Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niebawem zechcę odkręcić ramki tablic. Kiedyś już próbowałem i... poddałem się bo wkręty były mocno zapieczone :evil:

 

Czy próbował ktoś z Was wykorzystywać do takich celów wkrętaki udarowe?

Te tańsze, np.:

http://allegro.pl/wkretak-udarowy-4-kon ... 37108.html

dają radę?

 

Nie chce za dużo wydawać na taki wkrętak bo później pewnie będzie tylko leżał i się kurzył.

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Górne pokrętło maksymalnie na +

 

A nie na - ? Przynajmniej ja tak mam i piana jest super. Nawet na forum czytałem ze na maksa na -

Opublikowano

U mnie na plus to leci taka piana jak z pianownicy karchera ;) Trzeba spróbować tak i tak i będzie wiadomo które ustawienia lepsze :)

Opublikowano

Witam jako amator ;)

Już od paru dni czytam forum ale chciałbym się dowiedzieć konkretnie przed zakupem :)

Mam BMW E36 Czerwony i wiem że zakupię glinkę VALETpro YELLOW CLAY BAR i zastanawiam się nad woskiem.

Dodo Juice Orange Crush będzie ok? Czy może FINISH KARE 2685 PINK PASTE WAX? Albo coś innego w podobnej cenie bo nie chcę na początek zabawy z detalingiem wydawać za dużo kasy ;)

 

Aha i tak dla pewności o kolejności - na początek myje samochód - później glinka (niekoniecznie musi być suchy samochód ale dobrze mieć choćby wodę w zraszaczu jakimś), i na koniec wosk na suchy samochód? A czy po glince suszyć go czymś czy czekać?

Opublikowano
Mam problem z gęstością piany.

 

pianownica PA i Karcher K5.2012

 

piana około 130ml VP neutral snow foam i około 850 ml letniej wody.

 

piana leci słaba i szybko spływa.

 

Co może być przyczyną

 

Górne pokrętło maksymalnie na +

 

Pokrętło na -

Na + dołożysz tej mieszance jeszcze więcej wody i wyjdzie Ci mleko, które momentalnie spłynie. Maksymalnie na - wtedy leci mniej wody i powstaje śmietana, która leży na aucie.

 

Dodam jeszcze, że ja np a mam bidnego karchera 2.40 wlewam 200ml piany i 800 ml wody bo inaczej mleko. Ale moja myjka to tam z wydajnością ma mało wspólnego. Spróbuj najpierw pokrętło max na - a później najwyżej zwiększ ilość piany w stosunku do wody

Opublikowano

8szymon8, Czytaj forum!! Tak po myciu glinka koniecznie na mokro czyli woda plus kilka kropli szamponu do mycia, póżniej jeszcze raz umyj auto po glinkowaniu, osusz i wtedy wosk. Pasuje jeszcze cleaner przed woskiem ale jak nie masz to wosk. DODO orange crush bedzie dobry. Typowy wosk letni, nie będzie miał mega dużej wytrzymałości, ale da ładny wygląd.

Opublikowano

Gdzie kupić dobry atomizer (dobra nazwa? chodzi mi o butelkę z psikaczem) tak żeby wytrzymał mocniejszą chemię? Wziąłem dziś atomizer po płynie do szyb, wlałem tam środek do felg i niestety przestał psikać. Zabiłem tak dwie sztuki ;/

Opublikowano

Panowie jak to jest... dajemy miedzy piaste a kolo smar miedziany :?: Rozne opinie slyszalem a jak wiadomo smar idzie w element ktory ma sie ruszac a w tym przypadku polaczenie jest stale. A moze tu o cos innego chodzi :?:

Opublikowano

Do mycia silników czy mocnych innych odszczurzaczy polecam butelki z atomizerami firmy kwazar mercury, są 0,5, 1, 1,5 i 2l chyba.

