Skocz do zawartości

Seat Leon Evo - ponad 400 zdjęć


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 353
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przetłoczenia na masce potęgują efekt. :)

Efekty były do przewidzenia, a rezultaty nie są zaskoczeniem, potwierdzając opinie stosowania powłok dla osób chcących w minimalny sposób zajmować się autem.

 

[ ja pedałem z kwarcem na aucie zostałam już w zeszłym roku :lol:

 

Z tym "geyostwem" i powłokami coś jest na rzeczy, bo z obserwacji wnioskuje, że każdy "goguś" - żelik, solara, puder, regulowane brwi, bluzunia 'wersracze', bransoletki na nadgarstkach życzy sobie mieć na aucie powłokę, "bo woski są przereklamowane". Są oczywiście wyjątki potwierdzające regułę. Kobiety lubią woski i chcą, aby woskować regularnie raz w miesiącu "Żeby był gładki, taki jak ostatnio..." :-];)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
każdy "goguś" - żelik, solara, puder, regulowane brwi, bluzunia 'wersracze', bransoletki na nadgarstkach życzy sobie mieć na aucie powłokę,

 

damn żelu nie używam, na solarę nie chodzę, wersacze w szafie brak ale mam snobistyczną bransoletkę na P :lol:

 

"bo woski są przereklamowane"

 

eee no takiej filozofii życiowej nie mam ale staram się zachować odrobinę zdrowego rozsądku i dystansu do pewnych rzeczy (do kosmetyków samochodowych też :) ). Ja to lubię różnorodność. Bo wiesz cały czas tak samo to nudą zawiewa... :P

 

"Żeby był gładki, taki jak ostatnio..."

 

żeby był gładki... ja sobie go sama "wygłaskam" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
szczerze skąd ta zmiana podejścia?

 

 

Powodów jest kilka, :

 

a)tak jak pisałem wcześniej, pokładam nadzieje w odporności na rysy. Wcześniej mi to tak nie przeszkadzało bo auto było przed korektą, teraz na wyprowadzonym lakierze widać wszystko. A ja nie mam już czasu i chęci co dwa tygodnie latać z finishem i likwidować hologramy po myciu , a inaczej się przy tym lakierze i częstym myciu ręcznym nie da.

 

b)mogę buńczucznie stwierdzić że w temacie zwykłych LSP miałem "pod aplikatorem" naprawdę sporo, z licznikiem dobijającym do 100 :kox: CQ kładłem pierwszy raz jakoś w grudniu 2010r , potem jeszcze kilka razy ale nigdy na swoim aucie , pora więc zobaczyć jak kwarc wygląda na codzień na własnym aucie , zawsze to jakaś odmiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Od aplikacji minęły cztery mycia , mycie jak to mycie, dwa wiadra, rękawica CarPro, prewashe etc. Auto w momencie mycia nigdy nie miało na sobię więcej niż parodniowy brud z ulicy. Suszone świeżutkimi FD, metodą "poklepywania".

 

Drzwi pasażera nad listwą :

 

isdsc05869.jpg

isdsc05868.jpg

 

 

Odpowiednio na tej samej wysokości błotnik :

 

 

isdsc05875.jpg

 

 

Drzwi pasażera pod listwą :

 

 

isdsc05870.jpg

isdsc05871.jpg

 

 

I odpowiednio błotnik :

 

 

isdsc05878a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te holo to zmora ciemnych lakierów, na szczęście ścierny cleaner ręcznie to szybko ściąga.

Różnica wyraźna czyli zadanie swoje spełnia powłoka.

Na ostatnim zdjęciu na kancie drzwi resztki fraceli po lakierniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Postaram się, ale tak obrazowo to GTechniq zachowuje się tak jak się zachowywał sam C1.5 ( co w sumie nie dziwi, bo to od niego zależy w dużej mierze hydrofobowość zestawu C1+) - filmiki są w moim teście C 1.5 , Cquartz + Reload dosłownie 2% gorzej ale i tak bardzo poprawnie, Insignis całkiem nieźle, jak to 3 tygodniowy wosk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.