LZ Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Niebawem zechcę odkręcić ramki tablic. Kiedyś już próbowałem i... poddałem się bo wkręty były mocno zapieczone Czy próbował ktoś z Was wykorzystywać do takich celów wkrętaki udarowe? Te tańsze, np.: http://allegro.pl/wkretak-udarowy-4-kon ... 37108.html dają radę? Nie chce za dużo wydawać na taki wkrętak bo później pewnie będzie tylko leżał i się kurzył.
Salwinek91 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Górne pokrętło maksymalnie na + A nie na - ? Przynajmniej ja tak mam i piana jest super. Nawet na forum czytałem ze na maksa na -
rickson Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Heh no to albo w jedną albo w drugą ale wydaj mi się że na plus
Salwinek91 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 U mnie na plus to leci taka piana jak z pianownicy karchera Trzeba spróbować tak i tak i będzie wiadomo które ustawienia lepsze
8szymon8 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Witam jako amator Już od paru dni czytam forum ale chciałbym się dowiedzieć konkretnie przed zakupem Mam BMW E36 Czerwony i wiem że zakupię glinkę VALETpro YELLOW CLAY BAR i zastanawiam się nad woskiem. Dodo Juice Orange Crush będzie ok? Czy może FINISH KARE 2685 PINK PASTE WAX? Albo coś innego w podobnej cenie bo nie chcę na początek zabawy z detalingiem wydawać za dużo kasy Aha i tak dla pewności o kolejności - na początek myje samochód - później glinka (niekoniecznie musi być suchy samochód ale dobrze mieć choćby wodę w zraszaczu jakimś), i na koniec wosk na suchy samochód? A czy po glince suszyć go czymś czy czekać?
wojtassss Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Mam problem z gęstością piany. pianownica PA i Karcher K5.2012 piana około 130ml VP neutral snow foam i około 850 ml letniej wody. piana leci słaba i szybko spływa. Co może być przyczyną Górne pokrętło maksymalnie na + Pokrętło na - Na + dołożysz tej mieszance jeszcze więcej wody i wyjdzie Ci mleko, które momentalnie spłynie. Maksymalnie na - wtedy leci mniej wody i powstaje śmietana, która leży na aucie. Dodam jeszcze, że ja np a mam bidnego karchera 2.40 wlewam 200ml piany i 800 ml wody bo inaczej mleko. Ale moja myjka to tam z wydajnością ma mało wspólnego. Spróbuj najpierw pokrętło max na - a później najwyżej zwiększ ilość piany w stosunku do wody
bienek Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 8szymon8, Czytaj forum!! Tak po myciu glinka koniecznie na mokro czyli woda plus kilka kropli szamponu do mycia, póżniej jeszcze raz umyj auto po glinkowaniu, osusz i wtedy wosk. Pasuje jeszcze cleaner przed woskiem ale jak nie masz to wosk. DODO orange crush bedzie dobry. Typowy wosk letni, nie będzie miał mega dużej wytrzymałości, ale da ładny wygląd.
Piter Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Gdzie kupić dobry atomizer (dobra nazwa? chodzi mi o butelkę z psikaczem) tak żeby wytrzymał mocniejszą chemię? Wziąłem dziś atomizer po płynie do szyb, wlałem tam środek do felg i niestety przestał psikać. Zabiłem tak dwie sztuki ;/
Swoop Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Piter, http://showcarshine.pl/62-opakowania-i-etykiety-
tom87 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Panowie jak to jest... dajemy miedzy piaste a kolo smar miedziany Rozne opinie slyszalem a jak wiadomo smar idzie w element ktory ma sie ruszac a w tym przypadku polaczenie jest stale. A moze tu o cos innego chodzi
cptolgierd Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Do mycia silników czy mocnych innych odszczurzaczy polecam butelki z atomizerami firmy kwazar mercury, są 0,5, 1, 1,5 i 2l chyba.
