impex Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 Moze sprobuj aluxem 1:1 i szczoteczka do zebow?
mkbewe Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 szczoteczka do zebow? dobry pomysł, nie pomyślałem heh
Andre12 Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 Sonax wosk na morko atomizer 500 ml Dobry taki wosk dla totalnego laika ?
pawelpp Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 Ja myślałem, że zakazajowi chodzi o tą białą krechę pod jego kolanami. A to o spękania chodzi,hmm. Teraz dopiero powiększylem zdjęcie a to jest łączenie. Sorry ale na 10" siedzę.
zakazaj Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 wiec czeka mnie wizyta u lakiernika DZIEKI ZA POMOC
dzinkins Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 zalozenie nowego tematu na tym forum graniczy z cudem więc napisze tutaj: nie mogę sobie poradzić z domyciem felg: Obrazek Obrazek tenzi alux rozcieńczony 1:5 i pędzel nie bardzo sobie z tym radzą na smołę to mac 124 polecę ale z tymi zakamarkami nie daje sobie rady może jakaś twardsza szczotka ???? Ironem było to potraktowane?
Pavlik Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 Sonax wosk na morko atomizer 500 ml Dobry taki wosk dla totalnego laika ? Daje radę i nawet się trzyma, na szybko fajna sprawa.
mkbewe Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 Ironem było to potraktowane? PRIX'em poleciałem kilka razy a do tego ALUX, szczoteczka do zębów i na koniec mac 124 no i to co mi się udało zdziałać: szału nie ma ale jest dobrze w porównaniu z tym co było. Wywalę jeszcze stare ciężarki, pozostałości kleju i zawiozę do wyważenia
bienek Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 Mogłbyś to doczyścić idealnie, jeszcze troche popracować z prixem i ten czarny brud by zlazł.
mkbewe Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 Mogłbyś to doczyścić idealnie, jeszcze troche popracować z prixem i ten czarny brud by zlazł. przemyślę ale to już nie dzisiaj bo mnie ręce bolą od tej szczoteczki, i chyba będę musiał kupić jakąś z twardszym włosiem bo tą średnio idzie a jeszcze 2 felgi nie ruszone mam
bienek Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 Akurat kształt tych rowków pozwala na to żeby je zalać prixem i zostawić na dłużej. Wtedy jakas szczoteczka z twardszym wlosiem i bedzie fabryka
balcerek Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 Czy na zabezpieczone felgi Finish Kare FK 1000p warto dać jeszcze CAR PRO RELOAD czy on nie osłabi FK ?
PITERd Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 Reolad to Quik Detailer - wiec nie osłabi wosku. Sam reolad nada fajny poślizg, przez co będzie można łatwiej domyć felgę.
bmwsrc Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 Cześć, Od kilku lat używam myjki B&D PW1400TDK z 5-metrowym wężem... Czy przedłużenie tego węża ma jakiś wpływ na końcowe ciśnienie? Używam pianownicy i zastanawiam się czy będzie działać prawidłowo. Mam w planach dorobić 3-4 metry. Czy ktoś już przerabiał taki temat? Pozdr Łukasz
Kama Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 Czy ktoś już przerabiał taki temat? Ja mam 18 metrów na myjce Parkside Nie widzę zmian
booohal Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 bmwsrc, Mam PW1700 i łącznie 13 czy tam 15m węża i nie zauważyłem różnicy na ciśnieniu.
mohseth Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2014 Mogę sobie pozwolić tylko na jedną polerkę. Wybrać orbitalną Vandera czy rotację K2 Pro?
kupusso Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2014 bmwsrc Mam B&D 1400 i wąż 10m też nie zauważyłem różnicy.
Tomek WRO Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2014 Czy jeśli Nielsen Brillance nałożę na gumowe dywaniki to będą śliskie? Myślę o NB bo jest dość wodnisty co pozwoli lepiej i dokładniej nanieść go w kratki. KNMPC nie do końca sprawdza się na gumie.
Pimps Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2014 Potrzebuję porady od Was - czy po pracy z Scholl S17+ lepiej wymyć całe auto i potem przejechać ipą? czy może od razu przejechać ipą lub CP Eraser?
daniel87 Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2014 Tomek WRO, pomyśl nad 303 AEROSPACE PROTECTANT
Altay Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2014 Pimps, ja przecieram panel zawsze po skończonej robocie, mycie zostawia się na koniec.
Mati-Gdynia Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2014 Witam. Jak przywrócić zmatowiały lakier do pierwotnego stanu ? ( zdjęcia poniżej ) Próbowałem już polerki ręcznej, i automatycznej Meg’s ultimate compound, papieru ściernego 2000 wodnego na mokro, past lekkościernych, K2 tempo itp. Wszystko oczywiście po dokładnym myciu i glinkowaniu. Niestety nic nie dało dobrego efektu. zdjęcie 1 zdjęcie 2 Z góry dziękuję za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi