Skocz do zawartości

Wczoraj w WPI


krd

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 288
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Plastik

 

No właśnie ;)

Plastik wystarczy przetrzeć, nałożyć deessing i jest jak nowy. Za to z filcem jest sporo zabawy. Jak robiłem Q7 to mimo mocnej chemii, pędzla i 8zl na bezdotyku przeznaczonych na nadkola dużo brakowało. Także najlepiej dobra chemia, mocna szczotka i szorowanie, a i tak po pierwszym wjeździe w kałuże cała robota w P..du ;)

Impregnacja pomoże, ale na tydzień, może dwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Moderator

Dzis na ruszt poszla Fabia, a dokladniej jej serducho...

 

Tak bylo:

minidsc01873.jpg

minidsc01874.jpg

minidsc01875.jpg

minidsc01876.jpg

minidsc01877.jpg

minidsc01878.jpg

minidsc01879.jpg

minidsc01880.jpg

minidsc01881.jpg

minidsc01882.jpg

minidsc01883.jpg

minidsc01884.jpg

minidsc01885.jpg

minidsc01887.jpg

 

Najpierw Prickbort aby usunac resztki oleju... (dluga historia)

minidsc01888.jpg

minidsc01889.jpg

minidsc01890.jpg

minidsc01891.jpg

 

Dalej pianowanie, 200ml SG Red Devila i 800ml wody oraz oczywiscie pedzelki i szczoteczki :P

minidsc01892.jpg

minidsc01893.jpg

minidsc01894.jpg

minidsc01895.jpg

minidsc01896.jpg

minidsc01897.jpg

minidsc01898.jpg

minidsc01899.jpg

minidsc01900.jpg

minidsc01901.jpg

minidsc01902.jpg

minidsc01903.jpg

minidsc01904.jpg

minidsc01905.jpg

minidsc01906.jpg

 

Po zdjeciu wygluszenia maska rowniez wypedzelkowana od wewnatrz.

minidsc01907.jpg

minidsc01908.jpg

 

Pluczemy

minidsc01909.jpg

minidsc01911.jpg

minidsc01912.jpg

minidsc01913.jpg

 

Wyszlo nawet nawet...

minidsc01914.jpg

minidsc01915.jpg

minidsc01916.jpg

minidsc01917.jpg

minidsc01918.jpg

minidsc01919.jpg

minidsc01920.jpg

minidsc01921.jpg

minidsc01922.jpg

minidsc01923.jpg

minidsc01924.jpg

 

Nastepnie auto stalo przez pare godzin celem wyschniecia.

Zabezpieczamy okolice komory silnika, blotniki, podszybie oraz gorna czesc grila.

minidsc01942.jpg

minidsc01943.jpg

minidsc01944.jpg

minidsc01945.jpg

minidsc01946.jpg

minidsc01947.jpg

 

I atakujemy lakierem w spreju do silnikow 1z.

minidsc01948.jpg

minidsc01949.jpg

minidsc01950.jpg

minidsc01951.jpg

minidsc01952.jpg

minidsc01953.jpg

 

Mi sie efekt podoba. Robilem to pierwszy raz i juz widze pare niedociagniec. Nastepnym razem bedzie lepiej. Jak pogoda dopisze to dorzuce jutro zdjecia po zrobione na dworze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Dodaje blasku, zabezpiecza. W zasadzie to taki multi-dressing w spreju. Normalnie jakby chciec to wszystko ladnie zabezpieczyc to kazda rurke, przewodzik musialbys recznie aplikatorem przesmarowac, tutaj jest to szybko i w miare bezbolesnie.

 

Tu masz opis sklepowy :P

- Wysoko połyskowa konserwacja komory silnika i agregatów

- Zabezpiecza blok silnika, przewody, węże, akumulator itd.

- Odporny na wysokie temperatury

- Chroni m.in. kable zapłonowe przed zanieczyszczeniami i wilgocią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

krd, fajnie Ci to wyszło...

U mnie pod maską syf z prawie 110 tyś km :( - brak mi odwagi żeby lać na silnik wodę (ten strach to trauma jeszcze z czasów kiedy jeździłem Meganką a ona nie odpalała nawet jak padało :/ )

Widzę że komputer zakryłeś folią ale o kable wysokiego napięcia i o świece już się nie martwiłeś? - auto odpaliło bez problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak mi odwagi żeby lać na silnik wodę

A ja u mnie w "Renófce" lałem dziś normalnie z Karchera, nawet nic nie zabezpieczałem :song: Oczywiście odpalił zaraz potem od strzału 8-)

 

Jednak w niektórych wypadkach wychodzi precyzja i dokładność wykonania auta :P:P

 

Jak to mówią o Reno: "Francuzka precyzja, Niemiecki temperament" :D (czy jakoś tak to było) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

g.pajak, ja słyszałem "w Renault najpierw montują wszelkie gadżety, a później zastanawiają sie jak mają one działać" :D

 

...a ja znów słyszałem, że "tylko Chuck'owi Norrisowi się Laguna nie zepsuła" :D

 

Sorry, koniec OT :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie polecam tego produktu 1z. Jakiś czas temu testowałem ten środek na silniku który nie ma fabrycznej płyty pod silnikiem.

Zabezpieczyłem plastiki, przewody, pokrywe zaworów, kawałek bloku itp.

W czasie gdy silnik jest ciepły preparat robi się lepiący a co za tym idzie przykleja sie do niego sporo kurzu czy innego syfu.

Po jakimś czasie na silniku i innych przewodach pojawił się taki przyklejony syf którego usunięcie było trudne.

Ciężko dotrzeć w każdy zakamarek a produkt można usunąć praktycznie tylko przez tarcie np

rozpuszczalnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponoc to samo co sv motorshine

 

bardzo, bardzo blisko :)

 

Metal, guma - ok, ale w/g moich doświadczeń do "plastikowych" komór silnika, produkty "lakierowe", nadają się przeciętnie - słabo to wygląda po jakimś czasie i w momencie kresu życia w/w zabezpieczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.