Administrator Evo Posted November 24, 2012 Administrator Report Share Posted November 24, 2012 Ostatnio mamy na forum falę nowości, więc bierzemy pod lupę kolejną z nich - pady firmy CarPro do usuwania morki. Kupiłem je już jakis czas temu, ale leżały nieużywane bo na własnym aucie trochę strach, ale dzisiaj na spocie była w końcu okazja potestować. Padów niestety nie ma naszym rynku, więc wrzucam opis ze strony US : http://www.carpro-us.com/orange-peel-removal-pad-denim-6/polishing-pads/ Pady są dwa - Denim i Velvet, zrobione odpowiednio z jeansu i sztruksu. Brzmi śmiesznie, ale jak się okazało, działa to całkiem nieźle Tak wyglądaja pady : Obiektem testowym był Peugeot Partner w kolorze biały, z wprost idealną morką do takich testów. Pierwsze podejście było z padem Velvet i pastą Scholl S17+ na rotacji. Efeków praktycznie brak, więc przesiadłem się na Denima z Schollem S2 Orange. Usunięcie morki i wyprowadzenie lakier ściągnęło ok 4-5 um. Oto efekty : Przed Po Przed Po Lewa - po , prawa - przed Prawa po , lewa - przed Przed Po Przed Po Przed Po System wymaga głebszęgo poznania na innych lakierach, i z pewnością nie jest to zabawka dla wszystkich bo sądząc po prędkości usuwania defektów, łatwo coś nabroić. Niemniej,jako alternatywa do tradycyjnych papierów wypadło to moim zdaniem bardzo przyzwoicie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosemeyer Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 Niezle wyszlo Chyba poszukam jakis starych jeansow i zaciasnych sztruksow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alzak Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 Pady dostepne sa w sklepie CarPro UK mysle ze z wysylka nie bedzie problemu, nowe pady sa mniejsze i troszke inaczej wygladaja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted November 24, 2012 Author Administrator Report Share Posted November 24, 2012 Faktycznie, zmiany na plus bo cała powierzchnia pada będzie teraz wykorzystywana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bili20@o2.pl Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 Chyba poszukam jakis starych jeansow i zaciasnych sztruksow Evo, a są jakieś zdjęcia z poszczególnych kroków? To bardzo ciekawy produkt, zwłaszcza, jeśli nie potrzeba wiele, żeby wyprowadzić, to co krążki zdarły Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted November 24, 2012 Author Administrator Report Share Posted November 24, 2012 Niestety nie ma, jedynie na drugim zdjęciu w halogenie widać to co zostało po samym padzie, bez wykończenia. Wykończyć trzeba mniej więcej tak jak po mocnym darciu futrem , ale to pewnie też sporo zależy od lakieru . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShineON Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 Niemniej,jako alternatywa do tradycyjnych papierów wypadło to moim zdaniem bardzo przyzwoicie. Na twardym lakierze zdecydowanie dobrze Sam byłem pod wrażeniem po drugiej kombinacji. Na przyszły piątek postaram się o jakiś miękki panel z morą do testów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bili20@o2.pl Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 tak jak po mocnym darciu futrem a to chyba miękki lakier był, bo futro nie sieje aż takiego spustoszenia Evo, czym wyprowadzałeś te spustoszenia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted November 24, 2012 Author Administrator Report Share Posted November 24, 2012 a to chyba miękki lakier był, bo futro nie sieje aż takiego spustoszenia Sieje, wymyj dobrze jakimkolwiek zmywaczem po futrze i zobaczysz co futro robi Wyprowadzałem Schollem S3 i S30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 Evo jakie obroty i jak się tymi padami pracuje w porównaniu do tradycyjnych gąbek? 4-5 um ile było podejść Denima z Schollem S2 do usunięcia morki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted November 24, 2012 Author Administrator Report Share Posted November 24, 2012 Obroty dośc niskie, okolice 1000. Dziwnie się prowadzi te gąbki po lakierze, nie idą tak łatwo jak klasyczne albo futro, miałem wrażenie siłowania się z maszyną. Być może kwestia pasty albo jej ilości na padzie, trzeba będzie potestować jeszcze. Zrobiłem dwa w miarę krótkie podejścia, po kilkanaście przejazdów. Trzeba też uważać na temperature, bo szybko się nagrzewa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniels Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 Piotrek jak wypada