Berd Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Tom87 Tutaj jak mi się wydaje chodzi o to , żebyś np po zimie mógł bez problemu zdjąć koło. Znam przypadki, że nie posmarowali piasty i były problemy z wymianą kółek.
pawelpp Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Tom87 gdzieś ostatnio chyba na TvnTurbo słyszałem,żeby właśnie nie dawać tam smaru ! Tzn. na sam "pierścień" chyba można ale tej pionowej płaszczyzny tarczy hamulcowej chyba nie. I między tarczę a piastę też nie należy smarować.
Berd Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Smarują towotem, a nie smarem miedzianym i w tym tkwi błąd Ja zmieniam kółka w ASO i tam zawsze psikają mi smarem na śruby i piastę. Zero problemów
Swoop Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Berd, u mnie nigdy nie smarują i nie było problemów ze zdjęciem kół
tom87 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Berd, pawelpp, Podziekowal Mam podobnie, samochod byl serwisowany w aso i tam tez pewnie zmieniane byly kola skoro znalazlem nawet paragony na plyn do spryzkiwaczy... Smaru miedzianego tak dopieprzone ze mozna spachelka zdejmowac Swoop, Kiedys mialem przypadek ze mi sie zapieklo kolo ale to przeciez przy uzyciu niewielkiej sily puszcza
LZ Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Swoop, Kiedys mialem przypadek ze mi sie zapieklo kolo ale to przeciez przy uzyciu niewielkiej sily puszcza To Ty nie widziałeś zapieczonych kół...
Berd Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Berd, u mnie nigdy nie smarują i nie było problemów ze zdjęciem kół Bo to nie jest reguła, że jak nie posmarujesz to są problemy ze zdjęciem koła. U mnie smarują, a ja nie protestuję
tom87 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 LZ, Jak najbardziej sie zgadzam No ale dobra Kolego, widze ze masz doswiadczenie w temacie wiec podpowiedz czy w tym przypadku smar miedziany pomoze? bo o to mi konkretnie chodzilo a nie o to czy widzialem zapieczone kola
pardi Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Mam problem Po odebraniu moto z serwisu zastałem niestety taki widok na wydechu. [ Blacha nierdzewka ,czym to ugryźć - AUTOSOL pomoże? Papierem 2500 ? Do perfekcji pewnie nie ma szans ale chodź trochę to ruszyć. Odbierając motocykl tego nie zauważyłem tylko ok pół godziny później. Napisałem serwisantowi MMSa z zdjęciem , napisał mi ze jeśli to rzeczywiście ich wina to po świętach deklaruje się naprawić szkodę i stąd moje pytanie , próbować to robić samemu czy dać mu to do roboty . Chcę być fer w stosunku do serwisu , swoją drogą mogłem dokładnie obejrzeć motor przy odbiorze. Wydech jest owinięty tak jakby przynitowaną blachą , pewnie da się ją wymienić. Jak już robić jedną to i pewnie drugą też by się przydało , więc za drugą bym zapłacił ja. Orientuje się ktoś jak to może wyglądać cenowo?
pawelpp Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Tom87 poszukaj w google jeszcze..smar miedziany jest a przynajmniej powinien być odporny na temperaturę. Stosuję się go też przy zaciskach hamulcowych i na gwint szpilek kól.
tom87 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 pawelpp, Poczytalem, rozne opinie ale zgodnie z przeznaczeniem smarow w tym miedzianych nie nalezy ich stosowac miedzy piaste a kolo
bienek Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Ja smaruje bo np w tych BMW co jezdziłem i zmieniałem koła zawsze miałem zapieczone felgi do piasty. Niekiedy mocne kopanie z 2 nóg ledwo co pomaga. Przecież Ci koło nie odpadnie jak posmarujesz piaste i na to felge założysz, więc nie widze problemu w stosowaniu smaru miedzianego.
Rekomendowane odpowiedzi