atvmmz Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Zamiast carbona proponuje kupić maszynę i
sir.miczu Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 napisałem , że bez korekty lakieru wiec rozumiem ze nie ma sensu w inwestowanie w np zymol'a
bienek Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Jak dla mnie zymol jest wart posiadania ze względu na same doznania z obcowania z nim czyli mowie o zapachu/ nakładaniu/ docieraniu itd. wiadomo, że bez korekty nie ma co oczekiwać mega WOW ale sam wosk jest fajniejszy niż coli... Jak dasz pod spod HDC to coś tam wypełni i będzie znośnie. Wszyscy tylko o tym coli... ehhh. Po coli sie w głowie .....
atvmmz Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Wszystko zależy jakie masz plany na przyszłość... Pucha Zymola starczy na długo więc sens jest. Z tym, że ja wolałbym na początku zainwestować w maszynę i doprowadzić lakier do porządku.
Moderator Domel Opublikowano 2 Lutego 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Znacie jakis MOOCNY klej specjalnie TYLKO do gumy i plastiku ? Bede kombinowal troche przerobic rynienke w podszybiu i chce wiedziec czy jest jakis mocny klej co zlapie dentke z tym plastikiem ...
sir.miczu Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Jak dla mnie zymol jest wart posiadania ze względu na same doznania z obcowania z nim czyli mowie o zapachu/ nakładaniu/ docieraniu itd. wiadomo, że bez korekty nie ma co oczekiwać mega WOW ale sam wosk jest fajniejszy niż coli... Jak dasz pod spod HDC to coś tam wypełni i będzie znośnie. Wszyscy tylko o tym coli... ehhh po prostu nie planuje przynajmniej na razie zakupu maszyny i robienia samemu korekty lakieru, kompletuje sobie powoli poszczególne elementy i przyszedł czas na wosk, myślałem własnie o HDC +carbon. ale dzięki za info o taka odp mi chodzilo:)
ktm950 Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Panowie, co najdłużej wytrzyma na uszczelka drzwiowych? Dionysus spływa z deszczem i zostawia brzydkie zacieki na lakierze.
tomasns Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Próbuj cos dedykowanego do gumy nie do plastiku powinno być lepiej.
ktm950 Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 tomasns, w sumie masz rację, nie pomyślałem o tym Jesteś w stanie polecić coś trwałego?
tomasns Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Chodzi Ci tylko o zabezpieczenie ich czy cos bardziej pokroju dressingu? Pamiętaj też o tym ze przed nakładaniem czegokolwiek na te uszczelki pasuje je dobrze wymyc APC. Inaczej każdy dressing będzie splywal z wszystkiego na co go nałożysz
cichy_ Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Panowie, co najdłużej wytrzyma na uszczelka drzwiowych? Dionysus spływa z deszczem i zostawia brzydkie zacieki na lakierze. Jeśli chodzi o zabezpieczenie, to u mnie najlepiej sprawdza się wazelina techniczna, smaruję jesienią i do wiosny spokój, nigdy nie mam problemu z dostaniem się do auta, a i guma po aplikacji nie płowieje i jest bardzo elastyczna.
ktm950 Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 tomasns, bardziej chodzi mi o to by je przyciemnić, więc chodzi o dressing. Są mocno wyblakłe i mocno to razi. Próbowałem Dionysusem, ale niestety spływał i zostawiał brzydkie plamy na lakierze. Oczywiście zawsze przed nakładaniem pędzelkuję uszczelki dokładnie APC. Spróbuję jeszcze nasmarować je jakimś dressingiem do opon, lub polytrolem i zobaczę co z tego wydzie W ostateczności szarpnę się na Gyeon Trima
kupusso Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 sir.miczu, Zainwestuj w HDC + jakiś wosk Zymola, bo może się okazać, że efekty po tym zestawie są dla Ciebie w zupełności wystarczające. Jeśli będzie brakować to wtedy maszyna. Moi znajomi też chcieli korekty do momentu jak zobaczyli działanie AIO. Stwierdzili, że jest mega kozak po SRP, Cherry Glaze, Tripple etc i im to w zupełności wystarcza. Myją jak wcześniej i namiętnie smarują
tomasns Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Spróbuję jeszcze nasmarować je jakimś dressingiem do opon może to być dobry pomysł . tylko myślę że trzeba później porządnie fibra przetrzeć żeby zrobiła się satyna
stachoolek Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Panowie, mam problem z polerką megsa g220. Jak chodzi na sucho jest wszystko ok - wykonuje ruchy zarówno orbitalne jak i obraca się talerz. Natomiast jak jest jakiś opór - przykładam polerkę do auta, albo przykładam rękę do pada - to wtedy polerka wykonuje tylko ruchy orbitalne, natomiast talerz się nie obraca. Podejrzewam, że pewnie szczotki są do wymiany. Czy wiecie gdzie to można zrobić w Warszawie i jaki jest koszt takiej operacji?