wytrzymałość padów na zużycie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted November 25, 2012 Author Administrator Report Share Posted November 25, 2012 Trochę się strzępią przy otworach, ale w nowych tych problemów nie ma bo są całkowicie gładkie. No jeans puścił trochę kolor przy praniu Poza tym nic się nie dzieje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alzak Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 Po rozmowie z Avi z CarPro On zaleca jeden pad na jeden samochod. Na moim leonie przy obrotach okolo 1000 i pod ciezarem polerki strasznie sie grzal lakier po 3-4 przejazdach, jestem ciekawy jak trudno bedzie z miekkim lakierem ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniels Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Trochę się strzępią przy otworach, ale w nowych tych problemów nie ma bo są całkowicie gładkie. No jeans puścił trochę kolor przy praniu Poza tym nic się nie dzieje. trzeba bedzię zanabyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
bili20@o2.pl Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 trzeba bedzię zanabyć to niech ktoś wprowadzi do sprzedaży Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono-e30 Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Obroty dośc niskie, okolice 1000. Dziwnie się prowadzi te gąbki po lakierze, nie idą tak łatwo jak klasyczne albo futro, miałem wrażenie siłowania się z maszyną. Być może kwestia pasty albo jej ilości na padzie, trzeba będzie potestować jeszcze. Zrobiłem dwa w miarę krótkie podejścia, po kilkanaście przejazdów. Trzeba też uważać na temperature, bo szybko się nagrzewa. Polecam użyc "padów" , a raczej podkładek do szlifierek oscylacyjnych, zgodnie z ich przeznaczeniem do danego sprzętu, czyli jw. szlifierka oscylacyjna. Dziury są nie bez powodu, kto pracował szlifierką oscylacyjną będzie wiedział dokładnie. ...a CarPro zarazem dobrze kombinuje jak zarobic, a tym samym strzela sobie w kolano wypuszczając krązki bez aero. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted December 6, 2012 Author Administrator Report Share Posted December 6, 2012 Widocznie CarPro wiedziało co robi, zmieniając konstrukcje padów bo w obecnej wersji nie ma dziur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono-e30 Posted December 7, 2012 Report Share Posted December 7, 2012 patrzac pod katem marketingu- w 101%! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas93cs Posted January 9, 2013 Report Share Posted January 9, 2013 Podpinam się pod temat. Jak się sprawują te pady? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted January 19, 2013 Author Administrator Report Share Posted January 19, 2013 Jak ktoś ma konto na FB, to ciekawy filmik, sądząc po efektach i użytej paście, wychodzi na to że pasta pełni jedynie rolę poślizgu , całą robote wykonuje pad : I tak jeszcze w odnieśieniu do wcześniejszych teorii kolegi bono-e30, jakoby pady te były przeznaczone pod oscylację i takie było ich przeznaczenie - próbowaliśmy i kompletnie nie zdaje to egzaminu. Żeby te pady działały poprawnie, potrzebna jest spora temperatura której oscylacja nie jest w stanie wytworzyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Checio Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 Evo, jak czyścisz te pady ? standardowa szczotka daje radę ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zegarek Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 Evo, słyszałeś coś jak sie sprawują dzinsowe pady Flexipads? Ja bede testowal, ale dopiero na wiosnę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted January 19, 2013 Author Administrator Report Share Posted January 19, 2013 Checio, szczoteczką, ale na wyłączonem maszynie. zegarek, nic nie wiem na ten temat, ale miałem w ręku i moim zdaniem są lepiej wykonane od CarPro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pogodny Posted May 28, 2013 Report Share Posted May 28, 2013 Ja niedawno zakupiłem tego pada - nowa wersja bez dziur. Do poślizgu użyłem SF 4000 Menzerny. Na początku też miałem wrażenie walki z maszyną przy obrotach ok. 1000, ale po wielu próbach doszedłem do wniosku, że grunt to wolne przejazdy na niższych prędkościach. Tylko wtedy trzeba częściej kontrolować temperaturę. Po dwóch przejazdach na jeans padzie, pojechałem FG500 na białym flexi. Generalnie wszystko wychodzi tak jak to przedstawił kolega Evo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now