atvmmz Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2014 _jedrek_, Też tak myślałem, jeszcze tydzień temu Jednak po kilkukrotnym użyciu, uważam że dużo przyjemniej i szybciej się tym pracuje. Także bez obaw
PitBull89 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam czy moge zastosowac PB white diamond jako cleaner pod wosk petes 53 lub pb red na srebrnym aucie ??
manio49 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 PB white diamond to nie cleaner a glaze. Więc: Cleaner --> PB white diamond --> petes/nattys
porter_sc Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Panowie szybkie pytanko jak zmyje resztki wosku przygotuje samochód pod nowy jakimś cleanarem obecnie mam UC i UP to po tych 2 pastach powinno się przetrzeć jeszcze IPA żeby zmyć wypełniacze itp i teraz pytanie jak nie przejedziemy IPA i nałożymy na to wosk to rozumiem że wosk szybciej nam spłynie ? Nie powinno być odwrotnie że dłużej będzie się trzymał bo poprzednie środki już w jakimś tam stopniu przygotowały lakier pod wosk i powinny go dłużej utrzymywać itp ? Zastanawiam się czy wosk dłużej się utrzyma jak się przetrze IPA czy bez i dlaczego ;-))
szpadliszi Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 majstry, bo juz zgłupiałem od tych wszystkich poradników na yt - kiedy stosować QD? Mam akurat od SG, a na aucie FK Pink Wax 1. mycie samochodu, suszenie i wtedy detailer 2. mycie auta, na mokre QD i wtedy suszenie fluffy'm ??
luq92 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 szpadliszi, są różne szkoły. Jedni leją QD na mokry samochód żeby lepiej dało się osuszać, a inni zaraz po osuszeniu. Osobiście praktykuję tą drugą opcję. Do psikania na mokry samochód są inne środki do tego przeznaczone, co nie znaczy, że QD się nie nada.
ony Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Jest sens stosować AF Trippla potem PB BH i na to wosk FK 1000 ?
szpadliszi Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 luq92, dzieki pójde drogą - QD dla ożywienia wosku na wytarty samochód
Smirnoff07 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Witam, szukam piany aktywnej do mycia karoserii samochodowej ale w stacjonarnym sklepie mam tylko do wyboru Dimer, Tenzi Truck i pianę z firmy Moje Auto, czytałem na temat dwóch pierwszych i widzę, że forumowicze używają ich do mycia silników i maszyn. Można tymi środkami myć auto w jakimś mniejszym stężeniu? Ewentualnie co z podanych środków polecicie i w jakim stężeniu?
iljash Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Mam do was pytanie, który z tych preparatów jest wg. was lepszy do czarnego lakieru?Jeden i drugi mam zamiar używać tylko jako jeden produkt i nie mam czasu już na inne dodatkowe smarowania auta. 1. http://carok.pl/sklep/index.php?action=towar&id=561 2. http://carok.pl/sklep/towar.741.meguiar ... .311g.html Który wg. was preparat nasyci bardziej kolor i będzie robił większy wow na ulicy? Auto posiada zadbany lakier więc nie musi zakrywać rys. Czy ktoś mógłby wyrazić swoją opinię? Będę wdzięczny bo moja wiedza jest znikoma w tej dziedzinie Juz Ci odpowiedzialem chwile wczesniej to raz, a dwa wysililbys sie cokolwiek i poczytal o produktach, ktore zalinkowales, moze wtedy zrozumiesz , ze zestawienie, ktore podales jest totalnie bez sensu ( napisalem tez zreszta czemu ) Panowie szybkie pytanko jak zmyje resztki wosku przygotuje samochód pod nowy jakimś cleanarem obecnie mam UC i UP to po tych 2 pastach powinno się przetrzeć jeszcze IPA żeby zmyć wypełniacze itp i teraz pytanie jak nie przejedziemy IPA i nałożymy na to wosk to rozumiem że wosk szybciej nam spłynie ? Nie powinno być odwrotnie że dłużej będzie się trzymał bo poprzednie środki już w jakimś tam stopniu przygotowały lakier pod wosk i powinny go dłużej utrzymywać itp ? Zastanawiam się czy wosk dłużej się utrzyma jak się przetrze IPA czy bez i dlaczego ;-)) Po UC tak bo jest to pasta scierna jakby nie patrzec. Natomiast UP to politura, czyli przecierajac ja IPA calkowicie ja zdejmiesz i praca jest bez sensu. UP mozesz traktowac jako taki podklad pod wosk, ktory poprawi wyglad i zamaskuje jakies tam ryski mniejsze. Jak nie masz cleanera to machnij UC, potem UC przemywasz IPA, na to nakladasz UP i dopiero na to wosk.
Barista Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Szukam pomysłu na stolik - wózek na dwa wiadra. Idealna wysokość takiego stolika to 60 - 70 cm oraz łatwość składania i rozkładania, coby na bezdotyk śmigać bez przyczepki
timi Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 " Czy u któregoś z partnerów forum dostanę Meguiars Paint Reconditioning Cream D151 ? ktoś coś wie?czy tylko na stronie Meguiarsa dostępny?" Bańka zakupiona u mrcleaner-a Zobaczymy jakie efekty daje i jak się tym AIO Meguiarsa pracuje
porter_sc Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Mam do was pytanie, który z tych preparatów jest wg. was lepszy do czarnego lakieru?Jeden i drugi mam zamiar używać tylko jako jeden produkt i nie mam czasu już na inne dodatkowe smarowania auta. 1. http://carok.pl/sklep/index.php?action=towar&id=561 2. http://carok.pl/sklep/towar.741.meguiar ... .311g.html Który wg. was preparat nasyci bardziej kolor i będzie robił większy wow na ulicy? Auto posiada zadbany lakier więc nie musi zakrywać rys. Czy ktoś mógłby wyrazić swoją opinię? Będę wdzięczny bo moja wiedza jest znikoma w tej dziedzinie Juz Ci odpowiedzialem chwile wczesniej to raz, a dwa wysililbys sie cokolwiek i poczytal o produktach, ktore zalinkowales, moze wtedy zrozumiesz , ze zestawienie, ktore podales jest totalnie bez sensu ( napisalem tez zreszta czemu ) Panowie szybkie pytanko jak zmyje resztki wosku przygotuje samochód pod nowy jakimś cleanarem obecnie mam UC i UP to po tych 2 pastach powinno się przetrzeć jeszcze IPA żeby zmyć wypełniacze itp i teraz pytanie jak nie przejedziemy IPA i nałożymy na to wosk to rozumiem że wosk szybciej nam spłynie ? Nie powinno być odwrotnie że dłużej będzie się trzymał bo poprzednie środki już w jakimś tam stopniu przygotowały lakier pod wosk i powinny go dłużej utrzymywać itp ? Zastanawiam się czy wosk dłużej się utrzyma jak się przetrze IPA czy bez i dlaczego ;-)) Po UC tak bo jest to pasta scierna jakby nie patrzec. Natomiast UP to politura, czyli przecierajac ja IPA calkowicie ja zdejmiesz i praca jest bez sensu. UP mozesz traktowac jako taki podklad pod wosk, ktory poprawi wyglad i zamaskuje jakies tam ryski mniejsze. Jak nie masz cleanera to machnij UC, potem UC przemywasz IPA, na to nakladasz UP i dopiero na to wosk. OK Czyli UC potem IPA i UP następnie wosk ;-) czyli rozumiem że jak bym nie miał UC tylko jakiś cleaner to dlatego go się przemywa IPA bo coś tam ściera i wosk by krócej na nim leżał ;-) ? Rozumiem ze rozwiązanie UC + IPA i wosk też jest poprawne.
knzz Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Moje pierwsze Polerowanie przede mną Miałem w planach ręczne UC ale naczytałem się o ręcznym polerowaniu przy użyciu UC i mi się odechciało przypomniało mi się iż mam gdzieś schowaną polerkę orbitalną czy możecie polecić mi jakieś pady/materiał jaki na nią założyć aby sprostała polerowaniu. przy użyciu UC??
