Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest ten dimer tak ?

 

pic_Plyn-DIMER-firmy-atas-idealny-do-mycia-samochod%C3%B3w-ciezarowych-plandek-silnik%C3%B3w-zbiornik%C3%B3w_724627_large.jpg

 

Piaskowałem jedynie śruby i nakrętki aby można było łatwo rozkręcić go w trakcie remontu.

 

Piaskowanie na tym etapie odpada. Piaskowanie wymagało by fosforowania żelazowego albo chociaż nałożenia podkładu epoksydowego przed przystąpieniem do prac remontowych. W przeciwnym wypadku żeliwo po 24 godzinach pokryło by się nalotem rdzy. A nie chce dwa razy inwestować w piaskowanie a potem lakierowanie. Wiadomo że w trakcie remontu wiele rzeczy może się zdarzyć. Dlatego zdecydowałem się na metodę chemiczną. A piaskowanie na sam koniec jak już będzie poskładany i będzie miał przejechane z 20 motogodzin aby mieć pewność że nie ma wycieków.

 

Zrobię tym dimerem raz jeszcze i zobaczymy czy to coś dało.

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Panowie powiedzcie mi, czy da rade całkowicie usunąć odcięcie lakieru we wnęce drzwi? Miałem prawy błotnik z tyłu malowany i jest odcięcie widoczne, które mnie irytuje ;)

Papierami, czy samą pastą da radę to zlikwidować?

 

 

Zdecydowanie będziesz musiał popracować papierami, a dla pasty i maszyny zostawić wykończenie tych prac.

 

Najwygodniej pracuje się w takich miejscach koreczkami szlifierskimi i papierem w płatkach.

 

Niestety, praca dość trudna, jest duże ryzyko przecięcia lakieru (odcięcie zwykle nie jest na płaskiej powierzchni, a na przetłoczeniu).

 

Tutaj dokładnie to jest

xRVERERl.jpg

W sumie to kto inny by pewnie nie zwrócił na to uwagi, ale ja jestem pedantem...

 

Papier wodny 2000 brać, czy 2500?

Opublikowano
Panowie powiedzcie mi, czy da rade całkowicie usunąć odcięcie lakieru we wnęce drzwi? Miałem prawy błotnik z tyłu malowany i jest odcięcie widoczne, które mnie irytuje ;)

Papierami, czy samą pastą da radę to zlikwidować?

 

 

Zdecydowanie będziesz musiał popracować papierami, a dla pasty i maszyny zostawić wykończenie tych prac.

 

Najwygodniej pracuje się w takich miejscach koreczkami szlifierskimi i papierem w płatkach.

 

Niestety, praca dość trudna, jest duże ryzyko przecięcia lakieru (odcięcie zwykle nie jest na płaskiej powierzchni, a na przetłoczeniu).

 

Tutaj dokładnie to jest

Obrazek

W sumie to kto inny by pewnie nie zwrócił na to uwagi, ale ja jestem pedantem...

 

Papier wodny 2000 brać, czy 2500?

 

Rozumiem że za pierwszym przetłoczeniem licząc od zewnątrz ?

 

Robiłbym 2000-2500-3000.

  • Dystrybutor
Opublikowano
Panowie powiedzcie mi, czy da rade całkowicie usunąć odcięcie lakieru we wnęce drzwi? Miałem prawy błotnik z tyłu malowany i jest odcięcie widoczne, które mnie irytuje ;)

Papierami, czy samą pastą da radę to zlikwidować?

 

 

Zdecydowanie będziesz musiał popracować papierami, a dla pasty i maszyny zostawić wykończenie tych prac.

 

Najwygodniej pracuje się w takich miejscach koreczkami szlifierskimi i papierem w płatkach.

 

Niestety, praca dość trudna, jest duże ryzyko przecięcia lakieru (odcięcie zwykle nie jest na płaskiej powierzchni, a na przetłoczeniu).

 

Tutaj dokładnie to jest

Obrazek

W sumie to kto inny by pewnie nie zwrócił na to uwagi, ale ja jestem pedantem...

 

Papier wodny 2000 brać, czy 2500?

 

Trzeba przemyśleć czy warto to ruszać (chyba, że masz duże doświadczenie w matowaniu). We wnękach jest dużo przetłoczeń, przez które trudno będzie wyciągnąć zmatowienie po papierze. A po drugie trzeba zacząć od zmierzenia grubości lakieru ponieważ producenci samochodów baaaaardzo oszczędzają podczas lakierowania wnęk i często są bardzo ubogo polakierowane i łatwo jest się przebić.

Opublikowano

Pany takie pytanie, czy wam tez tak ciężko dociera się Sonax PNS ? Ile to ma leżeć na lakierze ? nałożyłem dzisiaj, poczekał 5 min i do ścierania się zabrałem, i co ? masakra z dotarciem tego mikrofibra tak się "kleiła" lakieru ;/

  • Moderator
Opublikowano

wega67, ja czekalem duzo mniej, moze ze 2 minuty i nie bylo problemu.

Opublikowano

Ja kiedyś z przyzwyczajenia całe auto i dopiero potem polerowanie.Problemów większych nie było,choć fakt metoda,element,kolejny,polerowanie pierwszego- najlepsza 8-)

Opublikowano

Z moich informacji wynika, że recepturę miała przejąć pewna marka z EU, ale nic z tego nie wyszło.

A dlaczego? Ciężko jednoznacznie stwierdzić.

Szkoda, bo w ostatnim czasie bycia na rynku produkt stał się bardzo popularny.

Opublikowano

Pan Miyagi, właśnie się powoli za takim czymś rozglądam, fajnie jakby coś takiego w przystępnej cenie można było w PL kupic.

Opublikowano

Ja również szukam. Niestety duży "łapacz liści" z funckją dmuchania z allegro nie nadaje się kompletnie.

Jest coś firmy Kuryakin czy jakoś tak ale cena odstrasza (ponad 300 zł).

Pojawiły się tez odkurzacze z funkcją dmuchania ale nie wiadomo jaką to ma siłę, jak pytałem sprzedawcę to coś bełkotał więc szkoda kasy.

 

Zakładam więc, że dedykowany produkt od CG robi robotę. Kwestia dostępności w PL.

Opublikowano

Makita UB1101 to to samo z tym, że troszkę droższe. I robi robotę :)

Ewentualnie Maktec MT401, taka Makita w wersji amatorskiej.

No i jeszcze jest Verto 52G505 ;)

  • Administrator
Opublikowano

Ciężko powiedzieć, nikt jeszcze na forum chyba nie używał tych kosmetyków, więc ciężko będzie o porade.

Opublikowano

rustin, o coli jest chyba najwiecej tematów i postów na tym forum! Tak ciężko użyć szukajki? Zmyj IPĄ i kładź na to coli.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.