Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

6000k i te lusterka dla mnie trochę wioska :/:dontknow:

 

A co niby jest wioską w żarnikach 6000K ??

Lustra fakt nie wyglądają za dobrze i na pewno nie będą na aucie w takim setupie ;)

 

Proximo oklejenie lusterek wbrew pozorom jest bardzo proste ;) Należy tylko wyciąć większy kawałek foli i zaczynać oklejać zewnatrz a póżniej iść w stronę środka obudowy.

Wcześniej były oklejone carbonem (nie mam fot) ale niestety carbon chiński i odklejał się na słońcu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no bez przesady z tym NIEBIESKIM przy żarnikach 6000K (no chyba, że wy jakieś inne 6000K używacie). Niebieski (a raczej lekko błękitny kolor) to można w nich zauważyć praktycznie tylko na granicy światło-cienia. Całe światło jest po prostu BIAŁE. 8000K to się zgodzę, że to jest już rzeczywiście niebieski (nie mówiąc juz o 10000K czy 12000K bo na to się już patrzeć nie da).

Dla porównania - swego czasu kupiłem na próbę 4200K i po odpaleniu miałem wrażenie, że ktoś mi na reflektory żółtego szczocha puścił. Oddałem po 2-3 dniach bo nie mogłem się przyzwyczaić do tego.

Mimo tego nie wypisuję głupot, że np 4200K to jest wiocha.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6000K to barwa stricte wymyślona przez chińczyków.

 

Fabryczne żarniki to 4100K, 4300K, 4600K oraz 5000K/ 5500K.

 

Warto pamiętać że wartości barw HIDów nie mają odzwierciedlenia w barwie oemów.

 

A także - mało kto jest tego świadomy, że wraz ze wzrostem temperatury barwowej maleje natężenie strumienia świetlnego, który swoje maksimum osiąga przy około 4500-5000K w zależności od typu żarnika.

 

Porównania barw żarników (jak ktoś ma ochotę się przekonać) jest na stronie:

http://hidretrofit.pl/2014/06/13/bixeno ... -praktyce/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega powyżej dobrze mówi, chociaż ja bym zakwalifikował jeszcze 6000k do fabrycznych żarników bo takie są dostępne o ile się nie mylę.

 

Do tego warto dodać że nie można porównywać barwy światła "obok siebie" przykładowo, założymy żarnik 4500k i 5000k - następnie zrobimy zdjęcie, to ten żarnik 5000k będzie wyglądał na białe światło a 4500k na żółte.

Zrobimy to samo tylko założymy żarnik 5000k i 5500k ( 6000k ) i nagle ten żarnik 5000k będzie wyglądał na "żółty", itd itd.

 

Dużo ludzi kupuje ledy na alledrogo (chinczyki oczywiście ) gdzie są piękne opisy "barwa światła 6000k" a potem świeci to na niebiesko i myślą że taka barwa świeci na niebiesko :/

 

Jakiś czas temu robiłem zdjęcia modułów LED w moim pojeździe, tutaj są ledy 6000k

 

5Aa9G6cl.jpg

 

wYMDqcYl.jpg

 

Czy światło jest niebieskie ? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zająłem się moimi felami...

 

Pomagacze:

a) felgi - P21S Felgen- Reiniger Power Gel, Car Pro IronX, Prickbort MAC 124, Shiny Garage Fruit Snow Foam, Ipa, ValetPRO Chemical Resistant Brush, zólta glinka ValetPRO, 4nano Rim Protect,

b) opony - Duragloss Whitewall Tire Cleaner 703, MOTHERS Contoured Tire Brush, Nielsen Brillance (pędzlem).

 

Tadam!

HCRims01_zps81ddd35a.jpg

HCRims02_zps295744aa.jpg

HCRims03_zps1fd57f83.jpg

HC07_02_zpse99d4367.jpg

 

P.S. Tak wiem, wkręty mocujące nadkola do wymiany. :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.