Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No a jakie inne doświadczenie można mieć? Jeden jest delikatnie scierny drugi nie i tyle.. Ta ścierność jest minimalna i tylko najdelikatniejsze ryski można usunąć, ale i tak bym wolał LP niż LPL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z jaką ilością wody rozrabia się IPA

http://showcarshine.pl/przygotowanie-po ... zerem.html - tu jest ze 1:1, a tu

http://www.pielegnowacauto.pl/IPA-alkoh ... ylowy.html - że 20-30% wody dolać ?

 

Wyciągnąć saldo i lać gdzieś 40% wody :|

 

Im mniej wody, tym szybciej/sprawniej/ odtłuścisz powierzchnię po pastach, tu się nie ma co szczypać i z aptekarską dokładnością odmierzać, ja zawsze większe pół leje ipy, mniejsze pół wody i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dasz w spryskiwacz i zawieje wiatr to się przekonasz dlaczego nie polecają rozpylania
aż takie silne to dziadostwo heh

ok czyli lepiej poświęcić więcej czasu z pędzelkiem w dłoni :) i potem od razu spłukać.

Dla bezpieczeństwa rozrobię go max jak zalecają. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w Polsce jest jakaś firma, które zajmuje się pasami bezpieczeństwa?

Chodzi o przesłanie im zniszczonego oryginału (zdemontowana taśma z klamerkami, bez mechaniki) i wymianę samej taśmy.

 

Nikt Ci tego nie wymieni, patrz: nie weźmie odpowiedzialności w sytuacji wypadku. Tylko wymiana na oryginał w ASO kompletu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie myślałem, że może jakiś tapicer wymieni. Mam wrażenie, że w temacie pasów panuje jakiś ogólny popłoch bo w czym problem żeby porządnie zszyć jak oryginał?

 

Za granicą to robią:

 

http://www.seatbeltservice.co.uk/index.htm

http://www.quickfitsbs.com/index.php

 

Tylko ceny z kosmosu po przeliczeniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan Miyagi, Na forum SC, jest gość co oferuje "odnowienie" pasów. Można wybrać kolor materiału, nitki. Wstawiał zdjęcia "prac" i ładnie to wyglądało. Spróbuję odszukać ogłoszenie. ;)

 

EDIT:

 

Znalazłem:

W porozumieniu z adminem i za jego zgodą, oferuję usługę modyfikację pasów bezpieczeństwa polegającą na wymianie pasa ori czarnego na pas w innym kolorze.

Pasy są wykonane z tego samego materiału co używane w przemyśle motoryzacyjnym i posiadają te same parametry wytrzymałościowe oraz wymiary: szerokość/grubość. Do pasów jest oczywiście dobrana odpowiednia nić do zaszycia fabrycznych klamer przykręcanych do podłogi. 'Niteczka' ma 1mm grubości i jest to splot produkowany z tego samego materiału co pas czyli o tej samej wytrzymałości. Nie ma możliwości na szycie ręczne czy nawet używając przeciętnej maszyny do szycia. Tak więc całość to nie jest homemade tylko profesjonalny i bezpieczny towar.

 

Wszystkie dostępne kolory pasów:

 

- fioletowy

- niebieski

- zielony (limonka)

- żółty

- pomarańczowy

- różowy

- czerwony

- grafit (srebrzysto'szary)

- brąz

- beż

 

Kolory są intensywne i występują w podstawowym odcieniu tzn niebieski to nie błękit itd.

Pomarańcz jest w dwóch wersjach: jaskrawa oraz ciemna z czarnymi brzegami na całej długości pasa.

Jest też kolor czarny, gdyby ktoś chciał 'zregenerować' fabryczne.

 

Pasy składam na fabrycznych mechanizmach, które dostarcza mi klient. Nie jest istotne czy są to pasy z cc/sc. Kpl 4szt pasów fabrycznej długości to 150zł. Jeśli jest chęć dorobienia środkowego z tyłu to koszt rośnie o 30zł.

Podana cena nie obejmuje dostarczenia do mnie kpl pasów fabrycznych niezbędnych do przeróbki ani też wysyłki gotowego towaru do klienta!

 

Czas oczekiwania do 14dni roboczych od dnia dostarczenia do mnie pasów oryginalnych.

 

Wszelkie pytania proszę kierować wyłącznie na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie myślałem, że może jakiś tapicer wymieni. Mam wrażenie, że w temacie pasów panuje jakiś ogólny popłoch bo w czym problem żeby porządnie zszyć jak oryginał?

 

Za granicą to robią:

 

http://www.seatbeltservice.co.uk/index.htm

http://www.quickfitsbs.com/index.php

 

Tylko ceny z kosmosu po przeliczeniu :)

 

Nie popłoch, ani brak umiejętności wykonania, tylko rygorystyczne certyfikaty bezpieczeństwa.

Ja chciałem w nowym markowym foteliku dziecięcym wymienić pasy na dłuższe - u producenta. Powiedzieli mi wprost pasów bezpieczeństwa nikt nie wymieni, nikt na siebie nie weźmie odpowiedzialności w sytuacji gdyby coś się stało, to samo z pasami bezpieczeństwa w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o pasy to ja swego czasu w moim byłym golfie wymieniałem taśmy, Auto miało swoje lata więc wymiana taśmy była banalna(nie wiem jak teraz w nowszych modelach ale raczej za wiele się nie zmieniło) a gdzie trzeba było szyć to zaniosłem do szewca który mi to bardzo solidni i ładnie zszył za śmieszne grosze :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotr13,

Ja też poproszę jeśli można :|

 

To może napiszę to co do Piotra:

"Dzięki wielkie za namiary

 

Niestety przy pierwszej próbie kontaktu kolega z forum Fiata zwęszył okazję i podniósł cenę o 200 zł. Uwielbiam takich ludzi Rozumiem, że jakbym powiedział, że jeżdżę trabantem to by mi cenę obniżył"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.