iljash Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 OK Czyli UC potem IPA i UP następnie wosk ;-) czyli rozumiem że jak bym nie miał UC tylko jakiś cleaner to dlatego go się przemywa IPA bo coś tam ściera i wosk by krócej na nim leżał ;-) ? Rozumiem ze rozwiązanie UC + IPA i wosk też jest poprawne. o kurde, a myslalem, ze to ja chaotycznie pisze Nie nie nie nie patrz: Czyli UC potem IPA i UP następnie wosk ;-) - TAK czyli rozumiem że jak bym nie miał UC tylko jakiś cleaner to dlatego go się przemywa IPA bo coś tam ściera i wosk by krócej na nim leżał ;-) - NIE UC jest pasta scierna i moze ( tak jest ) zostawiac jakies tluste skladniki wypelniajace po pracy z ta wlasnie pasta i dlatego nalezaloby to najlepiej przemyc IPA aby wyzbyc sie tego wszystkiego i miec "goły" lakier. Natomiast cleaner to jest taki jakby przygotowywacz powierzchni pod wosk. Dobrze dopasowany cleaner przedluzy zywotnosc wosku. Cleaner tak samo np usunie stara warstwe wosku ( lub jakies inne drobne zanieczyszczenia ) Wiec w teorii majac w arsenale 4 produkty ( UC , IPA, UP, wosk ) kolejnosc powinna wygladac tak: praca z UC przemyc IPA nalozyc/ rozprowadzic Cleaner nalozyc UP nalozyc Wosk majac tylko 3 produkty ( UC , IPA , wosk ) UC przemyc IPA UP wosk
striker994 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Takie dwa pytanka - Czy produkty typu Red Devil, SG New T&G, Prix nie uszkodzą mi uszczelek szyberdachu ? Są jakby materiałowe, w dotyku przypominają zamsz. - Czy po zrobieniu zaprawek w niektórych miejscach ( kupioną farbą w małym aplikatorze z pędzelkiem), będę mógł bez problemu to spolerować podczas korekty, tak aby powierzchnia była równa, bez garbu po zaprawce ? Nie powinno być problemów ? Dzięki z góry
Pit_Krk Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 ż mam gdzieś schowaną polerkę orbitalną czy możecie polecić mi jakieś pady/materiał jaki na nią założyć aby sprostała polerowaniu. przy użyciu UC?? Poczytaj forum, nie ładnie iść tak na łatwiznę.
Pogodny Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Czy przy lare epl 11 posłucham radia w garażu? Bo mając obecnie silverline to tylko mogę sobie słuchawki w uszy wsadzić
Qub@ Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Takie dwa pytanka - Czy produkty typu Red Devil, SG New T&G, Prix nie uszkodzą mi uszczelek szyberdachu ? Są jakby materiałowe, w dotyku przypominają zamsz. - Czy po zrobieniu zaprawek w niektórych miejscach ( kupioną farbą w małym aplikatorze z pędzelkiem), będę mógł bez problemu to spolerować podczas korekty, tak aby powierzchnia była równa, bez garbu po zaprawce ? Nie powinno być problemów ? Dzięki z góry ad1 Nie wiem co masz za uszczelki, jeśli rzeczywiście jest to coś ala zamsz to prixem itp. podchodziłbym ostrożnie, apc w nie za mocnym stężeniu, zachowując ostrożność, generalnie przed korektą/cleanerem bardziej skupiłbym się na porządnym wyglinowaniu niż laniu t&g po całości na dach. ad2 zaprawki nie spolerujesz do równego poziomu, jeśli odprysk jest mały zaaplikuj lakier najmniejszymn pedzelkiem jaki masz, i nic więcej z tym nie kombinuj.
Siwy Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Jak prawidlowo umiescic kobylki pod samochodem
Fiszer Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Siwy, to zalezy jakie masz kobyłki. ustawiaj pod wyznaczone miejsce albo mocowanie wachacza
Siwy Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Kobylki mam nie za specjalne - dokladnie takie A moge je podkladac pokolei - tzn. podnoszac pojedynczo kola czy nalezy podniesc caly przod lub tyl
Fiszer Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 możesz spokojnie robić podnosic po jednym kole. układaj pod mocowanie wahacza(przód) wahacza/belki (tył). będzie to najpewniejszy punkt podporu. szkoda stawiać na podłużnicy, żeby nie uszkodzić zabezpieczenia podwozia. + najlepiej mieć na kobyłkach gumowe "osłonki"
volvo69 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Witam, chciałbym abyście pomogli mi w ocenie lakieru pacjent to volvo s40 II rok 07r. Polerować czy cleaner DODO ścierny usunie delikante świrle?
Rekomendowane odpowiedzi