Skocz do zawartości

Usuwanie morki - system CarPro


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

I tak jeszcze w odnieśieniu do wcześniejszych teorii kolegi bono-e30, jakoby pady te były przeznaczone pod oscylację i takie było ich przeznaczenie - próbowaliśmy i kompletnie nie zdaje to egzaminu. Żeby te pady działały poprawnie, potrzebna jest spora temperatura której oscylacja nie jest w stanie wytworzyć.

 

Maszyna DA również "wytwarza" znikome ilości ciepła na lakierze;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Może nie Scholla, ale próbowaliśmy - efekty lepsze i szybsze były na padzie denim + jakakolwiek pasta tnąca ( choć najlepsze efekty były na 4nano i Scholl ).

 

Ogólnie, to jeżeli ktoś ma pewność, ile jest lakieru na aucie to b. fajnie sprawdza się system : pad tnący P2500 na tkaninie ( obr. 1200 rpm ) -> jeans + tnąca pasta ( obroty 1200-1400 rpm ) -> futro -> wykończenie wg. preferencji. Tak lecieliśmy z naszym bmw e34 i wyszło całkiem zacnie ;)

 

Tu można zobaczyć jak to wyszło

 

Opublikowano

Pogodny, tego się nie da porównać bo jedno to pasta, a drugie to pad ;)

 

Aby zmniejszyć efekt skóry pomarańczy na lakierze, to trzeba ścinać same górki, a żeby to zrobić, to trzeba mieć twardy płaski pad lub papier ścierny na twardym klocku. Pasta tu tylko służy jako ścierniwo.

Opublikowano

Dokladnie, dlatego daje sie finiszowe tluste dla lepszego poslizgu - mniejszej temp. Owszem robia spory balagan, ale nie widze potrzeby dawania futra, gabka pieknie to wyciaga.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Wie ktoś gdzie można w polsce kupić te pady ? Bo chętnie bym pościnał troche mory. I do tych co testowali pytanie: duży bałagan robią na lakierze ? Da sie to potem ogarnąć jakimś finishem na miękkiej gąbce ?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

A jeżeli mamy grubą rysę, którą można usunąć tylko przy pomocy papierków, to czy użycie systemu CarPro może być alternatywą? Czy te pady służą tylko i wyłącznie do pozbywania się morki?

 

Tak samo jeśli lakier jest mocno skatowany, matowy, bez odbicia światła, to jaki efekt uzyskamy po przejechaniu całego auta jeansem od CarPro? Mniej więcej taki jak po papierze wodnym 2000/3000 i wyprowadzeniu zmatowienia np. futrem? Bo na filmikach powyżej nie widzę, żeby powierzchnia robiła się matowa jak po pracy z papierkami, tylko po prostu znika mora, a przejrzystość lakieru jest bez zmian.

  • Dystrybutor
Opublikowano

Ostatnio bawiłem się padami z jeansu od Liquid Elements. Lakier był średniej twardości. Zrobiłem 3 podejścia na tym padzie i usunęło w granicach 5-6 mikronów. Dla porównania zrobiłem 3 podejścia futrem i poszło w granicach 3 mikronów.

 

Przy jeansach trzeba pilnować czystości. Jeżeli wejdzie nam grudka zaschniętej pasty to kaplica. Trzeba to wyciągać futrem i dopiero przejść na gąbkę.

 

Co do pojedynczych, głębokich rys to chyba nic nie zastąpi papieru. Poza tym jeans nadaje się jedynie na płaskie powierzchnie. Na mocno pofałdowanych i kanciastych elementach raczej bym odpuścił ten temat :)

 

EDIT:

Byłeś szybszy Tomku :D

Opublikowano

Bawiłem sie ostatnio na kawałku drzwi z Punto 2 i powiem tak, Menzerna 400 + pad z jeansu i w sumie dość szybko zrobiło sie ładnie, z wyprowadzeniem też wiekszych problemow nie miałem, ale całe auto tym robić no trzeba mieć wprawe ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.