neostar Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 maya, w sekwencji? W KME Diego G3 można ustawić od temperatury (zadanej wartości) i ewentualnie od obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maya Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 maya, w sekwencji? W KME Diego G3 można ustawić od temperatury (zadanej wartości) i ewentualnie od obrotów.tak w sekwencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundik Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Sterownik Zenith - minimalna temp 15stC, minimalne obroty 850 (o ile dobrze pamiętam). Przerzucał sam z wolnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlik8919 Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Ja wlasnie nie dlugo zmieniam auto i wlasnie chcialbym zmienic na cos co bez problemu bede uzywal z gazem.Z tym ze chcialbym jakis dosc mlody rok czyli 2006-2008 i najlepiej wielkosci golfa.Jakie auto polecicie??? Wiem ze wiekosc nowych aut ma silniki z wtryskiem bezposrednim a takie to juz nie tak latwo zagazowac. Mam do dyspozycji 30 000zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neostar Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 maya, jaki sterownik? Przejrzałem konfig. od 300 i tam ustawia się temp i obroty z tym, że jak ustawisz za niską temperaturę to będzie kupa a nie jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Zapytaj na lpg-forum.pl. Jesli cos nieduzego, to moze warto poszukac auta z fabrycznym lpg. Skoda, hjundaj chyba tez takie wypuszczal. Generalnie to musi byc auto na posrednim w trysku, mozliwie prosta konstrukcja bez zmiennych faz rozrzadu itp oraz bez rozbudowanych korekt w ECU. Wszystko da sie zrobic, ale jak jeszcze nie kupiles, to nie rob sobie pod gorke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puch Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 jak ustawisz za niską temperaturę to będzie kupa a nie jazda. Zależy co to znaczy niska, ja mam 25 st.C i jest bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ja mam fabryczne BRC sekwencyjne w 207 i jest ustawione 30 stopni. Jezdzi normlanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 LR- jedna z najlepszych instalek ma prog przelaczenia ustawiony na 40*C- nie mozna tego zmienic. Wiekszosc instalek pozwala to zmieniac, wiekszosc gazownikow ustawia 30*, ale zalezy tez od reduktora. Niektore np podczas duzych mrozow moga nie dac rady ogrzac gazu, co poskutkuje zamarznieciem reduktora i jazdy na gazie nie bedzie. Ja obecnie zwiekszylem na 35, bo po przelaczeniu lubil troche szarpnac przez chwile, ale widze ze to kwestia sterownika, ktory nie ma mozliwosci ustawienia recznie korekt po temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ja też przestawiłem na 35C bo na 30C trochę z początku potrafiło szarpnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inarusbox Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Panowie to, że potrafi szarpnąć przy przełączaniu przy niskiej temp to nie wina reduktora tylko wtryskiwaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Dobry sterownik, odpowiednio ustawiony powinien to zniwelowac korekta po temp i korekta po obrotach. U mnie wtryski hana zielone pojedyncze ale stag 200 bez korekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 jak ustawisz za niską temperaturę to będzie kupa a nie jazda. Zależy co to znaczy niska, ja mam 25 st.C i jest bez problemu Jakbyś miał zenita i jego wspaniałe korekty to byś nie pojeździł bo benzyna by sie tak rozjechała że po paru dniach już byś nie odpalił. Dobry sterownik + "prosty silnik" i sukces gwarantowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz85 Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Jakbyś miał zenita i jego wspaniałe korekty to byś nie pojeździł bo benzyna by sie tak rozjechała że po paru dniach już byś nie odpalił. Możesz to rozwinać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inarusbox Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Może ja odpowiem.. Są niektóre specyficzne silniki które chodzą na gazie super, ale mogą namieszać i poprzestawiać w mapach benzyny. Przypadki rzadkie, ale czasami się zdarzają jednak nie są to przypadki uciążliwe i jeśli gaz jest dobrze ustawiony to nic złego w mapach benzyny nie zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Autko śmiga już na gazie. Na razie jest super, zobaczymy co dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inarusbox Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Jakie graty pod maską? Sterownik, wtryskiwacze, reduktor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 28 Listopada 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 No to będziesz mógł wreszcie poodkładać $$$ na jakiś porządny wosk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Stag 300, hana2000, alaska a dalej nie pamiętam.. Wieczorem napiszę. Na wosk nie odkładam bo szkoda kasy;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inarusbox Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Początek bardzo dobry, ale tomasetto alaska nic dobrego nie wróży... Jaki zagazowałeś silnik? Poj i KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz85 Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Ja mam ten sam parownik i nie narzekam Powiedzmy sobie szczerze ze jak instalacja dobrze zalozona i zestrojona a ty bedziesz tankowal dobry gaz i dbal o instalacje (filtry itp) to bedzie smigal bez problemu. Nawet jakby kupil najlepsza instalacje a spier... by montaz to beda problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Bartosz85, jakbyś zobaczył jakie mieszanki lejesz ale to nie tylko z gazem są takie wałki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz85 Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 jakosc paliw w pl to temat rzeka ale tu nie o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Silinik 1.4 90 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Jakbyś miał zenita i jego wspaniałe korekty to byś nie pojeździł bo benzyna by sie tak rozjechała że po paru dniach już byś nie odpalił. Możesz to rozwinać?? Po prostu po przejsciu na lpg, ECU koryguje to co spieprzy ecu-lpg i potem wracając na benzyne masz cuda zamiast poprawnej mapy benzynowej. Ale w ecotecu raczej nawet na zenicie da sie jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się