Altay Opublikowano 3 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Za 15 chętnie sprzedam, ale za 3 lata jak będzie miała już 180kkm na blacie, bo poki co ma aż 245000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Pierwszy raz od dawna maszna wymyta, psiknięta BSD, środek natarty PB NL i można jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 i można jeździć ] no to odliczamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Tylne opony mówią,że lubisz życie na krawędzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Przednie jeszcze bardziej Jutro jadę po nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Tatowóz się umyło Coś tam się jeszcze odbija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 4 Września 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Dzisiaj skromnie. Lekkie odświeżenie. I dresing na kółeczka. Potem dresing na kalosze (Megsa Endurance) jako ciekawostka. Przyłapałem Peterbilta z http://www.acoldtimer.pl/ w mojej okolicy. Nawet on ma dresing nie zdążyłem spytać jaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8szymon8 Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Może nie dziś ale przez ostatnie dwa tygodnie robiłem razem z tatą generalny remont silnika w mojej E36. Jako że Bawarka nie dała rady tym razem wrócić z Chorwacji na własnych kółkach, ponieważ odmówiła posłuszeństwa pompa wody (wirniki się rozpadły), co za skutkowało przegrzaniem silnika, a to spowodowało uszkodzenie uszczelki pod głowica, co spowodowało że samochód się ciągle zapowietrzał (uf prawie na bezdechu ) Poniżej kilka fot: W trkacie demontażu. Diagnoza była jasna - uszkodzona uszczelka pod głowicą na 4tym cilindrze. Głowica już rozebrana i wyczyszczona Blok również oczyszczony Znalazł się również czas na lekkie przepolerowanie pokrywy zaworów czy kolektora No i ostatecznie planowanie głowicy. Na wysokości czwartego cylindra ewidentnie więcej było materiału do zgarnięcia (może wada fabryczna a może z powodu przegrzania - jednak mierzona suwmiarką głowica na każdym rogu miała 141 mm) Silnik przemyty, zalany świeżym olejem + wymiana filtrów. Pierwsze odpalenie poszło dość gładko. Teraz jak już auto sprawne mogłem z czystym sumieniem zadbać o zewnętrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Szybciej i niewiele drozej bylo wlozyc m50b25/b28 i miec auto z silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8szymon8 Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Szybciej i niewiele drozej bylo wlozyc m50b25/b28 i miec auto z silnikiem Szybciej na pewno ale na pewno też drożej - w tym przypadku płaciłem tylko za części ponieważ całą robociznę miałem za darmo A swap wchodził w grę tylko w przypadku uszkodzenia głowicy lub bloku, a skoro nic takiego nie było to nie chciałem wchodzić w koszta. A jakbym już musiał robić swapa to na 1.8is (mam gaz który mimo wszystko chcę zachować). A poza tym kupienie zdrowego silnika z pewnej ręki też kosztuje bo kupić złom i włożyć w niego tyle co w to 1.6 mijałoby się dla mnie z celem. Takie jest moje zdanie w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Jasna sprawa,1,8is odpusc,lepiej odlozyc na R6 i do tego zalozyc odpowiedni gaz - obecny silnik tez mozesz sprzedac z gazem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Najlepiej po prostu jeździc jesli auto masz po swojemu zrobione i się sprawuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8szymon8 Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Prócz odrobiny braku mocy jestem mega zadowolony z tego samochodu tak więc prędko go nie sprzedam Kolejny będzie mocniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chabsu Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Domel, kiedys pogadalem z kierowca ciezarowki firmy Acana (zarelko dla piesełów) dupna amełykańska. Jeżdzą nią na większe wystawy psów. Zagaduje ze śmiechem ze środek na opony Pan wałkiem nakłada, a on: nie kupuje na stacji plaka matowego i jade całą kabine i opony tez... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Nawet on ma dresing nie zdążyłem spytać jaki Jak to jaki? Tani i świecący A co do Plaka. Was na prawdę dziwi ten preparat na oponach? Przecież ten środek można stosować na wszystko i wszędzie Nadaje się do wnętrza, silnika, plastikowych zderzaków, nadkoli i opon. Inna sprawa, że psikanie plakiem po oponach ciężarówki z ekonomicznego punktu widzenia to zabójstwo i albo gość robił sobie jaja, albo firma płaci i "psika" A dla znawców, myślę, że jak byś ktoś nie węszył za bardzo i nie szukał na siłę to nie przyglądając się dokładnie ciężko znaleźć różnicę na pierwszy rzut oka między plakiem a dressingiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 5 Września 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Na plaka mi to nie wygląda. Zbyt soczysty i równy kolor. Z bliska wyglądało mi to nawet na Brilianco podobny środek. Jestem w stanie to uwierzyć bo firma http://www.acoldtimer.pl/ i jej właściciel to wspaniały koneser i znawca motoryzacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Domel o Plaku odpisywałem na post wyżej przed moją odpowiedzią. A co do twoich zdjęć to widać, że ktoś się przyłożył bo wygląda to zacnie I jak pisałem na pewno taniej wyjdzie rozprowadzić markowy produkt niż np psikać Plakiem który bardzo szybko się kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobas76 Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Hmmmmm ww efekt daje też zimowy płyn do szyb aby szybko niby szron zszedł, ostatnio przetestowane na oponach przyczepy, Pan kontrolujący zachwycony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 A po co niszczyć opony odmrażaczem do szyb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wostok Opublikowano 6 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 koniec off topa dzisiaj mycie ręczne szamponem z APC, później cleaner duraglos a na to FK 1000hp. Powoli szykuje sie do zimy, za 3 tygodnie druga warstwa. Ponadto zmieniłem profilaktycznie czujnik położenia wałka rozrządu - obecny wożę w aucie. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lu5asz Opublikowano 6 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 później cleaner duraglos jaki dokładnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtasTDI Opublikowano 6 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Pokręciłem trochę gwintem z przodu jeszcze A z tyłu wyjęta regulacja Wszystko teraz jest tak spasowane że nawet 10zł się nie wciśnie :] przednie nadkola zaklepane i jest malina Na przyszły sezon trzeba odłożyć na psst psst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 6 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Dobrze leży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtasTDI Opublikowano 6 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Dobrze leży Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 6 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Zawsze jak widzę coś takiego to zastanawiam się - czy da się tym jeździć, czy tylko do zdjęcia tak ustawiacie auta. Choć i tu mam wątpliwości, żeby pod najazd to podjechało i dało się przywieźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi