kuba Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Pacjent to golf III. Wykonane prace: - mycie na dwa wiadra smartcarwash - glinkowanie glinka smartwax - polerka fast cut + z zółtą gąbką metabo i potem fine compound z białą gąbką metabo - woskowanie smartwax concourse - + standarodwe pierdoły, gel na opony i plastiki itd Lakier w stanie dość kiepskim, maska i tylny błotnik połówkowo malowane, lakiernik nie zabezpieczył całego elementu i ten ładnie się pyłkiem pokrył który trzeba było spolerować. Na samochodzie widniały reklamy i po odklejeniu folii okazało się że literki na trwałe się odznaczyły na lakierze. Kilka głębszych zarysowań. Czas pracy - 19h Efekt: zadowalający choć przydałby się jeszcze jeden przejazd jakąś ultrifina z niebieską gąbką to byłoby idealnie, lecz nie było już na to czasu z uwagi na to że samochód ma się jutro sprzedać. Zdjęcia: Przed korektą: Ślad po naklejkach Maska 50/50 Całość: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pyzax Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Efekt super 19 godzin na niby takie małe autko. Jednak trzeba poświęcić czasu i cierpliwości na takie poprawki. Gratulacje wyników. Link to comment Share on other sites More sharing options...
julian Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 kuba, na jakich obrotach pracowałeś z takim zestawem żółty pad + FC+? auto wyszło fajnie, choć jak dla mnie trochę "przetuningowane". Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba Posted November 28, 2009 Author Report Share Posted November 28, 2009 kuba, na jakich obrotach pracowałeś z takim zestawem żółty pad + FC+?auto wyszło fajnie, choć jak dla mnie trochę "przetuningowane". - 600 - 1200 - 1500 Wydaję mi się że obroty były ok. Choć dopiero się uczę więc liczę na wszelkie sugestie. Zabrakło wykończenia ultrafiną + niebieski pad 3m. Następnym razem muszę to zrobić. Dla mnie też przetuningowane, no ale cóż ja na to poradzę Link to comment Share on other sites More sharing options...
julian Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 spoko, nie ma sensu wyżej, wręcz możesz spróbować niżej zejść Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba Posted November 28, 2009 Author Report Share Posted November 28, 2009 Moja makita niestety ma dość ograniczoną regulację więc to przez nią mam wymuszone takie obroty Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyprianmeister Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 ostatnio u Juliana a teraz u Ciebie widze gratisowe wiadra z Leroya nie zebym mial manie ale zbieg okolicznosci niezly widze ze dzien majsterkowicza cieszyl sie powodzeniem dobra robota , a Golf jak Golf Link to comment Share on other sites More sharing options...
julian Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 hmm, ja swoje mam od pol roku i dalem za nie zdaje sie po 3 zlote;) nie oszczędzam na hobby;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba Posted November 29, 2009 Author Report Share Posted November 29, 2009 ja tez moje kupiłem już jakiś czas temu Link to comment Share on other sites More sharing options...
metys Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 wyszło bardzo fajnie ciekawe fotki 50/50 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Bardzo fajnie zrobione autko Akurat byłem w Bydgoszczy jak to robiłeś także szkoda, że się jakoś nie zgadaliśmy Moja makita niestety ma dość ograniczoną regulację więc to przez nią mam wymuszone takie obroty Wydaje mi się, że taki zakres, który masz dostępny (z tego co piszesz 600-1500 obr.) jest wystarczający Link to comment Share on other sites More sharing options...
DjDarecki Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 19 godzin na niby takie małe autko. Lakier bardzo twardy jest w Golfach nie ma sensu wyżej, wręcz możesz spróbować niżej zejść Czemu tak sądzisz? czytałem na forach zagranicznych że trzeba nawet większe obroty . Ps. wyszło bdb , sam mam czarnego golfa 3 i wiem jak ciężko dbać o niego PozdraVWiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
julian Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 DjDarecki, też czytałem na zagranicznych forach różne rzeczy, ale nie od razu trzeba to kupować. nawet na pastach polerskich jest napisane, ze działają do 2500;) 1500 to maks, jaki jest konieczny, żeby uzyskać dobre efekty. dopiero niedawno zostałem nawrócony na niskie obroty, kiedys jechałem z prędkościami szlifierki(w przenośni oczywiście), ale nie ma sensu, niewiele to wnosi prócz niepotrzebnego nagrzewania powierzchni! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 różnica jest i to spora szkoda,że jest tak mało zbliżeń PO , chętnie bym zobaczył jak to wygląda w większym przybliżeniu i lepszym oświetleniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba Posted November 29, 2009 Author Report Share Posted November 29, 2009 niestety potem nie miałem dobrego aparatu żeby zrobić fotki, wcześniej kumpel mi lustrzanka cykał foty Link to comment Share on other sites More sharing options...
PN Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Bravo! Czarny to zawsze wdzięczne tworzywo Link to comment Share on other sites More sharing options...
KubaCK Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Golfik pewnie poszedł od ręki - super wyszedł Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba Posted December 11, 2009 Author Report Share Posted December 11, 2009 Tak golfik sprzedany już jakiś czas temu Link to comment Share on other sites More sharing options...
kojak Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Dokłądnie - : Czarny to wdzięczne tworzywo. Oczywiscie jeśli zostało odpowiednio potraktowane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pzwmichu Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 dużo było problemów z pozbyciem się napisów po naklejkach, bo tez będę to przerabiał i nie wiem jak się do tego zabrać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba Posted January 12, 2010 Author Report Share Posted January 12, 2010 Nie dużo Spokojnie zeszło wszystko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now