Skocz do zawartości

O gazie i kosztach eksploatacji...


kuflik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 217
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ja wlasnie nie dlugo zmieniam auto i wlasnie chcialbym zmienic na cos co bez problemu bede uzywal z gazem.Z tym ze chcialbym jakis dosc mlody rok czyli 2006-2008 i najlepiej wielkosci golfa.Jakie auto polecicie??? Wiem ze wiekosc nowych aut ma silniki z wtryskiem bezposrednim a takie to juz nie tak latwo zagazowac. Mam do dyspozycji 30 000zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj na lpg-forum.pl. Jesli cos nieduzego, to moze warto poszukac auta z fabrycznym lpg. Skoda, hjundaj chyba tez takie wypuszczal. Generalnie to musi byc auto na posrednim w trysku, mozliwie prosta konstrukcja bez zmiennych faz rozrzadu itp oraz bez rozbudowanych korekt w ECU. Wszystko da sie zrobic, ale jak jeszcze nie kupiles, to nie rob sobie pod gorke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LR- jedna z najlepszych instalek ma prog przelaczenia ustawiony na 40*C- nie mozna tego zmienic. Wiekszosc instalek pozwala to zmieniac, wiekszosc gazownikow ustawia 30*, ale zalezy tez od reduktora. Niektore np podczas duzych mrozow moga nie dac rady ogrzac gazu, co poskutkuje zamarznieciem reduktora i jazdy na gazie nie bedzie.

 

Ja obecnie zwiekszylem na 35, bo po przelaczeniu lubil troche szarpnac przez chwile, ale widze ze to kwestia sterownika, ktory nie ma mozliwosci ustawienia recznie korekt po temp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ustawisz za niską temperaturę to będzie kupa a nie jazda.

 

Zależy co to znaczy niska, ja mam 25 st.C i jest bez problemu :)

 

Jakbyś miał zenita i jego wspaniałe korekty to byś nie pojeździł bo benzyna by sie tak rozjechała że po paru dniach już byś nie odpalił. Dobry sterownik + "prosty silnik" i sukces gwarantowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ja odpowiem.. Są niektóre specyficzne silniki które chodzą na gazie super, ale mogą namieszać i poprzestawiać w mapach benzyny. Przypadki rzadkie, ale czasami się zdarzają jednak nie są to przypadki uciążliwe i jeśli gaz jest dobrze ustawiony to nic złego w mapach benzyny nie zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten sam parownik i nie narzekam :acute:

Powiedzmy sobie szczerze ze jak instalacja dobrze zalozona i zestrojona a ty bedziesz tankowal dobry gaz i dbal o instalacje (filtry itp) to bedzie smigal bez problemu.

Nawet jakby kupil najlepsza instalacje a spier... by montaz to beda problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś miał zenita i jego wspaniałe korekty to byś nie pojeździł bo benzyna by sie tak rozjechała że po paru dniach już byś nie odpalił.

Możesz to rozwinać??

Po prostu po przejsciu na lpg, ECU koryguje to co spieprzy ecu-lpg i potem wracając na benzyne masz cuda zamiast poprawnej mapy benzynowej. Ale w ecotecu raczej nawet na zenicie da sie jezdzic :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.