MatthewG Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Reflektujesz? Trochę ciężki i cichy wydech.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannonn Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 10 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 MatthewG, teraz dopłaty EU do 9% dają. US chyba zaklepie taką firmówkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Cena duża, bez promocji RCf startuje od 380tys ale powiedzmy sobie szczerze, wyglada kozacko. Na żywo dostaje plus 50% w porównaniu do zdjeć, tak w ogóle zauważyłem ze lexy na zdjęciach wyglądają o wiele gorzej niż na żywo RCf wciąga wyglądem m4 i poprzednie c63 mag, bardziej z charakteru pasuje do m6. Dla mnie piękne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 RCf wciąga wyglądem m4 i poprzednie c63 mag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Temat mi spadł Dziś przyprowadzilim na testy polifta. Się nie zrozumielim, miała być gwiazda, ponad 300 kuca i ogólnie coś z trzema literkami w nazwie ( w domyśle jakieś A45 AMG ) To i o, orzeł wylądował - 313 CDI Dziś już ciemno było, jutro coś pojeżdżę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Też mamy polifta 313 od roku i daje rade manual ? Dawaj foto środka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Manual Środek cyknę za widnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Ja żałuję, że uparlem się przy manualu, pierwszy bieg konczy się zaraz po ruszeniu, drugi chwilę poźniej, a pomiędzy 3 i 4 jest przepaść i albo jedziesz 50 w hałasie, albo katujesz dwumasę i masz 1300obr Ale co mi tam za 2 lata dadzą nowego Poza tym mam wrażenie, że trochę wiecej oszczędności w stosunku do przedlifta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 No to chcę porównać, bo są różne roczniki przedliftów, które się w sumie od siebie nie różnią. Polift z wyglądu w sumie tak samo spoko jak przed, środek na pierwszy rzut oka też ten sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Niecałe 130KM jest dla Was wystarczające z kontenerem? Cóż Wy wozicie? Ostatnio wrócił do mnie klient z piekarni, któremu sprzedawałem kiedyś takie kontenery z BiTurbo 136KM i 163KM. Skusili go chłopaki z Renault, że 100KM to petarda i dla niego będzie ok. Jak się okazało auta załadowane rano spalanie miało - "lekko odbiegające od katalogu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Nasz 313 jeździ załadowany TYLKO po mieście, raczej dynamiczny styl jazdy. Zwykły blaszak, średnie spalanie to +/- 10l/100km. Jechałem nim jednak raz autostradą i zdecydowanie na dalsze wypady przydałoby się coś od 316 w górę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Yasiek, u nas jeżdżą po 200-250 km po Warszawie, do tego dochodzi obciążenie stałe pracującego agregatu. 136 konne starczają, 310CDI 95 konne też na spokojnie. Kolo 14-16 po mieście zawsze na setkę wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Miałem kiedyś Craftera z tym 2.5 TDI (o ile dobrze pamiętam..) i coś koło 140 koni. Komfort, wraz z bujanym fotelem, bardzo duży, ale dynamika i tylny napęd to dyskwalifikacja Nic nie zastąpi starego Opla Movano z 2.8 i manualem Ścigaliśmy się parę razy pusty - pusty albo załadowany - załadowany i za każdym razem dostawał lanie Do tego przedni napęd i w zimie to nawet w góry można pojechać pustym. A jaka spokojna psycha na śliskich górskich serpentynach przy pustej pace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Ostatnio wracałem z Warszawy Movano 2.3 BiTurbo 163KM autostradą A2 i A1. Ładunek 1000kg i przyjemnie się jechało w przedziale 140-150... przy 170 czuć było że nie jest już tak żwawy. Ogólnie auto mega pozytywnie zaskoczyło wszystkich klientów z którymi miałem okazję jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 170 chyba nigdy nie osiągnąłem, szkoda mi było diesla od wysokich obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 MatthewG, nowe Vito juz jest skundlone w podstawie z Reno, napęd przód i ich silniki. Wyższe wersje juz prawilne Jeździłem na pusto dużo razy Sprinterami, nie było żadnych problemów. Ale to co sie dzieje w tylnonapędowym Transicie z 2,4 to Przód napęd w 2.2 zdecydowanie lepiej sie zachowuje, tzn lepiej, mniej widowiskowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Do tego zmierzam.. Auta dostawcze mogą być niebezpieczne, świat się kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Z tego co wiem od zaufanego człowieka w MB, kluczowe floty z chęcią bedą przechodzić na napęd przód, bo podobiez tylne to ZUO, nie da sie jeździć, o matkoicurko. Dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Oj wszystko zależy kto co wozi i gdzie Ale fakt zdecydowanie częściej wybierane są FWD. RWD to głównie jako doki wyjeżdżają lub przy kontenerach/izotermach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Ja nie wiem skąd te narzekania na RWD, w mieście i tak ciągle odśnieżone, moc stosunkowo niska więc śmiga się całkiem normalnie Ja na brak dynamiki nie narzekam w busach, pamietam jeszcze starego 209D, polecam przejażdzkę, to były dopiero osiągi 313 w średniej budzie daje sobie spokojnie radę, 313 wysokim w longu i automacie dobiłem do licznikowych 168km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Sam sobie odpowiedziałeś, w mieście. I tylko tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 longu Nie ma mercedesów w longu. Są w lang-u Z niemieckiego. I w przypadku busów używa się określenia "przedłużony" (raz lub dwa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Franek, proste, Sprinter Fahrgestelle jest Kompakt, Standard, Lang Nawet nazwy w Mercu jakoś lepiej brzmią, niż te wszystkie c15 Lh1 Ph324 280/350 cuda wianki w innych markach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Nawet nazwy w Mercu jakoś lepiej brzmią, niż te wszystkie c15 Lh1 Ph324 280/350 cuda wianki w innych markach Dokładnie tak. Muszę kiedyś sprawdzić sobie jak to jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się