował ktoś z lakierami Chryslera? Dokładniej 300C?
Rekomendowane odpowiedzi