Skocz do zawartości

Seat Leon Evo - ponad 400 zdjęć


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 353
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administrator
co aktualnie na lakierze ?

 

Jedna strona Mitchell & King Armour, druga M&K Philip ;)

 

Gdzie to takie budynki/biurowce są ? :roll:

 

Czemu wywaliłeś folię z lusterek ? Jak dla mnie fajnie łączyły się z felgami

 

Róg Wilanowskiej/dolinki Slużewieckiej. Lusterka nie były w foli, to była farba. Przemalowałem, bo odcień lusterek i felg był zupełnie inny, rzucało się to w oczy.

 

A zawias to chyba standardowy Eibach Pro Kit -30 :)

 

Prawie, czerwony H&R ;) -35 albo -40, nie pamiętam już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Z seryjnym amorem? Jak to współpracuje?

Jakiej firmy masz tarcze hamulcowe?

 

 

Tak, seryjne. Współpracuje ok, jak na moje potrzeby jest wystarczająco ;) Tarcze Mikoda coś tam GT.

 

Jakieś nowe modyfikacje "pod maska", czy na ten wskazniczek to gimnazjalistki pod klubami wyrywasz? ;)

 

Większe turbo ;) chociaż te silniki mają na tyle powszechne problemy z zapiekaniem geometrii w turbo i przeładowaniami z różnych powodów, że taki wskaźnik powinien być montowany seryjnie, bo mocno ułatwia życie.

 

Czym tylny znaczek malowałeś ?

 

Zwykła farba akrylowa ;) Wygląda to niestety słabo, i trzeba będzie wymyślić coś innego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tylni znaczek jeśli chcesz mieć np czarny, połysk, mat to polecam folię. Jak dobrze położysz to jest na naprawdę długi okres czasu. Opalarka, większy kawałek folii, jakieś patyczki płaskie, żeby to formować na znaczku, później tylko ostry nożyk do tapet, odcinasz nadmiar i gotowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo w Volvie i porobiły się spękania przy otworach :/:dontknow:

 

Norma w każdych nawiercanych tak się dziej ;)

 

dlatego lepiej jest naciąć :) sam uzywam tarcz od Mikody mam ziomka który pracuje u Mikody i naciął mi na ich maszynach ponad 2 lata na aucie i tarcze się trzymają elegancko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Tyle że z tego co pamiętam, to nie bylo opcji zamówienia tych tarczach tylko nacinanych. Były gładkie, nawiercane lub nawiercane+nacinane. Mi też pękają , ale z tym się liczyłem.

 

Turbo z ASZ? Ile Ci wyszło po strojeniu?

Dokładka od Cupry out? Czy sama się zdemontowała?

 

Hybryda z wnętrzem od ASZ ;) Jeszcze nie mierzyłem, może w przyszłym tygodniu podjade. Dokładki już dawno nie ma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ejjtam, w moim wozie bojowym mam takie, nie pamietam jakiej firmy.. ale pewnie z tych lepszych ;D i nic nie pęka nigdzie a już ze 30tyś przelotu, a idą teraz na śmietnik bo już niema frezów :D tak tak, moje jeszcze frezowane były :-]

 

Przy twojej jeździe ty się dziwisz!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Genialna relacja, dla mnie absolutny wzór i instrukcja roboty przy aucie. Zastanawia mnie tylko czy tenzi truckiem myłeś tylko sinik czy również resztę z pierwszego etapu (czyt. silnik) czyli plastiki na podszybiu i wokoło reflektorów? Właśnie kupiłem ten specyfik zastanawiam się w jakim stężeniu go użyć np. do mycia nadkoli. Jak myślisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.