Opublikowano

Tom87 Tutaj jak mi się wydaje chodzi o to , żebyś np po zimie mógł bez problemu zdjąć koło. Znam przypadki, że nie posmarowali piasty i były problemy z wymianą kółek.

Opublikowano

Tom87 gdzieś ostatnio chyba na TvnTurbo słyszałem,żeby właśnie nie dawać tam smaru !

Tzn. na sam "pierścień" chyba można ale tej pionowej płaszczyzny tarczy hamulcowej chyba nie.

I między tarczę a piastę też nie należy smarować.

Opublikowano

Smarują towotem, a nie smarem miedzianym i w tym tkwi błąd :/

Ja zmieniam kółka w ASO i tam zawsze psikają mi smarem na śruby i piastę. Zero problemów :good:

Opublikowano

Berd, pawelpp, Podziekowal ;) Mam podobnie, samochod byl serwisowany w aso i tam tez pewnie zmieniane byly kola skoro znalazlem nawet paragony na plyn do spryzkiwaczy... Smaru miedzianego tak dopieprzone ze mozna spachelka zdejmowac :D

 

Swoop, Kiedys mialem przypadek ze mi sie zapieklo kolo ale to przeciez przy uzyciu niewielkiej sily puszcza

Opublikowano
Swoop, Kiedys mialem przypadek ze mi sie zapieklo kolo ale to przeciez przy uzyciu niewielkiej sily puszcza

 

To Ty nie widziałeś zapieczonych kół...

Opublikowano
Berd, u mnie nigdy nie smarują i nie było problemów ze zdjęciem kół :o

Bo to nie jest reguła, że jak nie posmarujesz to są problemy ze zdjęciem koła. U mnie smarują, a ja nie protestuję ;)

Opublikowano

LZ, Jak najbardziej sie zgadzam ;) No ale dobra Kolego, widze ze masz doswiadczenie w temacie wiec podpowiedz czy w tym przypadku smar miedziany pomoze? bo o to mi konkretnie chodzilo a nie o to czy widzialem zapieczone kola :good:

Opublikowano

Mam problem :( Po odebraniu moto z serwisu zastałem niestety taki widok na wydechu.

 

[20130330130922.jpg

20130330130728.jpg20130330130907.jpg

 

Blacha nierdzewka ,czym to ugryźć - AUTOSOL pomoże? Papierem 2500 ? Do perfekcji pewnie nie ma szans ale chodź trochę to ruszyć.

 

Odbierając motocykl tego nie zauważyłem tylko ok pół godziny później. Napisałem serwisantowi MMSa z zdjęciem , napisał mi ze jeśli to rzeczywiście ich wina to po świętach deklaruje się naprawić szkodę i stąd moje pytanie , próbować to robić samemu czy dać mu to do roboty .

 

Chcę być fer w stosunku do serwisu , swoją drogą mogłem dokładnie obejrzeć motor przy odbiorze.

 

Wydech jest owinięty tak jakby przynitowaną blachą , pewnie da się ją wymienić. Jak już robić jedną to i pewnie drugą też by się przydało , więc za drugą bym zapłacił ja. Orientuje się ktoś jak to może wyglądać cenowo?

Opublikowano

Tom87 poszukaj w google jeszcze..smar miedziany jest a przynajmniej powinien być odporny na temperaturę. Stosuję się go też przy zaciskach hamulcowych i na gwint szpilek kól.

Opublikowano

pawelpp, Poczytalem, rozne opinie ale zgodnie z przeznaczeniem smarow w tym miedzianych nie nalezy ich stosowac miedzy piaste a kolo ;)

Opublikowano

Ja smaruje bo np w tych BMW co jezdziłem i zmieniałem koła zawsze miałem zapieczone felgi do piasty. Niekiedy mocne kopanie z 2 nóg ledwo co pomaga. Przecież Ci koło nie odpadnie jak posmarujesz piaste i na to felge założysz, więc nie widze problemu w stosowaniu smaru miedzianego.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.