Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bienek, ok w takim razie jeśli zabezpieczyłeś wszystkie profile itp to spoko. A na gumę kładłeś potem jeszcze lakier na podwozie?

 

Poza tym jak już malowałeś całe auto to trzeba było również we wnętrzu ;) Nie odbieraj mnie źle to tylko moja opinia i jeśli Tobie i wujkowi się podoba to :good: Ja jestem zbyt pedantyczna :D Tak samo mając silnik poza autem, cały bym umyła i odświeżyła zanim bym włożyła go do świeżo pomalowanej komory :D

  • Odpowiedzi 112
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
bienek, ok w takim razie jeśli zabezpieczyłeś wszystkie profile itp to spoko. A na gumę kładłeś potem jeszcze lakier na podwozie?

 

Poza tym jak już malowałeś całe auto to trzeba było również we wnętrzu ;) Nie odbieraj mnie źle to tylko moja opinia i jeśli Tobie i wujkowi się podoba to :good: Ja jestem zbyt pedantyczna :D Tak samo mając silnik poza autem, cały bym umyła i odświeżyła zanim bym włożyła go do świeżo pomalowanej komory :D

 

Spoko :good: Nie używałem żadnego lakieru tylko dosyć gruba warstwa tej gumy jest położona. Wiadomo, że ktoś kto by kupił ten samochód mógłby patrzeć na to że w środku pod tapicerkami jest inny kolor, ale auto raczej nie będzie sprzedane więc zostało tak. Poza tym praktycznie nigdzie nie widać, że był czerwony.No i dochodzi kwestia budżetu, który też był w jakiś sposób ograniczony :) Z tym silnikiem to się zgodze. Ramon go umył gorącą woda, a jako piany użył dimmera, ale wiadomo że jego rola była całkiem inna niż detailing. Sam napewno bym poświęcił dzień i wyczyscił wszystko na błysk, ale akurat nie miałem wtedy za bardzo jak :/ Oprócz tego trzeba było zarabiać jakieś pieniążki ;)

Opublikowano

ok, gumę trzeba było pokryć lakierem tak jak to robi fabryka ;)

 

Relacja mi się podoba, czekam na wiosnę i dalszy ciąg prac :good: Bezpiecznej jazdy zimą ;)

Opublikowano
ok, gumę trzeba było pokryć lakierem tak jak to robi fabryka

Dzięki za wskazówkę, szczerze to sam nie wiedziałem.W sumie było czerwone więc to chyba chodzi o zwykły lakier samochodowy tak? Zawsze można poprawić :)

Opublikowano
ok, gumę trzeba było pokryć lakierem tak jak to robi fabryka

Dzięki za wskazówkę, szczerze to sam nie wiedziałem.W sumie było czerwone więc to chyba chodzi o zwykły lakier samochodowy tak? Zawsze można poprawić :)

 

zgadza się ;) najlepiej pod kolor auta i również z dobrej jakości klarem, aby był wytrzymały.

Opublikowano

W imieniu swoim i kolegów, dzięki wszystkim za miłe słowa i ciesze się, że projekt się podoba :good:

Opublikowano

bienek, sam proces technologiczny naprawy i zabezpieczenia antykorozyjnego jest Ok. Użyłeś kluczowego podkładu ;)

Opublikowano

Praca naprawdę wzbudza szacunek. Ale sens takich renowacji jest wtedy gdy pacjentem jest auto rzadkie i wyjątkowe. A nie zwykle, standardowe jakich wiele. W dodatku BMW...

To żaden atak z mojej strony. Takie jest po prostu moje zdanie. gdyby to było M3 to inna mowa.

Pomijam sprawę kosztów bo taka odbudowa kosztowała pewnie więcej niż auto jest warte...

Opublikowano

a ja sie nie zgodzę z kolegą Marco

 

projekt fenomenalny mam nadzieje ze bmk`a będzie modernizowana i będzie perełką

 

takie projekty mają wszystkie kluby czy to fanatycy golfa czy vw polo czy opla corsy, fiesty.

 

szanować trzeba chęci i zapał wiadomo jedni robią lepiej drudzy gorzej ale każdy ma na celu zrobić coś dla siebie i dla ludzi aby się podobało :)

 

 

w tym przypadku bmw jest to osobna kultura :)

 

każda marka ma swoje piękno :)

Opublikowano
Praca naprawdę wzbudza szacunek. Ale sens takich renowacji jest wtedy gdy pacjentem jest auto rzadkie i wyjątkowe. A nie zwykle, standardowe jakich wiele. W dodatku BMW...

