Justyna Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2012 bienek, ok w takim razie jeśli zabezpieczyłeś wszystkie profile itp to spoko. A na gumę kładłeś potem jeszcze lakier na podwozie? Poza tym jak już malowałeś całe auto to trzeba było również we wnętrzu Nie odbieraj mnie źle to tylko moja opinia i jeśli Tobie i wujkowi się podoba to Ja jestem zbyt pedantyczna Tak samo mając silnik poza autem, cały bym umyła i odświeżyła zanim bym włożyła go do świeżo pomalowanej komory
bienek Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2012 bienek, ok w takim razie jeśli zabezpieczyłeś wszystkie profile itp to spoko. A na gumę kładłeś potem jeszcze lakier na podwozie? Poza tym jak już malowałeś całe auto to trzeba było również we wnętrzu Nie odbieraj mnie źle to tylko moja opinia i jeśli Tobie i wujkowi się podoba to Ja jestem zbyt pedantyczna Tak samo mając silnik poza autem, cały bym umyła i odświeżyła zanim bym włożyła go do świeżo pomalowanej komory Spoko Nie używałem żadnego lakieru tylko dosyć gruba warstwa tej gumy jest położona. Wiadomo, że ktoś kto by kupił ten samochód mógłby patrzeć na to że w środku pod tapicerkami jest inny kolor, ale auto raczej nie będzie sprzedane więc zostało tak. Poza tym praktycznie nigdzie nie widać, że był czerwony.No i dochodzi kwestia budżetu, który też był w jakiś sposób ograniczony Z tym silnikiem to się zgodze. Ramon go umył gorącą woda, a jako piany użył dimmera, ale wiadomo że jego rola była całkiem inna niż detailing. Sam napewno bym poświęcił dzień i wyczyscił wszystko na błysk, ale akurat nie miałem wtedy za bardzo jak Oprócz tego trzeba było zarabiać jakieś pieniążki
Justyna Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2012 ok, gumę trzeba było pokryć lakierem tak jak to robi fabryka Relacja mi się podoba, czekam na wiosnę i dalszy ciąg prac Bezpiecznej jazdy zimą
bienek Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2012 ok, gumę trzeba było pokryć lakierem tak jak to robi fabryka Dzięki za wskazówkę, szczerze to sam nie wiedziałem.W sumie było czerwone więc to chyba chodzi o zwykły lakier samochodowy tak? Zawsze można poprawić
Justyna Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2012 ok, gumę trzeba było pokryć lakierem tak jak to robi fabryka Dzięki za wskazówkę, szczerze to sam nie wiedziałem.W sumie było czerwone więc to chyba chodzi o zwykły lakier samochodowy tak? Zawsze można poprawić zgadza się najlepiej pod kolor auta i również z dobrej jakości klarem, aby był wytrzymały.
golden0282 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2012 Piękna praca . Co tu wiele pisać , myślę , że fani czterech kółek mogliby się od ciebie uczyć jak odnawiać auta
bienek Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2012 W imieniu swoim i kolegów, dzięki wszystkim za miłe słowa i ciesze się, że projekt się podoba
DaV Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2012 bienek, sam proces technologiczny naprawy i zabezpieczenia antykorozyjnego jest Ok. Użyłeś kluczowego podkładu
Marco Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2012 Praca naprawdę wzbudza szacunek. Ale sens takich renowacji jest wtedy gdy pacjentem jest auto rzadkie i wyjątkowe. A nie zwykle, standardowe jakich wiele. W dodatku BMW... To żaden atak z mojej strony. Takie jest po prostu moje zdanie. gdyby to było M3 to inna mowa. Pomijam sprawę kosztów bo taka odbudowa kosztowała pewnie więcej niż auto jest warte...