sir.miczu Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 sir.miczu, Zainwestuj w HDC + jakiś wosk Zymola, bo może się okazać, że efekty po tym zestawie są dla Ciebie w zupełności wystarczające. Jeśli będzie brakować to wtedy maszyna. Moi znajomi też chcieli korekty do momentu jak zobaczyli działanie AIO. Stwierdzili, że jest mega kozak po SRP, Cherry Glaze, Tripple etc i im to w zupełności wystarcza. Myją jak wcześniej i namiętnie smarują i też tak uczynie dzieki za opinie, wiem wiecej
kubik Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Panowie, mam problem z polerką megsa G220. Jak chodzi na sucho jest wszystko ok - wykonuje ruchy zarówno orbitalne jak i obraca się talerz. Natomiast jak jest jakiś opór - przykładam polerkę do auta, albo przykładam rękę do pada - to wtedy polerka wykonuje tylko ruchy orbitalne, natomiast talerz się nie obraca. Podejrzewam, że pewnie szczotki są do wymiany. Czy wiecie gdzie to można zrobić w Warszawie i jaki jest koszt takiej operacji? Wszystko jest ok,niestety tak działają DA,namaluj kreskę na talerzy,żeby kontrolować,kiedy talerz się zatrzymuje
kerad Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 bardziej chodzi mi o to by je przyciemnić, więc chodzi o dressing. Są mocno wyblakłe i mocno to razi. Próbowałem Dionysusem, ale niestety spływał i zostawiał brzydkie plamy na lakierze. Ja smaruje nie rozcieńczonym Perlem, oczywiście po wcześniejszym wyczyszczeniu APC i fajnie leży
maj0nez Opublikowano 3 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2014 Warto kupić całą puszkę?? http://allegro.pl/autosol-metal-polish-puszka-750ml-polerowanie-fv-i3902356061.html Posiadam Mothersa autosol jeszcze nie używałem to jest to samo?
Moderator Domel Opublikowano 3 Lutego 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2014 Warto kupić całą puszkę?? http://allegro.pl/autosol-metal-polish-puszka-750ml-polerowanie-fv-i3902356061.html Posiadam Mothersa autosol jeszcze nie używałem to jest to samo? co ty chcesz pociagi polerowac ? styknie ci tubka mala ...
maj0nez Opublikowano 3 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2014 Warto kupić całą puszkę?? http://allegro.pl/autosol-metal-polish-puszka-750ml-polerowanie-fv-i3902356061.html Posiadam Mothersa autosol jeszcze nie używałem to jest to samo? co ty chcesz pociagi polerowac ? styknie ci tubka mala ... ok a te dwie pasty Mothers i Autosol to dwie inne czy to samo?
Mnichu Opublikowano 3 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2014 Mothers jest delikatniejszy od Autosola. Duża pucha napewno wychodzi lepiej cenowo od małej tubki.
atvmmz Opublikowano 3 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2014 Mothers jest delikatniejszy od Autosola. Duża pucha napewno wychodzi lepiej cenowo od małej tubki. Nie zgodzę się z tym, a używam jednego i drugiego. Moim zdaniem Mothers dużo lepiej zbiera i zostawia lepsze wykończenie. Nawet niejednokrotnie słyszałem, że Autosol zostawia po sobie mały bałagan. A moim zdaniem najlepsze efekty daje połączenie Dursol(mocniejsza wersja Autosol) + Mothers.
maj0nez Opublikowano 3 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2014 Dziękuje za podpowiedzi bo nie wiedziałem co dokupić do Mothersa
Rekomendowane odpowiedzi