Skocz do zawartości

Wrażenia z jazd testowych, FB, YT, zmiany :D


Geno

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 663
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja nie wiem geno co Ty widziałeś w tej nowej rawce :-] Jeździłem, co prawda benzynką, ale wnętrze pomimo max wypasu jakoś nie zrobiło na mnie wrażenia :o No i 150tysi za toyotę :evil: ? Jak już sypać taką mamoną to może lepiej dołożyć troszkę i wziąć jakiego premiuma, fajne xc60 d3 by się pewnie znalazło :song:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
krd, czasy brokerów się skończyły,wywiad po salonach w polsce i rabat 1X% grany na zamawiane auto ;)

 

Czyzby?

Audi Q5 2.0TDI Quatro 177 S-tronic

u brokera z jakims juz tam pakietem 144tys pln brutto

u dealera wersja bida 169 tys brutto

 

Nawet jak dostaniesz 15% ratabatu, w co szerze watpie to dopiero dojdziesz do ceny brokerskiej. Takze wg mnie sprawa jest conajmniej warta rozwazenia, zwlaszcza, ze sprawy gwarancyjne mozesz realizowac normalnie na terenie calej europy. Juz nie mowiac o tym, ze im lepsza wersja wyposazenia tym roznica pomiedzy brokerem a dealerem rosnie, na korzysc tego pierwszego oczywiscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja w tej kasie kupił bym Renault Dacia daster w max wersji w benzynie do tego wsadził silnik 2.0 T z Megane III RS , do tego jakieś LPG i mamy wóz malinka :mrgreen: a zostaje nam po wszystkim jeszcze trochę $$ na paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

geno przerabiałem z ojcem w marcu/kwietniu taką wycieczkę po salonach w poszukiwaniu "jakiegoś wyższego auto" co by Panu w wieku przedemerytalnym o słusznym wzroście i wadze i problemami z plecami było wygodnie wsiadać i wysiadać. Na tapecie były po kolei wszystkie marki jakie oferują "suvy" i terenówki. Po jakiejś tam selekcji, przejażdżkach zostały na placu boju 4 modele X3, XC60, Q5 i nowa Ravka. Ostatecznie wygrała XC60 ponieważ jak się okazało mąż mojej koleżanki z pracy jest jakimś super-hiper key managerem w Volvo i zaproponował na nowe auto do konfiguracji 23% rabatu względem ceny katalogowej. Dostalismy ten samochód na całą sobotę z pełnym bakiem, żeby zobaczyć cóż to jest i ew. przekonac się do modelu.

 

Mając bezpośrednie porównanie z autem, które miał ojciec do tej pory, które funkcjonuje na rynku jako prawdziwa terenówka i wiedząc, że taki samochód dla osoby, która porusza się tylko po mieście jest nieporozumieniem - z racji gabarytów (parkowanie), masę systemów do jazdy "terenowej" za które płaci się astronomiczne pieniadze a z których tak naprawdę nie korzystało się prawie w cale oraz ogólnie dosyć specyficzne prowadzenie na dłuższej trasie, gdzie nie jesteś w stanie pojechąc zdecydowanie szybciej anie nadrobić na zakrętach bojąc się, że z racji wysoko umiejscowienia środka ciężkości zaraz się przewalisz na bok potrzebne było auto z w miarę dużym bagażnikiem, napędem AWD, jakością w środku, która nie będzie wzbudzała obrzydzenia i "dobrą ceną".

 

Q5 bardzo fajne ale, żeby nie było biedy trzeba wywalić lekko ponad 200 tys PLN, X3 jak wyżej plus 20 tys PLN a za 239 tys PLn można mieć fabrycznie nowe X5 z dosyć niezłym wyposażeniem z ubiegłego rocznika na które dają rabaty około 25%. Ravka fajna - zwłaszcza w białym kolorze ale znowu kupić Toyotę :idea: Do Xc60 nie było się do czego przyczepić, na mnie największe wrażenie zrobił dźwięk silnika - rzędowa 5-ka w klekocie - taka pseudo namiastka obcowania z samochodem z "mocnym" silnikiem. Jakościowo OK, z tyłu miejsca nie za dużo ale średnio mnie to interesuje bo niezbyt często jadę z tyłu a jak już jadę to w takim stanie, że jest mi obojętne czym jadę i jak - byle dojechać do domu i przywitać się z muszlą klozetową na dłużsą wieczorną dysputę z moją głową wsadzoną weń :evil:

 

Numero uno jest X3 jeżeli chodzi o jakość, wielkość i dynamikę silnika oraz 8 biegową automatyczną skrzynię ale wszystko ma swoją cenę a nawet pomimo dobrych znajomości w salonie maksymalny rabat jaki można dostać nawet w niewielkim stopniu nie umywa się do tego co dali w Volvo....

 

Jest jeszcze nowy forester, nie wiem jak to jeździ, widziałem tylko jak stał przed salonem - wygląda średnio, Tiguana ma moja mama - nie ma się do czego przyczepić - ot co, dobrze wykonane auto będące średniakiem w każdej z dziedzin, przez co wygrywa większość testów, bardzo ładny, i cholernie wielki z zewnątrz jest nowy Ford Kuga (pomyliłem go w nocy z Mazdą CX9)....jest tego towaru, jest w czym wybierać - jedynym ograniczeniem jest kwota jaką chce się wydać. Czekam jeszcze na nowe Porsche macana ponieważ, jak skonfigurują to cenowo na poziomie porównywalnym do Q5 i X3 z dokładką +10, 15 tys to moim zdaniem będzie rynkowy wymiatacz dla osób, które do tej pory jedynie mogły marzyć o nowym Porszaku a stać ich było na auta Merca, Audi, BMW albo dla tych, dla których Cayenne był za duży a 911 - za małe i niepraktyczne...

 

Tak to widzę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak z jakością w Volvo bo ostatnio miałem doczynienia z XC60 z 2009 roku, przebieg 80 tyś, udokumentowany od PL dilera.. Skóry wyglądały jak po pół bańki przelotu, tylna klapa elektryczna ale jej obicie trzeszczy na każdej nierownosci tak że można dostac świra, naprawiana kilka razy bezskutecznie w aso, w końcu dostała silikonu i się uciszyła. Plastiki, spasowanie - dramat. Właściciel przesiadł się z E60 rok 2005 i mam wrażenie że to był błąd jego życia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blisko :mrgreen:

 

XC60 po lifcie mi się mega podoba. Z pierwszych rozmów 12-14% od ręki przy leasingu dawali, więc ten którego wstępnie rozpatrywalismy wychodzi ca 180, czyli niecałe dwa rulony z tylnej kieszeni. W czerwcu maja mieć testówki, więc na pewno podbijemy :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak z jakością w Volvo bo ostatnio miałem doczynienia z XC60 z 2009 roku, przebieg 80 tyś, udokumentowany od PL dilera.. Skóry wyglądały jak po pół bańki przelotu, tylna klapa elektryczna ale jej obicie trzeszczy na każdej nierownosci tak że można dostac świra, naprawiana kilka razy bezskutecznie w aso, w końcu dostała silikonu i się uciszyła. Plastiki, spasowanie - dramat. Właściciel przesiadł się z E60 rok 2005 i mam wrażenie że to był błąd jego życia.

 

Mam takie samo odczucie co do Volvo. W zimę jechałem kilkadziesiąt kilometrów Volvo V70. Rok produkcji 2008, przebieg ok 90.000. Jakiś diesel w świniaku i leniuchu nie dopytywałem jaki więc o dynamice się nie wypowiem. Odczuwalnie chyba było to 2.0 136PS.

W środku jakbym jechał minimum 10 letnim autem. Skóry powycierane i wysiedziane (wszystkie), kierownica wydrapana jakby kierowca pracował w fabryce papieru ściernego. Co drugi bajer z elektryki nie działał (przycisk podnoszenia szyb, wyświetlacz czegoś nie pokazywał, już nie pamiętam czego ale to w sumie nieistotne, fotela nie dało się ustawić etc.)

W dodatku szyba rozmroziła się po 40 kilometrach. Jakiś koszmar, zważywszy że auto szwedzkie a tam bywa zimno.

Zażartowałem z właściciela że pewnie sprzedali mu to po skręceniu przebiegu o połowę.

Okazało się że auto "po rodzinie". Kupione nowe w salonie, przebieg 100% autentyczny, jeździła kobieta. :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździła kobieta

I masz odpowiedź ;)

 

Kurde. Znam jedno X5 jeżdżone przez kobietę. Auto rocznikiem i przebiegiem podobnie do Volvo. Różnica polega na tym że w BMW wystarczył by mocny detailing, zmiana metryczki na rok 2013, redukcja przebiegu i spokojnie może wracać do salonu i zostać postawione jako fabrycznie nowe, prosto z Bawarii :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.