MsMajor Opublikowano 5 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2015 a ja powiem tylko Jajniki Górą! Piękna robota
Justyna Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2015 Niby nic się nie dzieje, ale ostatnio Tolek został ogarnięty, tj. umyty, nawoskowany i odkurzony w partnerskiej myjni na2wiadra... Wstawiony do garażu... No i dostał przedwczesny prezent na święta w postaci czerwonego "koca"... Teraz może sobie spokojnie czekać do wiosny...
kamilgt Opublikowano 20 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2015 dzisiaj widziałem na żywo na mieście jest szajn fajny pokrowiec
qob Opublikowano 20 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2015 Eee , myślałem ze będzie relacja z prasowania pokrowca
maluch Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2015 Poziom abstrakcji, którego nie ogarniam
MsMajor Opublikowano 22 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2015 ja bym się nie zdziwiła, gdyby zimować miał jakiś youngtimer czy oldtimer a tu... seat
ManiekRS Opublikowano 22 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2015 Akumulator wyciągnięty na zimę?
pawelus668 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2015 Ale czemu tutaj takie komentarze, czy dalej nie wiecie ze to auto dla niej to nie tylko zwykly samochod tylko cos wiecej? Ja mam podobnie, mam mega sentyment do swojego pojazdu i rowniez dbam o niego bardziej niz o inne rzeczy, tak robi wiekszosc na tym forum. Same szmatki do auta lepsze niz reczniki do kapieli. Podejrzewam ze zimy nie bedzie tego sezonu wiec zimowanie moze zbyt wczesne ale jak jest drugi pojazd to mozna zimowac
Justyna Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2015 Akumulator wyciągnięty na zimę? zostanie wyjęty po świętach Ale czemu tutaj takie komentarze, czy dalej nie wiecie ze to auto dla niej to nie tylko zwykly samochod tylko cos wiecej? Ja mam podobnie, mam mega sentyment do swojego pojazdu i rowniez dbam o niego bardziej niz o inne rzeczy, tak robi wiekszosc na tym forum. Same szmatki do auta lepsze niz reczniki do kapieli. Podejrzewam ze zimy nie bedzie tego sezonu wiec zimowanie moze zbyt wczesne ale jak jest drugi pojazd to mozna zimowac dzięki za zrozumienie
Crockett84 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2015 Fajna peleryna Tolek to ma życie
Killaz Opublikowano 24 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2015 Justyna, ten samochód to twój daily car czy jeździsz czymś innym a Tolek jest do podziwiania? I jestem diabelnie ciekaw efektów wyciszenia, sam chce walczyć z dźwiękami z podwozia i szumem wiatru stąd też pytanie. Obliczałaś ile zużyjesz mat na podłogę?
C0rvette Opublikowano 25 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2015 Wow! Właśnie przeczytałem cały temat Tylko 2h czytania. Podziwiam pracę włożoną w Toledo... Sporo ludzi Ciebie nie rozumie bo Toledo to nie Mustang czy też BMW e9, ale mi też się podoba z tym że ja chce takie kupić na daliycara.(btw. Polecasz ten motor do zwykłej jazdy z pkt A do B? Czy 1.8 lepszy a spali to samo? Bo konstrukcja podobna). Ile kosztuje Cię eksploatacja? (rozrząd, amorki, paski i filtry?) Jak ze spalaniem? Doposażanie idzie wolno, bo żeby zrobić do jak w fabryce to trzeba długo szukać gratów w odpowiednim stanie. Brawa za wyciszanie matami auta, niby zwiększają masę pojazdu ale to nie auto do wyścigów a jest zapewne poprawa akustyki w aucie mimo, że jeszcze została Ci podłoga i ściana grodziowa. Pozdrawiam i podziwiam
W1Michal Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 maty nie są aż takie ciężkie. Ja na podłoge stosowałem w poprzednim aucie STp Silver - bardzo fajne. Na drzwiach miałem Dynamat ale jak ktoś nie wsadza car audio itp bez obaw może kłaść STP. Róznica bardzo duża. Najlepiej jak jużsie zabierać to opędzlować wszystko co możliwe, dach, drzwi, bagażnik itp. wtedy efekt jest najbardziej widoczny.
boss777 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 no kocyk mega fajnie wyglada, widac ze jest fachowy
MsMajor Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 Ja to wszystko rozumiem, sama dbam "tylko" o Opla jak o dziecko...
