Skocz do zawartości

Wczoraj w WPI


krd

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 288
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
Panowie, krotka pilka:

BoS vs:

- Glasur

- Detail

- Destiny

- Autobahn

- Shield

- FK1000

 

Jutro wjedzie na maske 50/50 ;)

 

Czyli, że trzeba wybrać? Ja bym dał wszystkie :D Ale jak już najchętniej zobaczyłbym BoS vs glasur albo nasz nowy forumowy killer detail.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

No to czas na male podsumowanie ostatnich 10 tygodni.

Kanapka woskowa SV Concorso + Z Detail spisywala sie swietnie, troche z bolem ja dzis sciagnalem by przetestowac nowego zawodnika (zapraszam do dzialu testy), ale na pewno wroci w podobnej postaci za jakis czas...

 

 

To bylo bodajze 3 lub 4 mycie reczne, w miedzyczasie auto zaliczylo ze 2 pianowania i kilka bezdotykow z samej wody. Nie uwiecznialem tego juz na filmie, ale na wszelkich elementach pionowych, jak drzwi czy blotniki, woski wygladaly jak swiezo po nalozeniu. :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Moderator

Dzisiejszy dzien byl owocny w testy. Jednak nie samym QD czlowiek zyje i woski sa rownie wazne :)

Wracajac do auta przygotowanego 11 listopada. Nie byl myty recznie ani razu az do dzis. Po drodze zaliczyl kilka bezdotykow, proszkow i chyba jedno pianowanie. Nie obca mu rowniez byla trasa nad morze w trakcie naszej pieknej, polskiej zimy. Przebieg to mniej wiecej 4 tys km.

 

Auto zostalo spianowane niebieska Magi w ilosci 50ml na 1.2l wody w Glorii. Nastepnie umyte szamponem Britemax.

 

I tak wygladaja zawodnicy:

- Maska - Z Detail vs SV Autobahn

 

 

- Zderzak przod - RG 4x4

 

 

- Blotnik od strony pasazera - Z Detail

 

 

- Strona pasazera - Z Titanium

 

 

- Blotnik od strony kierowcy - SV Autobahn

 

 

- Strona kierowcy - Z Glasur

 

 

- Klapa bagaznika + zderzak tyl - FK1000 vs DG 601 + DG 111

 

 

- Dach - Z Detail

 

 

Wnioski wyciagnalem, jednak nie bede ich wypisywal gdyz mogloby to naruszyc wasz odbior testu. :D

 

Stay tuned. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carire, gdzie Ty widzisz Shielda? :) Jakieś piwko było dzisiaj? :D

 

Test fajny. Na tyle słabo trochę było widać... i tu pytanie: na żywo lepsze było DG czy FK1000p?

 

Ostatnio zacząłem inaczej jednak oceniać woski "zimowe". Warto po jakimś czasie kiedy jeszcze LSP jest obecne (a przed kolejną aplikacją) sprawdzić np. IronX-em lub glinką czy tar-em ilość zanieczyszczeń, które przywarły do lakieru ;). I tu kropelkowanie może oszukać- jest fajne do robienia zamieszania, a w praktyce niekoniecznie :). Ale to tylko taka ciekawostka :D.

 

PS. Czekam aż Wam klar zejdzie razem z tym Detailem :evil:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podążam swoją drogą ;). Tak zestawiłem wszystkie woski z testu i wyszło mi, że tylko #111 jest LSP przeznaczonym na zwykły lakier Golfa, bo:

- FK1000p to wosk dedykowany jachtom,

- Zymol Titanium i RG 4x4 to woski dla terenówek, SUV-ów itp.,

- Zymol Glasur jest dedykowany lakierom prosiakowym,

- Zymol Detail to wosk na spoilery,

- SV Authobahn to wosk na felgi.

 

Czyli reszta powinna się nie trzymać lakieru, a jakoś przetrwała... :kox:;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Moderator

Korzystajac z dodatnich temperatur na dworze. Dluzszego dnia i pieknego sloneczka Team WPI otwiera przedgarazowy sezon 2013!

