Skocz do zawartości

VW Golf III '97 (czarny)


kuba

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent to golf III.

 

Wykonane prace:

- mycie na dwa wiadra smartcarwash

- glinkowanie glinka smartwax

- polerka fast cut + z zółtą gąbką metabo i potem fine compound z białą gąbką metabo

- woskowanie smartwax concourse

- + standarodwe pierdoły, gel na opony i plastiki itd

 

Lakier w stanie dość kiepskim, maska i tylny błotnik połówkowo malowane, lakiernik nie zabezpieczył całego elementu i ten ładnie się pyłkiem pokrył który trzeba było spolerować. Na samochodzie widniały reklamy i po odklejeniu folii okazało się że literki na trwałe się odznaczyły na lakierze. Kilka głębszych zarysowań.

 

Czas pracy - 19h

Efekt: zadowalający choć przydałby się jeszcze jeden przejazd jakąś ultrifina z niebieską gąbką to byłoby idealnie, lecz nie było już na to czasu z uwagi na to że samochód ma się jutro sprzedać.

 

Zdjęcia:

 

Przed korektą:

2s0ohu9.jpg

img2455b.jpg

img2461v.jpg

Ślad po naklejkach

img2466.jpg

img2470b.jpg

img2472p.jpg

img2483ad.jpg

img2484x.jpg

img2499p.jpg

img2515p.jpg

img2522x.jpg

 

Maska 50/50

img2547i.jpg

img2573h.jpg

img2575m.jpg

img2573t.jpg

img2597v.jpg

img2584g.jpg

img2601z.jpg

 

Całość:

img7453r.jpg

img7450.jpg

img7445a.jpg

img7436.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuba, na jakich obrotach pracowałeś z takim zestawem żółty pad + FC+?

auto wyszło fajnie, choć jak dla mnie trochę "przetuningowane".

 

- 600

- 1200

- 1500

 

Wydaję mi się że obroty były ok. Choć dopiero się uczę więc liczę na wszelkie sugestie.

 

Zabrakło wykończenia ultrafiną + niebieski pad 3m. Następnym razem muszę to zrobić.

 

Dla mnie też przetuningowane, no ale cóż ja na to poradzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie zrobione autko :good:

Akurat byłem w Bydgoszczy jak to robiłeś także szkoda, że się jakoś nie zgadaliśmy :P

 

Moja makita niestety ma dość ograniczoną regulację więc to przez nią mam wymuszone takie obroty :)

 

Wydaje mi się, że taki zakres, który masz dostępny (z tego co piszesz 600-1500 obr.) jest wystarczający ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin na niby takie małe autko.
Lakier bardzo twardy jest w Golfach :)

 

nie ma sensu wyżej, wręcz możesz spróbować niżej zejść;)
Czemu tak sądzisz? czytałem na forach zagranicznych że trzeba nawet większe obroty .

 

Ps. wyszło bdb , sam mam czarnego golfa 3 i wiem jak ciężko dbać o niego :)

 

 

 

PozdraVWiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DjDarecki, też czytałem na zagranicznych forach różne rzeczy, ale nie od razu trzeba to kupować. nawet na pastach polerskich jest napisane, ze działają do 2500;) 1500 to maks, jaki jest konieczny, żeby uzyskać dobre efekty. dopiero niedawno zostałem nawrócony na niskie obroty, kiedys jechałem z prędkościami szlifierki(w przenośni oczywiście), ale nie ma sensu, niewiele to wnosi prócz niepotrzebnego nagrzewania powierzchni!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.