barteKKK03 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Paliwem zostaje olej silnikowy i przewody paliwowe to możecie sobie zrywać do woli, zgaśnie dopiero jak wypali te 4-5l oleju... lub korba bokiem wyjdzie Zatykanie dolotu to mooooże przy wolnossącym, ale przy turbinie... szmata? Ładne konfetti będzie... ręka? No żeby tylko po łokieć jej nie wciągnęło... Wirnik turbiny wytworzy takie podciśnienie (chyba dobrze to określiłem) że nie dacie rady na szybko tego zatkać.. Panowie fachowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechch Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Drugie mycie Dodo Juice Low on Eau . Już obmyśliłem pewien system... co 4 mycie będzie konwencjonalne i powinno być OK . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Hmmm , a jak zdusić automata ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteKKK03 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 W VAG wiem że można cudować coś z klapą gaszącą przy EGR... ale takie kombinowanie przy na maxa rozgrzanym silniku to chyba trzebaby dobrze w domu potrenować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Pajko, gdybym miał taką sytuację, to bym próbował zaprzeć się o coś samochodem (w sensie mur, albo inne auto), ale nie wiem czy by to jakoś pomogło przy mocnym dieslu, myślę że by spalił gumę i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardzent Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 przy automacie to wybierasz D, wduszony hamulec i wciskasz gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 escimo, samo trzymanie nogi na hamulcu spowoduje, że auto nie ruszy z miejsca. Nie musisz się o nic "zapierać" bo tylko szkód narobisz. Tu chodzi o sprzęgło tylko czy wytrzyma i po opiniach osób które tego doświadczyły wychodzi na to że warto tego sposobu spróbować. Jak nie zadziała to.. już pisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarrciN Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 To chyba nie takie proste, bo w automacie wciśnięty hamulec rozsprzęgla skrzynię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woof Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 całą afera była właśnie o renault scenik w automacie(jakiś czas temu były filmy w sieci) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Na automatach się nie znam, jeździłem tylko jako pasażer, więc do końca nie ogarniam jak to tam działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardzent Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 @MarrciN w zadko ktorym automacie hamulac odcina skrzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 sardzent, jak go zdusisz jak przy wciśniętym hamulcu automat stoi jak wysprzeglony manual na hamulcu ? Tu właśnie trzeba by auto czyms "przytrzymac" i puszczać hamulec zeby próbował ruszyć. Poza tym po co wciskać gaz jak on i tak będzie już wył na max obrotach po samozapłonie ? Ewentualnie przełączyć automata na reczną zmianę,wrzucić na 3 i wtedy próbować go zdlawić. Może na zaciągniętym ręcznym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Żaden automat nie wrzuci na postoju 3ciego biegu ( w miarę nowoczesny). Żaden chyba diesel w automacie nie ma problemów z ruszaniem z 2 biegu, który niekiedy można na postoju wrzucić. Hamulec nie rozłącza napędu na postoju w żadnej w miarę nowoczesnej skrzyni. Także w automacie ze zgaszeniem byłby problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 ...sardzent, jak go zdusisz jak przy wciśniętym hamulcu automat stoi jak wysprzeglony manual na hamulcu ? Tu właśnie trzeba by auto czyms "przytrzymac" i puszczać hamulec zeby próbował ruszyć... jeździłeś kiedyś automatem? chciałbym to zobaczyć jak dusisz automat swoim sposobem. w skrócie to jeśli w danej chwili "twój moment obrotowy" będzie nie wystarczający do poruszenia samochodu z automatem, samochód nie ruszy, tak jest jak np gdy stoisz pod górkę automatem, wtedy możesz puścić hamulec a moment obrotowy jaki jest generowany przy tych ~600 obrotów na minutę nie jest w stanie poruszyć samochodu to samochód poprostu stoi mimo to że jest na D i nie trzymasz hamulca. Więc tym bardziej nie zdusisz samochodu z automatem który ma wysokie obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Tak, jezdziłem automatem. Ale nigdy nie próbowałem zdusić go j.w. dlatego postawiłem znak "?" Wiem, ze zalezne jest to od Nm bo kiedyś z kumplem przydarlismy oponkę MB S500. Na ręcznym, delikatne puszczenie hamulca i obracał powolutku kołem. Inne, słabe auto już by pewnie zdechlo. A co do tego j.w. tak póżniej pomyślalem, ze przy max obrotach nawet zaparty poprostu mieliłby kolami. A wogóle to zaczałem czytać i wszędzie pisza, ze albo zatkać doplyw powietrza, albo zerwać przewód olejowy do turbiny albo...płakać i liczyć koszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tilf Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Paliwem zostaje olej silnikowy i przewody paliwowe to możecie sobie zrywać do woli, zgaśnie