Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło ?


Rekomendowane odpowiedzi

Mój tata też nie był gorszy...cofał Scenic-iem I do garażu z otwarta klapą :D efekt...listwa od podświetlenia urwana i wgniecenie z popękanym lakierem które zakończyło się 3mm od szyby :) I tak dobrze, że jak zawadził przymknęła się, bo tak by ją wyrwał z zawiasami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Oddałem felgi do malowania i prostowania(jedną sztukę) o dziwo po trzech dniach były gotowe.Przyjeżdżam,patrze a krzywa felga jest teraz.... krzywa,tylko inaczej.... :wallbash:

Oczywiście zareklamowałem i teraz będę czekał aż do środy.... Najlepsze jest to że nie wiadomo czy to poprawią,bo ponoć się nie da... :zly: :zly:

 

Dodam że mam do nich 25km w jedną stronę,a dzisiejsza niepotrzebna wycieczka była już taką drugą,pierwsza była po próbkę koloru i się okazało że złą zrobili.... :wallbash: :wallbash:

 

Czaja?

 

Nie,Colorex - do Czaji idzie na poprawkę - termin 5 marca :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z reguły dla przedłużających są gorsze :)

 

Ja tak miałem z NC+ - powiedziałem Pani że chce to samo za tyle samo - ona na to że może być to samo,ale 10zł drożej.Ja akurat byłem na ich stronie i mówię,że na stronie mają cenę taką samą jak ja teraz,a ona że to dla nowych klientów :x

 

To ja grzecznie podziękowałem i powiedziałem że nie przedłużam,że jak umowa się skończy to wezmę nową na żonę,teścia,teściową,matkę,babkę itd. :)

 

Za trzy dni był tel. i tym razem Pan - przedstawiłem moje warunki i usłyszałem - dobrze proszę Pana :D

 

[ Dodano: 12 Luty 2014, 20:58 ]

Najgorsze że nie działa już na nich gadka typu "u konkurencji lepiej" :|

 

Przyciśnij ich,a zobaczysz że im bliżej będzie końca umowy tym więcej telefonów będzie... Tak na 2 tyg. przed to jest obława dobra :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadszedł czas przedłużenia umowy a Orange proponuje warunki identyczne jak dla nowych klientów :wallbash:

To i tak lepiej niż w Playu, gdzie dla stałych klientów, posiadających więcej niż jeden numer propozycje są typu "my tu rządzimy albo spadaj". Dlatego od paru lat wysyłam wymówienie umowy miesiąc przed wygaśnięciem, i otrzymuję listownie/smsowo/telefonicznie bardzo ciekawe oferty, z których nie sposób nie skorzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw dzwonią z pionu handlowego (NC+ to już nawet 2 miesiące przed końcem umowy!) i radzę te ich "mega propozycje " spławić ...oj będą dzwonić nawet 7x dziennie(naprawdę!) ! List wypowiadający wysyłamy na miesiąc przed końcem umowy i ...czekamy . Oczywiście będą dzwonić dalej (można wpisać ich nr na czarną listę co uwolni nas od patrzenia kto dzwoni ;) ) ale propozycje będą mocno wkurzające ...jednak na 10 dni przed końcem naszej umowy i braku przedłużenia je przez pion handlowy do dzieła wchodzi pion utrzymania klienta ...oj i tu już można sporo zyskać :-] Tylko należy być twardym , no i najpierw przeczekać ich debilne propozycje które wysyła pion handlowy 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużając umowe w C+ telefonicznie proponowali najtańszy abonament za 69zł + najtańszy dekoder. Konsultant nawet sam stwierdził że się zgadzam i włączył mi nową ofertę którą musiałem odkręcać żeby wróciła do mojej dotychczasowej :wallbash:

Wysłałem wypowiedzenie umowy po czym zadzwoniła pani z działu w rodzaju "klientów utraconych" która zaproponowała abonament za 49 zł oraz dekoder z dyskiem 500GB za free chwilę to trwało bo każda propozycję musiała niby konsultować z przełożonym ale warunki ostatecznie przyjąłem :)

Chyba trzeba napisać pismo do orange 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzekłbym nawet, że nie wkurzyło a wk... a nie ważne.Sytuacja taka.Jadę do elektryka bo mam problemy z odpaleniem auta....odpala ale po długim kręceniu coś przeskakuje i w ogóle.Diagnoza-rozrusznik...na następny dzień odbieram auto i co?dalej to samo...mówi że to jednak nie elektryka tylko coś innego...Skasował 300....Pojechałem do innego elektryka,otworzył maskę,miałem odpalić i to samo....mówi wina rozrusznika a dokladnie automatu...Mówię że dopiero wszystko było wymieniane dosłownie poprzedniego dnia...a on że to na 100 procent rozrusznik...No więc wracam do pierwszego elektryka a on na to że wszystko wymienił i nic więcej nie zrobi....chyba mu jutro spale ten marny warsztacik....jestem tak wnerwiony że nie pytajcie... :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.