luke Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Mam w planach ogarnąć swoje czarne auto, które ma bardzo dużo małych odprysków na lakierze zderzaka i maski. Co proponujecie nałożyć po myciu, aby je zamaskować? Black hole? Jakiś QD? Próbowałem z woskiem Collinite 465s, ale podkreślił tylko te odpryski i wyszły w białe kropki. Nie wygląda to fajnie.
krzys_woj Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Może ktoś pomoże. Poszukuję dobrego niedrogiego blacharza lakiernikaw Krakowie. Na moim R75 nad tylnimi kołami zaczyna pojawiać się rdza. piszcie na maila jesli ktoś może pomóc.
wkr Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 luke Jeśli chcesz położyć wosk to szukaj takiego w kolorze zbliżonym do Twojego lakieru. Innym rozwiązaniem mogą być przeźroczyste woski w płynie lub powłoki.
Tomek WRO Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Panowie czy po glinkowaniu BILT HAMBER SOFT + woda - myć całe auto zanim poleci FINISH KARE 1000P ? Pozdr ony A ja od siebie napiszę, że po glinkowaniu przecieram IPA cały lakier i jadę kolejny etap pracy. W zależności od zakładanych pracy lecę z korektą lub cleanerem czy woskiem. Do poślizgu używam wody z szamponem
Bazuka Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Mam w planach ogarnąć swoje czarne auto, które ma bardzo dużo małych odprysków na lakierze zderzaka i maski. Co proponujecie nałożyć po myciu, aby je zamaskować?Black hole? Jakiś QD? Próbowałem z woskiem Collinite 465s, ale podkreślił tylko te odpryski i wyszły w białe kropki. Nie wygląda to fajnie. u mnie podobnie po prima amigo + megs 16
teel Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Panowie, pomocy! Niestety, po jakimś średnio fachowym polerowaniu mam mnóstwo kolistych smug na lakierze (próbowałem zmyć czym tam się dało- zero efektu). Może ktoś ma pomysł jak je na stałe usunąć? Chciałbym, aby obyło się bez kolejnego polerowania.. Może znacie jakieś sposoby na ręczne usunięcie tego problemu?
Pit_Krk Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Panowie, pomocy! Niestety, po jakimś średnio fachowym polerowaniu mam mnóstwo kolistych smug na lakierze (próbowałem zmyć czym tam się dało- zero efektu). Może ktoś ma pomysł jak je na stałe usunąć? Chciałbym, aby obyło się bez kolejnego polerowania.. Może znacie jakieś sposoby na ręczne usunięcie tego problemu? Polecam www. kosmetykaaut.pl
kloppo Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 teel, Wedlug mnie to moze IPA a jesli nie to chyba ponowna polerka
Pit_Krk Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 teel, Wedlug mnie to moze IPA a jesli nie to chyba ponowna polerka Co chcesz zmyć IPĄ? Hologramy czy swirle? Widzę kloppo, że znowu zaczynasz spamowanie pisząc takie głupoty.
teel Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Panowie, pomocy! Niestety, po jakimś średnio fachowym polerowaniu mam mnóstwo kolistych smug na lakierze (próbowałem zmyć czym tam się dało- zero efektu). Może ktoś ma pomysł jak je na stałe usunąć? Chciałbym, aby obyło się bez kolejnego polerowania.. Może znacie jakieś sposoby na ręczne usunięcie tego problemu? Polecam www. kosmetykaaut.pl Nie ma to jak pomocna rada.
g.pajak Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Polecam www. kosmetykaaut.pl również polecam Chyba szkoda by było forum przepisywać na nowo
Pit_Krk Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Panowie, pomocy! Niestety, po jakimś średnio fachowym polerowaniu mam mnóstwo kolistych smug na lakierze (próbowałem zmyć czym tam się dało- zero efektu). Może ktoś ma pomysł jak je na stałe usunąć? Chciałbym, aby obyło się bez kolejnego polerowania.. Może znacie jakieś sposoby na ręczne usunięcie tego problemu? Polecam www. kosmetykaaut.pl Nie ma to jak pomocna rada. Na forum jesteś 30 minut. Troszeczkę chęci i znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Jest masa tematów dotycząca tego zagadnienia. No ale cóż, lenistwo górą.
kloppo Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Pit_Krk, Zle zrozumialem. Myslalem ze smugi pozostaly po jakiejs pascie czy cos. Takie mniejsze ryski poradzil sobie srodek ktory dzisiaj uzylem w tescie
teel Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Myślałem, że, kierując się ideą wynikającą z nazwy tematu "krótkie pytanie- krótka odpowiedź", ktoś, kto jest na tym forum oblatany powie gdzie mniej więcej tego szukać, bo jak narazie w tym gąszczu tematów ciężko jest mi się odnaleźć.
Pit_Krk Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 jak narazie w tym gąszczu tematów ciężko jest mi się odnaleźć. Każdy kiedyś zaczynał przygodę na forum. Większość jednak chociaż próbuje znaleźć informacje przeglądając i czytając odpowiednie działy, a nie po kilku minutach idąc na łatwiznę zadawać pytania, na które są dziesiątki jak nie setki stron odpowiedzi.