Maxior Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2012 a ja sie nie zgodzę z kolegą Marco projekt fenomenalny mam nadzieje ze bmk`a będzie modernizowana i będzie perełką takie projekty mają wszystkie kluby czy to fanatycy golfa czy vw polo czy opla corsy, fiesty. szanować trzeba chęci i zapał wiadomo jedni robią lepiej drudzy gorzej ale każdy ma na celu zrobić coś dla siebie i dla ludzi aby się podobało w tym przypadku bmw jest to osobna kultura każda marka ma swoje piękno
faraon3021 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2012 bo taka odbudowa kosztowała pewnie więcej niż auto jest warte..._________________ Czyli pasuje tu jak ulal
DaV Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2012 Praca naprawdę wzbudza szacunek. Ale sens takich renowacji jest wtedy gdy pacjentem jest auto rzadkie i wyjątkowe. A nie zwykle, standardowe jakich wiele. W dodatku BMW... To żaden atak z mojej strony. Takie jest po prostu moje zdanie. gdyby to było M3 to inna mowa. Pomijam sprawę kosztów bo taka odbudowa kosztowała pewnie więcej niż auto jest warte... . Oczywiście, że nie jest to opłacalne ale to trzeba zrozumieć.Bardzo dobrze, że ktoś ratuje auto od złomowiska czy pocięcia go na części. Na cholere robic detailing zwykłedo auta, żeby to było M3, GTi itp to rozumiem ale zwykłego . Ale to jest tylko moje zdanie żaden atak z mojej strony.
jeffik Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2012 Jak możesz to wrzuć fotki na inny serwer, bo większość przestała działać. Przynajmniej u mnie tak jest.
MM.MM Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2012 Marco, Nie lubisz coś samochodów spod znaku BMW
KR54321 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2012 Przyjemny remoncik Ile czasu Wam to wszystko zajęło? a kolor auta zmienię na czarny
Marco Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2012 DaV, z wiadomych względów jesteś mało obiektywny Bardzo dobrze, że ktoś ratuje auto od złomowiska czy pocięcia go na części. Czy ja wiem... W normalnych krajach takie auta właśnie tam trafiają. Na cholere robic detailing zwykłedo auta, żeby to było M3, GTiSłabe porównanie...Marco, Nie lubisz coś samochodów spod znaku BMW Nie to ze nie lubię.Nie pociągają mnie.
maq Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2012 Marco, całe szczęście, że nie wszyscy są tak przyziemni jak Ty... Tylko nie zrób w życiu czegoś szalonego - oprócz oczywiście tuningowania aut lampami z allegro...
dareme89 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2012 bardzo fajna praca jedyne ale do zdania ze e36 staje sie youngtimerem... nigdy nim nie bedzie i jest to obraza do aut ktore na ten tytul zapracowaly ale odrestaurowania zazdroszcze, mialem kiedys tdsa slabszego ale faktycznie silnik "daje rade"
bienek Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2012 bardzo fajna praca jedyne ale do zdania ze e36 staje sie youngtimerem... nigdy nim nie bedzie i jest to obraza do aut ktore na ten tytul zapracowaly ale odrestaurowania zazdroszcze, mialem kiedys tdsa slabszego ale faktycznie silnik "daje rade" http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Pojazd_zabytkowy Tego określenie używa się również w stosunku do pojazdów, które jeszcze nie są zabytkami ale wkrótce nim będą i tak portal Oldtimery.com definiuje youngtimery jako samochody wyprodukowane w latach 1981-1990. Chyba moje zdanie o tym, że powoli staje się youngtimerem, nie jest zbytnim nadużyciem wg powyższej definicji. Trzeba pamiętać, że czas leci i ta granica od której się zalicza bądź nie takie samochody do youngtimerów też się będzie przesuwać.
Maxior Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2012 jak dla mnie to rewelacja i czy to jest potrzebna dyskusja ... ? skoro niema różnicy czy to golf polo mały fiat czy bmw jest setki przykładów gdzie kolesie lakierują golfa z 94r którego można kupić w dobrym stanie za 1000PLN czy np przyjechał do mnie na firmę koleś autem za 3tys, na felach 18`kach i kupił sobie komplet nowych oponek wiec dalszy ot wydaje mi sie zbedny
maya Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2012 nigdy nim nie bedzie i jest to obraza do aut ktore na ten tytul zapracowaly A jak te auta zapracowały bo jestem ciekaw ?
bienek Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2012 Ktoś pytał ile to wszystko trwało. Karoseria była kupiona 25.05 a auto gotowe do poruszania się było w ostatnim tygodniu października.
sebcio Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2012 Każdego kręci inne auto i dobrze e36 już zaczyna być mało w sensownym stanie. Jeden kupuję nowe auto za 25 tyś drugi stare za 5 tyś i wkłada 20 tyś. Inny myję na automatach a jeszcze inny kupuję wosk za 500 zł - ŻYCIE
olas Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2012 Ciężka włożona praca i widać efekty które miażdżą Piękny projekt
KNA Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2012 Po zobaczeniu relecji powiedziałem tylko: WOOOW! . Jestem pełen podziwu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się