 

Na dobry poczatek na typowa 'usluge' Wash&Wax wpadl wiekszosci pewnie juz znany Land Rover. Brudasek az milo sie patrzy. 27 listopada roku ubieglego nalozylem na niego Glasura. Z tego co mi wiadomo byl myty raz w miedzyczasie na pewnej myjni recznej. Z racji dosc malej ilosci czasu nie robilem filmikow. Ale, Glasur po mocnej pianie i myciu recznym nadal zyl, na elementach pionowych bardzo dobrze, a na poziomych troche gorzej. Nie bylo kropelek a'la Sonax, ale tez ujdzie.

 

W takim stanie pojazd zawital w me progi.

img0135bv.jpg

img0136va.jpg

img0137ti.jpg

img0138tp.jpg

img0139kd.jpg

img0140pi.jpg

img0143ap.jpg

img0144gh.jpg

 

Na poczatek oprysk z Prickborta.

img0145jrx.jpg

img0147oi.jpg

img0148ej.jpg

img0149yz.jpg

img0150fej.jpg

 

Po paru minutach IronX.

img0151rq.jpg

img0152h.jpg

img0154ft.jpg

img0155hi.jpg

img0158sq.jpg

img0159xu.jpg

img0160tlw.jpg

 

Nastepnie czas na prewash. Tutaj w zasadzie bez rewelacji. Mieszanka firmowa: 100ml Surfexa, 50ml Concepta i 25ml Tenzi Trucka. Przez tego drugiego wyszlo lekkie mleko, ale sila domywania na poziomie bliskiego idealowi. Po myciu bezdotykowym mozna bylo w zasadzie uznac, ze auto jest czyste i przecietny Kowalski osuszylby pojazd i przelecial Sonaxem. Jednak ja poszedlem krok dalej :P

img0161un.jpg

img0163pc.jpg

img0164su.jpg

img0165ub.jpg

img0166cw.jpg

 

Tu widac, ze nakladany w listopadzie Gtechniq G3 probuje jeszcze walczyc :P

img0168yh.jpg

img0170pi.jpg

 

Mycie na dwa wiadra mieszanka Shiny Garage Strawberry i Megsa Gold Class. Ten drugi nie jest moim ulubiencem, ale mialem resztke, ktora walala sie na regale i wypadalo zuzyc.

img0173gg.jpg

img0176wp.jpg

 

Ponowny oprysk kol IronX i pozniej firmowa piana, pedzelkowanie i szczotkowanie felg w wersji all inclusive.

img0177jl.jpg

img0178ti.jpg

 

Potem czas na glinke, auto po myciu bylo dosc sliskie z niewielka domieszka zanieczyszczen wiec wybor padl na glinke Car Pro Yellow i Last Touch jako poslizg.

img0180ph.jpg

img0181qi.jpg

img0183mq.jpg

 

Potem suszymy ulubionym wafelkiem Sonusa.

img0185mp.jpg

 

I tu pauza. Nie ma zdjec z pozostalych etapow pracy, gdyz byly wazniejsze rzeczy jak fotografowanie...

- srodek odkurzony

- elementy skorzanie wyczyszczone Z Leather Cleneram i zabezpieczone Z Treat

- plastiki przetarte AF Spritz

- dywaniki wyczyszczone APC 1:10

- przednia szyba wyczyszczona AG Glass Polish maszynowo na zoltym padzie 3M i zabezpieczona Gtechniq G3(5)

- szyby wymyte od wewnatrz i zewnatrz Megsowym Glass Cleanerem

- plastiki zewnetrzne zabezpieczone Megsem Trim Detailerem

- wneki przetarte Sonaxem Briliant Detailerem :)

- felgi j.w

- na opony polecial Megs Endurance

- na lakier polecial moj ulubiony Glasur :)

 

Niestety zdjecia nie sa ostre bo ani swiatlo nie takie, a i statywu jeszcze brak.

 

img0186twx.jpg

img0193hh.jpg

img0194tl.jpg

img0195cp.jpg

img0196x.jpg

img0197uu.jpg

img0226jz.jpg

img0228mp.jpg

 

Przy okazji na masce zostal przeprowadzony test. Caly element zostal przepolerowany SV CF Pro Regular na zoltym 3M. Na 1/3 maski polecial Glasur bezposrednio na CF Pro, na druga czesc polozylem go zmywajac uprzednio IPA. Na 3 czesc uzylem Ipy i przelecialem HDC. Zobaczymy jaki wplw bedzie miala powierzchnia na kropelki i trwalosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.