Eidos71 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 teel - wrzuć zdjęcie obrazujące, jakiego typu są to smugi. Jeżeli są to typowe, płytkie świrle/hologramy po złym wykończeniu, wystarczyć powinien MEGUIARS SWIRLX, do tego żółty pad 3M i maszynka (ewentualnie, jeżeli nie dysponujesz maszynką, potrzebne będzie trochę siły w ręku, oraz pad Tricolor). Jednak doradzić cokolwiek można będzie dopiero, gdy pokażesz fotkę tych "smug".
teel Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 jak narazie w tym gąszczu tematów ciężko jest mi się odnaleźć. Każdy kiedyś zaczynał przygodę na forum. Większość jednak chociaż próbuje znaleźć informacje przeglądając i czytając odpowiednie działy, a nie po kilku minutach idąc na łatwiznę zadawać pytania, na które są dziesiątki jak nie setki stron odpowiedzi. Zatem ja, po prawie 30 (według Ciebie- kilku) minutach szukania, pomyślałem- "Szybka odpowiedź? Napiszę. Ktoś mi da znać gdzie tego w ogóle szukać, prędzej coś znajdę". No ale niestety, ktoś musiał wyskoczyć ze swoim pseudo ironicznie śmiesznym komentarzem zamiast choć odrobinę pomóc. Reasumując- dziękuję za, jak to przystało na fora internetowe, szybką pomoc w odnalezieniu poszukiwanego tematu i kończę tą dyskusję. Szkoda czasu. Eidos71 - jutro ogarnę zdjęcie jeśli będą odpowiednie warunki, ale aż wstyd pokazywać taki lakier.. ;d
kapselo2 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Pany, ma ktoś pustą butelkę po menzernie 250ml? chciałbym wiedzieć ile waży, byłbym wdzięczny za sprawdzenie
czarekn Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Cześć! Wczoraj otrzymałem moje pierwsze w życiu zamówienie kosmetyków i powiem Wam szczerze, że jestem rozczarowany, w którym znajdowało się mniej więcej: APC Red Devil, SG New T&G, SG Iron Off, Natural Look, 303 Aerospace, Fluffy, aplikatory itp. No i właśnie wracam z mojego "testu". Mam dosyć zapuszczone 18" felgi. Spryskałem Red Devilem 1:10, pędzelek i co? Sam brud jako tako schodzi, ale na ramionach trzyma się jak zabity, jest to zwyczajny brud, który na powierzchni felgi schodzi palcem, a na ramionach (są wybite parametry) nie chce iść. Całe felga jest pokryta kropkami asfaltu i smoły, spsikałem New T&G na suchą felgę i po jakimś czasie z tych kropek zaczął lecieć brud i to wszystko, drapanie, pędzelkowanie, nic nie pomogło, jak były kropki tak są. Potem spryskałem Iron Off, coś tam krwawiło i to wszystko. Kurde, felgi wyglądają tak samo jak przed "czyszczeniem", wydałem trochę kasy na to i co? No właśnie nie dało to żadnego efektu. I teraz pytania! Czy nie potrafię się kosmetykami obsługiwać? Czy New T&G jest zbyt słaby na kropkę smoły? Czy T&G jest zbyt słaby na klej po odważnikach? Czy po prostu miałem zbyt wielkie oczekiwania, bo myślałem, że wystarczy spryskać, spłukać i czyste?
radekn Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Witajcie, miałem dziś niemiłą przygodę (wymuczenie) czego konsekwencją jest to: w sumie tragedii nie ma, bo mogło być gorzej. Czy dam rade zredukować te "rysy" na tyle, by nie trzeba było malować całego zderzaka? Mam w swoich zbiorach m.in. resztki UC oraz całe opakowanie SCHOLL A15+. Do tego maszynę polerską.
Borek Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2014 radekn, jako motywację do działania wstawię Ci tu zdjęcia mojej obcierki, która wyglądała równie źle, a wyszła... https://imageshack.com/i/nmimg3703xbj https://imageshack.com/i/ghimg3707kj https://imageshack.com/i/7gimg3711gsj https://imageshack.com/i/41img3713ej
ony Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Panowie czy po glinkowaniu BILT HAMBER SOFT + woda - myć całe auto zanim poleci FINISH KARE 1000P ? Pozdr ony A ja od siebie napiszę, że po glinkowaniu przecieram IPA cały lakier i jadę kolejny etap pracy. W zależności od zakładanych pracy lecę z korektą lub cleanerem czy woskiem. Do poślizgu używam wody z szamponem Dobry pomysł, też tak zrobię zamiast myć użyję IPA z wodą DEMI 1:1 Spryskać i przelecieć MF ? Dzięki O.
soll Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Myślę jednak że lepszym rozwiązaniem jest umycie po glinkowaniu, jakoś średnio mi się widzi tylko przemywanie IPA po glince. Ale co kto woli
bienek Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2014 czarekn, chyba miałeś za duże oczekiwania sądząc, że spryskasz, spłuczesz i felgi nowe. Na starych szczurach trzeba spędzić sporo czasu i powtarzać procesy mycia kilkukrotnie żeby osiągnąć idealny rezultat. Najwięcej musisz używać TG i Iron Off, bo te preparaty usuwają najmocniejsze zabrudzenia i nimi najwięcej się pracuje, APC nada się do mycia jak już felgi doczyścisz idealnie i zabepieczysz sealantem, czy woskiem.
Yahoon Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Czy Plak Wosk na Morko można używać jako QD? Pytam, bo kiedyś go dostałem i szkoda wyrzucić, a obawiam się, żeby nie zjadł mi wosku (konkretnie chodzi o DG #111)
Rekomendowane odpowiedzi