lukas93cs Opublikowano 2 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2013 Ciekawe jak by się spisywał zwykły dżins dobrej jakość kupiony w pasmanteria hehehe
karambol Opublikowano 2 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2013 Chłopaki czemu nie spróbujecie krążków Nortona które kosztują 3 razy mniej od Car pro?
karambol Opublikowano 2 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2013 muszę zerknąć jutro w pracy i zapodam
lukas93cs Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2013 Przyłączam się do prośby o informacje na temat padów Norton
kaskra1 Opublikowano 31 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2013 Ma ktoś doświadczenie z padami car pro do usuwania morki na maszynie DA czy tylko rotacja wchodzi w grę. ......?
jeleniouchy Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2013 I tak jeszcze w odnieśieniu do wcześniejszych teorii kolegi bono-e30, jakoby pady te były przeznaczone pod oscylację i takie było ich przeznaczenie - próbowaliśmy i kompletnie nie zdaje to egzaminu. Żeby te pady działały poprawnie, potrzebna jest spora temperatura której oscylacja nie jest w stanie wytworzyć. Maszyna DA również "wytwarza" znikome ilości ciepła na lakierze;)
Pogodny Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 A pracował ktoś z was może z pastą matującą scholla? Ma ktoś porównanie do pracy z jeans padem?
qbejs Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Może nie Scholla, ale próbowaliśmy - efekty lepsze i szybsze były na padzie denim + jakakolwiek pasta tnąca ( choć najlepsze efekty były na 4nano i Scholl ). Ogólnie, to jeżeli ktoś ma pewność, ile jest lakieru na aucie to b. fajnie sprawdza się system : pad tnący P2500 na tkaninie ( obr. 1200 rpm ) -> jeans + tnąca pasta ( obroty 1200-1400 rpm ) -> futro -> wykończenie wg. preferencji. Tak lecieliśmy z naszym bmw e34 i wyszło całkiem zacnie Tu można zobaczyć jak to wyszło
zegarek Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Pogodny, tego się nie da porównać bo jedno to pasta, a drugie to pad Aby zmniejszyć efekt skóry pomarańczy na lakierze, to trzeba ścinać same górki, a żeby to zrobić, to trzeba mieć twardy płaski pad lub papier ścierny na twardym klocku. Pasta tu tylko służy jako ścierniwo.
Griffe Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Dokladnie, dlatego daje sie finiszowe tluste dla lepszego poslizgu - mniejszej temp. Owszem robia spory balagan, ale nie widze potrzeby dawania futra, gabka pieknie to wyciaga.
Mrcnsb Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2013 Wie ktoś gdzie można w polsce kupić te pady ? Bo chętnie bym pościnał troche mory. I do tych co testowali pytanie: duży bałagan robią na lakierze ? Da sie to potem ogarnąć jakimś finishem na miękkiej gąbce ?
pawelpp Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2013 Mrcnsb...pytasz o Car Pro ? Ja ostatnio tu kupowalem: http://showcarshine.pl/1481-car-pro-ora ... 135mm.html lub ten http://showcarshine.pl/wet-sand-itp/148 ... 135mm.html
Mrcnsb Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2013 Obojętnie jakiej firmy, żeby tylko jeans, bo jego wszędzie brak
pawelpp Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2013 To j.w. Denim-jeans,Velvet-sztruks. Tu też Denim: http://www.sklep.polishangel.pl/index.p ... 135mm.html
cubstone Opublikowano 10 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2013 A jeżeli mamy grubą rysę, którą można usunąć tylko przy pomocy papierków, to czy użycie systemu CarPro może być alternatywą? Czy te pady służą tylko i wyłącznie do pozbywania się morki? Tak samo jeśli lakier jest mocno skatowany, matowy, bez odbicia światła, to jaki efekt uzyskamy po przejechaniu całego auta jeansem od CarPro? Mniej więcej taki jak po papierze wodnym 2000/3000 i wyprowadzeniu zmatowienia np. futrem? Bo na filmikach powyżej nie widzę, żeby powierzchnia robiła się matowa jak po pracy z papierkami, tylko po prostu znika mora, a przejrzystość lakieru jest bez zmian.
ShineON Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2013 cubstone, jak najbardziej możesz zastosować pad do spłycenia rys, na minus tego systemu jest fakt że znacznie z większej powierzchni usuniesz lakier aniżeli stosując tylko papierki. Zobacz również http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 975#425975
Dystrybutor mx_nowicki Opublikowano 16 Października 2013 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 16 Października 2013 Ostatnio bawiłem się padami z jeansu od Liquid Elements. Lakier był średniej twardości. Zrobiłem 3 podejścia na tym padzie i usunęło w granicach 5-6 mikronów. Dla porównania zrobiłem 3 podejścia futrem i poszło w granicach 3 mikronów. Przy jeansach trzeba pilnować czystości. Jeżeli wejdzie nam grudka zaschniętej pasty to kaplica. Trzeba to wyciągać futrem i dopiero przejść na gąbkę. Co do pojedynczych, głębokich rys to chyba nic nie zastąpi papieru. Poza tym jeans nadaje się jedynie na płaskie powierzchnie. Na mocno pofałdowanych i kanciastych elementach raczej bym odpuścił ten temat EDIT: Byłeś szybszy Tomku
cubstone Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2013 ShineON, mx_nowicki, Dzięki za info, chyba się zainteresuję
SzaKal Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2013 mx_nowicki, A z jaką pastą pracowałeś ? ja ostatnio próbowałem z tym cudem podziałać ... ale odpuściłem .
Artih Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 Dlaczego odpuściłeś ?
Qandoo Opublikowano 20 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2013 Bawiłem sie ostatnio na kawałku drzwi z Punto 2 i powiem tak, Menzerna 400 + pad z jeansu i w sumie dość szybko zrobiło sie ładnie, z wyprowadzeniem też wiekszych problemow nie miałem, ale całe auto tym robić no trzeba mieć wprawe
kamilgt Opublikowano 20 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2013 more na zderzaku lepiej zaatakować KOVAXami na sucho czy padami Car Pro?
kubik Opublikowano 20 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2013 more na zderzaku lepiej zaatakować KOVAXami na sucho czy padami Car Pro? Ja bym poszedł Manualnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się