Skocz do zawartości

Seat Leon Evo - ponad 400 zdjęć


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 353
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Piotrze, kiedy zamontujesz te "anielskie oczy" w swoim aucie. Nie mogę się doczekać kiedy podjeżdżając na parking po zmroku na spota Twoje auto będzie na mnie spoglądać złowrogo rozświetlając wszystko dookoła oprócz przodu auta swoimi anielskimi ringami? 8-):evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Zakończyłem test powłok, teraz na całym siedzi Autobahn ;) Liderem jak na moje oko jest zdecydowanie C1, pod każdym względem, od aplikacji przez kropelki po odporność na rysy.

 

 

lukwawa, nie ma lekko, czuje presję społeczną, każdy oczekuje teraz anielskiego spojrzenia...ciułam grosz po trochę, porządny Angel Eye nie jest tani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evo, a jakie sa różnice w składzie między Shield'em a Autobahnem?

Czy różnica jest tylko w ilości teflonu czy w czymś jeszcze?

Czekam od x czasu na dostawę SV, bo jak kiedyś Ci wspominałem chciałem Shielda nabyć, ale w międzyczasie zacząłem się zastanawiać czy nie zrezygnować z niego na rzecz właśnie Autobahna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Napewno większa ilość PTFE, nie wiem niestety o ile. Shield ma ~40% carnauby, nie wiem ile ma Autobahn. Ja różnic w wyglądzie na Leonie nie zaobserwowałem jeśli chodzi o Shield vs Autobahn, co dobrze świadczy o tym drugim bo Shield do słabeuszy pod tym względem nie należy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Zapewniam, że Evo nie będzie zadowolony z nowych lamp. Oprócz ori bmw, wszytkie tego typu lampy to przedstawiciele tzw. wieś tuningu. Evo wystarczyło zamienić na soczewki, beż tych ringów. Masz ładne auto, bez udziwnień, angel eyes będą dysonansem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Gimbaza chyba prosi o punkciki, co ? :mrgreen::-]

 

Tekst o lampach angeleye był oczywiście żartem ;) jeżeli w przyszłości bedzie zmiana to tylko na ori ,narazie jest tak jak było ;)

 

 

czym malowałeś dystanse i tarcze (srebrzanka ??)

 

Farba w sprayu , do wysokich temperatur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Dawno się nic merytorycznego nie działo, więc wrzucam mały update ;) Przy okazji ostatniego spota u chłopaków w ShineOn ,uznaliśmy że mam za dużo klaru na masce :D i podziałaliśmy trochę z papierem ściernym.

 

Celem było usunięcie tysięcy drobnych wżerów po opiłkach metalu , pamiątka po dwutygdniowym parkowaniu pod zajezdnią tramwajową.

 

Na początek auto tradycyjnie umyte :

 

 

isdsc06425.jpg

isdsc06426.jpg

isdsc06428.jpg

 

 

Potem osuszone, oklejone etc. Przy tego typu zabawach dokładna wiedza co się dzieje z lakierem to podstawa, więc powstał taki pomocnik, żeby za każdym razem mierzyć grubość lakieru w tym samym miejscu ;)

 

 

isdsc06431.jpg

isdsc06434.jpg

isdsc06435.jpg

isdsc06437.jpg

 

Jest co drzeć ;) Na ostatnim zdjęciu widać odrobinę tych wżerów, dość ciężko uchwycić to na zdjęciach.

 

 

isdsc06441.jpg

 

 

Tym się bawimy , użyte zostały krążki Sia Velvet 2000 i 3000.

 

 

isdsc06445.jpg

isdsc06462.jpg

 

 

Zaczynamy :

 

 

isdsc06446.jpg

isdsc06448.jpg

isdsc06447.jpg

isdsc06451.jpg

isdsc06453.jpg

isdsc06454.jpg

 

 

kanar też przyłożył do tego ręke , pomagał mi potem przez 5h wyprowadzić jakoś tą maske :D

 

isdsc06455.jpg

isdsc06456.jpg

 

 

Całość po papierze 2000 :

 

 

isdsc06463.jpg

 

 

Strona kierowcy już po 3000 :

 

 

isdsc06464.jpg

 

 

Po ogarnięciu w ten sposób całości, zaczynamy wyprowadzać. Na początek była próba z padami z mikrofibry Flexipads, zakończona totalnym fiaskiem :P

 

 

isdsc06465.jpg

 

 

Dopiero kombinacja ostrych gąbkowych padów Scholla i Urbana i pasty Scholl S2 Orange pozwoliła powyciągać zmatowienie :

 

 

isdsc06468.jpg

 

 

Działo sie... :D

 

 

isdsc06469.jpg

 

 

Potem poszła jeszcze komibnacja Scholla S3 na średnich padach, całość wykończona Swissvaxem CF Professional. SV Insignis jako wisienka na torcie ;)

 

 

isdsc06474.jpg

 

 

Cel został połowicznie osiągnięty, część wżerów zniknęła , część została ale gdyby robić dwa razy więcej przejazdów, zapewne też by się poddała. Przy okazji wyszło parę baboli pod klarem których nie da się usunąć, no ale nic z tym nie zrobię wiec trudno ;)

 

 

isdsc06476.jpg

isdsc06477.jpg

isdsc06480.jpg

isdsc06482.jpg

isdsc06484.jpg

isdsc06492.jpg

isdsc06494.jpg

isdsc06496.jpg

isdsc06497.jpg

isdsc06500.jpg

isdsc06502.jpg

isdsc06504.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.