dopiero jak wypali te 4-5l oleju... lub korba bokiem wyjdzie Zatykanie dolotu to mooooże przy wolnossącym, ale przy turbinie... szmata? Ładne konfetti będzie... ręka? No żeby tylko po łokieć jej nie wciągnęło... Wirnik turbiny wytworzy takie podciśnienie (chyba dobrze to określiłem) że nie dacie rady na szybko tego zatkać.. Panowie fachowcy Nic dodać nic ująć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 pawelpp, automat raczej nigdy nie zdechnie, po prostu przestanie obracać kołem. Zarówno w moim e39, jak i f01 mogę bez problemu zerwać przyczeponość, w fce nawet z 2giego biegu. Kiedy miałem w 530 uszkodzoną skrzynię, to auto ruszało z 3ciego biegu i gdyby nie to, że przy 100kmh miałem 3500 obr nie zauwazyłbym, że coś jest nie tak, nawet odpowiadała mi jazda takim budżetowym bezstopniowcem komputer od skrzyni nie jest taki prosty, on ma swoje wyliczenia, algorytmy i określone zachowanie na pewne syutacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parar Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 zerwać przewód olejowy do turbiny często dopływ realizowany jest stalową rurką, bądż zbrojonym zakutym przewodem. Zerwać to sobie można odpływ....tylko po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 28 Czerwca 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 A wogóle to zaczałem czytać i wszędzie pisza, ze albo zatkać doplyw powietrza, albo zerwać przewód olejowy do turbiny albo...płakać i liczyć koszta Co pomysł to lepszy widzę. Abstarahując od tego, że wyrwać metalową rurke jest raczej ciężko, to powodzenia w pchaniu łap w rozgrzaną turbine/blok silnika. W Leone czy w innym? A silnik już się kręcił na maxa? Tylko turbo było do wymiany czy coś jeszcze? W Leonie. Obroty wskoczyły na 5-6k, gasiłem od razu, jeszcze auto się nie zdążyło zatrzymać. Do wymiany turbo i cały układ dolotowy do czyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardzent Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 @pawelpp hmmm automatem da sie bez problemu zgasic silniki w MB i w Toyocie i w BMW pobaw sie w palenie gumy czy i hamulec i gaz ... przesadzisz z hamulcem a kola sie zatrzymaja, nie wiem moze jesli jakis tryb serwisowy gdzie wtedy skrzynia przepina sie w N lub P ale generalnie sprzeglo hydrokinetyczne tak dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ja nie jestem zadnym specjalistą od automatów.hehe To co wyżej to takie gdybanie bo sam zacząłem być ciekaw jak zgasić w razie co. sardzent nie twierdzę, że się nie da zgasic ale tu cały czas mówimy o przypadku samozapłonu a nie o normalnych warunkach. Choć znów Altay wyżej pisze, że "automat raczej nigdy nie zdechnie" I komu tu wierzyć ? hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kita33 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Wymiana szyby czołowej(taka bez pasa). Niestety przy tak sztywnym aucie co mam w końcu szyba pękła. No ale teraz jest widno. Muszę jeszcze zamontować pas przeciw słoneczny z folii bo te oryginalne to są małe i nic nie dają. W tygodniu ja pewnie wymyję Meguiar’s Glass Cleaner potem nałożę AutoGlym Car Glass Polish dalej przemyję IPA. O zewnątrz pójdzie Gyeon Q2 View Kit a od środka Gyeon Q2 AntiFog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardzent Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ja nie jestem zadnym specjalistą od automatów.hehe To co wyżej to takie gdybanie bo sam zacząłem być ciekaw jak zgasić w razie co. sardzent nie twierdzę, że się nie da zgasic ale tu cały czas mówimy o przypadku samozapłonu a nie o normalnych warunkach. Choć znów Altay wyżej pisze, że "automat raczej nigdy nie zdechnie" I komu tu wierzyć ? hehe w w168, w124 i corolli udalo sie (klasyczne automaty) w lexie z ecvt nie proboje bo to wiecej niz 1 silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Znalazłem w necie filmik, sposób na odciecie tlenu. Tylko czy przy max obrotach tez by poskutkowalo ?? http://www.wykop.pl/link/1791606/jak-zg ... -nie-chce/ Tam wyzej co pisałem o przewodzie olejowym do turbo to nie do końca o to chodziło, tylko o zerwanie,przecięcie dolotu powietrza, którym to olej podawany jest przez rozszczelnione turbo. No ale nic,trzeba skończyć tą rozmowę nie na temat bo zjebka będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wostok Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Panowie wróćmy do tematu:) Ja dzisiaj mycie i na lakier na którym jest megs #16 położyłem AG UDS i naprawdę lakier zyskał głębi - zobaczymy jak długo posiedzi. Ponadto wku#$%$&* się bo po ptasich odchodach które leżały na aucie maks 2 dni (nieuzytkowałem auta i nie widziałem tego) został leki ślad. Później wyjazd na Track&Drift day Tor Wyrazów - tylko obserwator ale chłopaki naprawdę ładnie jeździli ... Po powrocie bezdotyk bo na lampach,masce i szybie było tyle trupów owadów ze musiałem to zmyć. Oprócz tego jeszcze regulacja i smarowanie hamulców tylnych, ręczny itp bo coś się lekko grzało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi