Dystrybutor Wiolka mx_n Opublikowano 2 Grudnia 2012 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2012 Byłam, widziałam, pilnowałam I nawet w całej swojej złośliwości nie mogę napisać, że Leoś źle wygląda...
Geno Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2012 Jeszcze nie dopisałaś: ...pomagałam
Dystrybutor Wiolka mx_n Opublikowano 2 Grudnia 2012 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2012 Aż taką kłamczuchą nie jestem
baka Opublikowano 3 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2012 a jak tam trzyma się Einszett Hartglanz?
Administrator Evo Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2012 a jak tam trzyma się Einszett Hartglanz? Na masce trochę słabo... A tak na serio to bardzo fajnie, auto zrobiło od aplikacji ok 1200km i nie widać znaczącego spadku osiagów Dużo krążków poszło ? Ślady po papierze usunięte w 100% czy coś zostało ? Po jednym 2000 i 3000, po zrobieniu maski już się do niczego nie nadawały. Inspekcje robiliśmy mocnymi zmywaczami, a nie IPĄ, póki co nic nie wyszło
Prezes Opublikowano 3 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2012 No grrruubo się zabawiliście! Takie efekty to bym wolał jednak na żywo obadać
darkii Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2012 Evo mam jedno małe pytanie przymierzam się do zakupu Tenzi Trucka do mycia silnika i widzę, że u Ciebie ma takie samo zastosowanie. Czy ten atomizer którego używasz jest pianujący czy zwykły?
Administrator Evo Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zwykły, do tego środka atomizer pianujący nie ma sensu, obojętnie w jakiej formie go naniesiesz to i tak będzie killer
zegarek Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2012 Tylko uwaga na rozcieńczenie, bo odbarwia plastiki.
darkii Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2012 Evo dzięki za odpowiedz, o plastiki się nie boję, bo chodzi o masakrycznie zasyfiona komora golfa mk2 1.6TD, więc za dużo plastikow nie ma
Administrator AreK Opublikowano 4 Grudnia 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2012 Cytat: Dużo krążków poszło ? Ślady po papierze usunięte w 100% czy coś zostało ? Po jednym 2000 i 3000, po zrobieniu maski już się do niczego nie nadawały. Ja podczas pracy z SIA używam znacznie więcej wody. SIA tnie wtedy podobnie ale znacznie wydłuża swój żywot. Wiadomo nie "oblecisz" jednym krążkiem całego auta ale zawsze coś. Oczywiście SIA velvet można używać także na sucho ale wskazany jest wtedy wyciąg pyłów. Jaki skok miała Wasza szlifierka? Czy "zapychał" Wam się krążek?
Administrator Evo Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2012 Dzięki za wskazówkę, następnym razem spróbujemy podlać więcej wody Szlifierka to Mirka Ceros o skoku 2,5mm. Krążki się nie zapychały, ale co przejazd i tak były czyszczone.
Administrator AreK Opublikowano 4 Grudnia 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2012 W jaki sposób je czyściliście? Dziesiąt sztuk przeżyłem ale nigdy nie czyściłem
Administrator Evo Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2012 Płukanie w wodzie
Administrator AreK Opublikowano 4 Grudnia 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2012 To spoko. Przy użyciu większej ilości wody tak jak pisałem tnie podobnie a nie rysuje tak lakieru. Podczas szlifowania bardziej rysują jego drobinki lakieru czyli pył - wyrządzając szkody, niż ziarno ścierne w tym przypadku biały tlenek aluminium czyli materiał który daje doskonałe wykończenie. Pył najlepiej odprowadzany jest przez wodę (szlif na mokro) lub porządny wyciąg ( szlif na sucho). Nie wszyscy o tym wiedzą.
KeepeR Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2012 Po jednym 2000 i 3000, po zrobieniu maski już się do niczego nie nadawały. Inspekcje robiliśmy mocnymi zmywaczami, a nie IPĄ, póki co nic nie wyszło Można wiedzieć o jakie zmywacze chodzi ? bo ostatnio IPA mnie nie zadowala... jakas własna receptura ? Robtowa na +
Administrator Evo Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2012 Jeden to Koch Chemie Silicon&Wachsentferner , a drugi to coś podobnego od chłopaków z ShineOn, ale nie znam dokładnej nazwy. Jutro będzie tesowana własna receptura na innym aucie, efekty opisze
kamilgt Opublikowano 22 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2012 http://hidretrofit.wordpress.com/2012/1 ... on-toledo/ nie myślałeś o czymś takim?
miHoo79 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2012 http://hidretrofit.wordpress.com/2012/12/07/76-seat-leon-toledo/ nie myślałeś o czymś takim? To firma Tomka (embargo)
Administrator Evo Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2012 Myślałem o tym, z tym że to nie do końca jest taka tania impreza
kamilgt Opublikowano 22 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2012 400-500 przeróbka + żarówki i jakieś przetwornice, na chińszczyźnie w sumie z 600zł, na philipsach itp z 1100
Rekomendowane odpowiedzi