Justyna Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2015 Justyna, ten samochód to twój daily car czy jeździsz czymś innym a Tolek jest do podziwiania? I jestem diabelnie ciekaw efektów wyciszenia, sam chce walczyć z dźwiękami z podwozia i szumem wiatru stąd też pytanie. Obliczałaś ile zużyjesz mat na podłogę? Na co dzień i zakupy jeżdżę skodą Felicją Tolek jeździ głównie wiosna/lato. wygłuszenie daję naprawdę sporo a zwłaszcza przy audio szum wiatru to słychać głównie przez uszczelki w drzwiach, więc musisz sprawdzić czy u Ciebie już nie oklapły i czy dalej mają dobry styk. btw. Polecasz ten motor do zwykłej jazdy z pkt A do B? Czy 1.8 lepszy a spali to samo? Bo konstrukcja podobna). Ile kosztuje Cię eksploatacja? (rozrząd, amorki, paski i filtry?) Jak ze spalaniem?Doposażanie idzie wolno, bo żeby zrobić do jak w fabryce to trzeba długo szukać gratów w odpowiednim stanie. Brawa za wyciszanie matami auta, niby zwiększają masę pojazdu ale to nie auto do wyścigów a jest zapewne poprawa akustyki w aucie mimo, że jeszcze została Ci podłoga i ściana grodziowa. do zwykłej jazdy jak najbardziej polecam, bo jest praktycznie bezawaryjny, nie bierze oleju, ale trzeba trafić na dobrze zadbany egzemplarz, bo jak wiadomo jak se dbasz tak masz Co do części eksploatacyjnych to muszę zerknąć na paragony, ale nie są to jakieś kosmiczne kwoty. Spalanie w trasie od 5,5 - 7 litrów, w mieście 8 - 10 litrów w zależności od stylu jazdy maty nie są aż takie ciężkie. to zależy jak się wygłusza u mnie już tak jakby mam dodatkowego pasażera w aucie
C0rvette Opublikowano 28 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2015 Justyna, Dzięki za radę... a jak z dynamiką jazdy? da się wyprzedzić czy trzeba rozpędzać? Wiadomo że jak dbasz to masz, ale Toledo nie jest jakoś wybierane przez młodych (mam 20lat ale na daliy cara idealne), więc szanse są żeby znaleźć odpowiedni egzemplarz.
Justyna Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2015 co do dynamiki to cóż... Tolek lubi wysokie obroty i wtedy dopiero jakoś jedzie więc przed wyprzedzaniem redukcja i ciśniesz z drugiej strony lubię go za elastyczność, bo nawet po mieście jeżdżąc 50 - 60 km/h mam piąty bieg i nie muszę go zmieniać nawet jak mam jeszcze zwolnić a potem przyśpieszyć. Radzi sobie C0rvette Skąd jesteś?
mati98 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2015 Jak widać w Polsce już zim nie ma Więc możesz sobie spokojnie użytkować tego Seata... nie zgnije Jak to mówią, auto które stoi psuje się szybciej niż to które dużo jeździ... I szacun za całą robotę wykonaną przy tym samochodzie.... pięknie!
C0rvette Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2015 Justyna, Lublin. Jak jest elastyczny to chyba się wybiorę jakiegoś obejrzeć i się przejechać. Dzięki wielkie. Biorę się za czytanie reszty tematów z prac. Żeby się wciągnąć w ten nawyk.
Killaz Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2016 Justyna, przyrdzewiałe zaciski potraktowałaś tylko ADBL Vampire, bez mechanicznego szlifowania rdzy? Nie boisz się, że za jakiś czas znowu wyjdzie ruda? U siebie mam zamiar regenerować zaciski i trochę mi namieszało to w głowie, bo byłem przygotowany na szczotkę na wiertarce. Zestaw naprawczy, czy tam reperaturki zacisków są ogólnodostepne czy jakieś konkretne źródło, tak samo ze śrubami?
APC Opublikowano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2016 Cześć, co do zacisków i jarzm to proponuję jedyną słuszną metodę odnowy tj piaskowanie, malowanie proszkowe i wymiana wszystkich uszczelek,tłoczka,prowadnic i odpowietrznika na nowe. Dodatkowo przewody elsatyczne. Poniżej fotki zacisków od Subaru Forester Przed: W trakcie: Po: I zdjęcia zacisków w żony E46 325i (przy okazji wymienione 4 tarcze, klocki i przewody elastyczne): Po takiej regeneracji hamulce chodzą jak nowe i mocno cieszą oko. Malowanie pędzelkami czy sprayem jak by tego nie robić bez całościowej rozbiórki zacisku wygląda zawsze kiepsko.
Justyna Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2016 Justyna, przyrdzewiałe zaciski potraktowałaś tylko ADBL Vampire, bez mechanicznego szlifowania rdzy? Nie boisz się, że za jakiś czas znowu wyjdzie ruda? U siebie mam zamiar regenerować zaciski i trochę mi namieszało to w głowie, bo byłem przygotowany na szczotkę na wiertarce.Zestaw naprawczy, czy tam reperaturki zacisków są ogólnodostepne czy jakieś konkretne źródło, tak samo ze śrubami? zaciski były najpierw porządnie umyte, osuszone, przetarte papierem ściernym i śrobokrętem w trudniej dostępnych miejscach, o dziwo śrubokrętem mi się najwygodniej robi, bo mogę użyć większej siły i odchodziły całe płaty korozji. Po takim oczyszczeniu jeszcze raz umyte i osuszone. Potem cynk w spreyu i na to lakier. zestawy naprawcze do każdego zacisku oraz śruby dostępne są w ASO i Inter Carsie. co do zacisków i jarzm to proponuję jedyną słuszną metodę odnowy tj piaskowanie, malowanie proszkowe i wymiana wszystkich uszczelek,tłoczka,prowadnic i odpowietrznika na nowe. Dodatkowo przewody elsatyczne. zgadzam się, dlatego zaciski były zdemontowane, wymienione uszczelki i odpowietrzniki natomiast piaskować je było mi szkoda, bo i tak są tymczasowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się