 

To żaden atak z mojej strony. Takie jest po prostu moje zdanie. gdyby to było M3 to inna mowa.

 

Pomijam sprawę kosztów bo taka odbudowa kosztowała pewnie więcej niż auto jest warte...

:D . Oczywiście, że nie jest to opłacalne ale to trzeba zrozumieć.Bardzo dobrze, że ktoś ratuje auto od złomowiska czy pocięcia go na części. Na cholere robic detailing zwykłedo auta, żeby to było M3, GTi itp to rozumiem ale zwykłego :shock: . Ale to jest tylko moje zdanie żaden atak z mojej strony.

Opublikowano

Jak możesz to wrzuć fotki na inny serwer, bo większość przestała działać. Przynajmniej u mnie tak jest.

Opublikowano

DaV, z wiadomych względów jesteś mało obiektywny :D

 

Bardzo dobrze, że ktoś ratuje auto od złomowiska czy pocięcia go na części.
Czy ja wiem... W normalnych krajach takie auta właśnie tam trafiają.
Na cholere robic detailing zwykłedo auta, żeby to było M3, GTi
Słabe porównanie...
Marco, Nie lubisz coś samochodów spod znaku BMW
Nie to ze nie lubię.Nie pociągają mnie.
Opublikowano

Marco, całe szczęście, że nie wszyscy są tak przyziemni jak Ty...

 

Tylko nie zrób w życiu czegoś szalonego - oprócz oczywiście tuningowania aut lampami z allegro... :lol::lol:

Opublikowano

bardzo fajna praca :) jedyne ale do zdania ze e36 staje sie youngtimerem... nigdy nim nie bedzie i jest to obraza do aut ktore na ten tytul zapracowaly :)

 

ale odrestaurowania zazdroszcze, mialem kiedys tdsa slabszego ale faktycznie silnik "daje rade"

Opublikowano
bardzo fajna praca :) jedyne ale do zdania ze e36 staje sie youngtimerem... nigdy nim nie bedzie i jest to obraza do aut ktore na ten tytul zapracowaly :)

 

ale odrestaurowania zazdroszcze, mialem kiedys tdsa slabszego ale faktycznie silnik "daje rade"

 

http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Pojazd_zabytkowy

 

Tego określenie używa się również w stosunku do pojazdów, które jeszcze nie są zabytkami ale wkrótce nim będą i tak portal Oldtimery.com definiuje youngtimery jako samochody wyprodukowane w latach 1981-1990.

 

Chyba moje zdanie o tym, że powoli staje się youngtimerem, nie jest zbytnim nadużyciem wg powyższej definicji. Trzeba pamiętać, że czas leci i ta granica od której się zalicza bądź nie takie samochody do youngtimerów też się będzie przesuwać.

Opublikowano

jak dla mnie to rewelacja i czy to jest potrzebna dyskusja ... ? :|

 

skoro niema różnicy czy to golf polo mały fiat czy bmw

 

jest setki przykładów gdzie kolesie lakierują golfa z 94r którego można kupić w dobrym stanie za 1000PLN

 

czy np przyjechał do mnie na firmę koleś autem za 3tys, na felach 18`kach i kupił sobie komplet nowych oponek :)

 

wiec dalszy ot wydaje mi sie zbedny :-]

Opublikowano
nigdy nim nie bedzie i jest to obraza do aut ktore na ten tytul zapracowaly :)
A jak te auta zapracowały bo jestem ciekaw :mrgreen: ?
Opublikowano

Ktoś pytał ile to wszystko trwało. Karoseria była kupiona 25.05 a auto gotowe do poruszania się było w ostatnim tygodniu października.

Opublikowano

Każdego kręci inne auto i dobrze ;) e36 już zaczyna być mało w sensownym stanie. Jeden kupuję nowe auto za 25 tyś drugi stare za 5 tyś i wkłada 20 tyś. Inny myję na automatach a jeszcze inny kupuję wosk za 500 zł - ŻYCIE :mrgreen:

Opublikowano

Ciężka włożona praca i widać efekty które miażdżą :D Piękny projekt :ad:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.