Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

mam pytnko o Ultra Deep Shine - to jest coś w stylu politury czy bardziiej AIO ? generalnie planuje troche odświeżyć służbowe auto, na lakier poszedł SwirlX bo było sporo mikro rysek, i teraz pasowałoby położyć coś co wyciągnie głębie i podkręci połysk przy okazji żeby nie zjechało to po pierwszym myciu. I tak sie zastanawiam czy dać UDS bo akurat mam co nie co w butelce czy zakupić jakąś politure np Megsa clear Coat Safe polishing. Co radzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest jakiś środek który sprawia, że lakier połysk będzie przypominał mat?

albo ewentualnie bezbarwna matowa folia?

Scholl S0 :-]

 

a może ktoś poleci jeszcze coś innego może delikatniejszego, i nie musi być mat wystarczył by taki satynowy, chyba na kolorze białym będzie to łatwiej osiągnąć jak na ciemnych?

 

może ktoś stosował taki żel;

 

http://www.klakiernik.pl/Zel_Matujacy_S ... g-557.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytnko o Ultra Deep Shine - to jest coś w stylu politury czy bardziiej AIO ? generalnie planuje troche odświeżyć służbowe auto, na lakier poszedł SwirlX bo było sporo mikro rysek, i teraz pasowałoby położyć coś co wyciągnie głębie i podkręci połysk przy okazji żeby nie zjechało to po pierwszym myciu. I tak sie zastanawiam czy dać UDS bo akurat mam co nie co w butelce czy zakupić jakąś politure np Megsa clear Coat Safe polishing. Co radzicie ?

Nie licz na to że UDS po konkretnym myciu będzie działał . Najlepiej zabezpiecz to jakimś woskiem to będziesz miał pewność że po pierwszym myciu nie zejdzie . Ja dzisiaj nakładałem UDC ale do niego nałożyłem HD wax .

Też trzeba mieć na uwadze że AIO nie do końca są trwałe .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leciałem ostatnio mojego Forda PF2500 i Achillesem. Nalożylem FK1000.

Dzisiaj umyłem auto i cholera nie moglem coś wytrzeć do połysku. Jakiś taki mdły ten lakier. Czy to wina pory (godz. 21) i wilgotności powietrza czy wosk żle dotarty ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawelpp,

 

Paweł, mi o tej godzinie zaczyna powoli siadać na aucie rosa i ciężko cokolwiek dotrzeć, achillesa, Nattysa czy Coli - nieważne ;)

Pytanie czym ty próbujesz wycierać do tego połysku, jakimś QD, bo to nie wynika z twojego pytania :dontknow: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no,poprostu wycierałem jedną mikrofibrą a póżniej Janem pomarańczowym i jakoś mi taki zamglony lakier zostawał. Spróbuje jutro,może to rzeczywiście winna godzina i wilgotne powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

propekMONTER, bardzo możliwe. Mi się udało zrobić kilka razy hologramy na finiszowym padzie z Dodo LP (bardzo miękki lakier). Później po Menzerze SF4500 nie było już śladu. Niektóre miękkie lakiery ciężko wypracować, rysują się od samego patrzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

banalne pytanie ale każdy ma inne zdanie. chodzi mi o kolejność na etapie woskowania. pasta polerska a potem mleczko nabłyszczające z faraceli. dostałem gratis na próbę i testuje, jak narazie ręcznie. już fajny efekt kropelkowania jest ale za dużo się nie spolerowało, wiadomo. nie ma co marzyć. potem mogę na to położyć politurę? następnie wosk i cleaner czy detailer? jedni mówią że cleaner przed a niektórzy ze po woskowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.